Blogiarhiiv

reede, 1. aprill 2022

Liin 60 jt vajavad muutmist.

 

 
Oli asja Lasnamäele. Katleri kanti, kuhu ma veel kordagi pole sattunud. Ajasin siis sõiduplaanid.ee näpuga järge, aga ei leidnud sarnast liini nagu 66. Aga võiks ju? Liin 60 Vabaõhumuuseumini, 63 Koplisse või midagi säärast?
Täna on nii, et liinid jätkuvalt ja alustavad kas kesklinnas või Balti jaamas ja hoolimata 66 populaarsusest asi ametnikele kohale ei jõua. Või jõuab, aga lihtsam on igal valimisperioodil üks liin kokku liita, jätkub iidamaks-aadamaks ajaks?
 
 
Aga ilm oli ilus ja nii kasutasin võimalust saada jälle pilte, millega rahul olla. Nii et tegu pole vaid transporditeemaga, ikka linn ja elukeskkond ka. Puudest rääkimata.

 
Uus arhitektuur, võib meeldida või mitte, aga minule pigem meeldib. Eriti seetõttu, et värvid on särtsakas ja rõõmsad, võrreldes kolemajadega.

 
Ega ma neid linnaliine eriti tunne, laapisin aga otsima Maneezhi peatust, sest sealt liin alustab. Kuigi bussile saanuks trammilt ka lühimat teed mööda, Hobujaamas.
Muidugi, 60, 63 jt ei peaks kõik Balti jaama läbima, sest ma ei vaata seda, kuidas mul oleks mugavam, osa liine läbigu ikka kesklinna. Küll aga ei tohiks unustada rongidele ümberistumisvõimalusi, Lasnamäe poolt seda täna pigem pole. Ka liin 9 näiteks ei peatu Lillekülas, edelasuuna rongidest pole mõtet üldse rääkida. 

Muidugi, mõnelgi puhul oleks mõttekam muuta liin hoopis maakonnaliiniks, teenindagu neid pealegi needsamad TLT Solarised, Saueni või Tabasaluni veavad välja küll?


 
Maneezhi peatus oligi täitsa olemas, bussis ka selge ekraan teavitamiseks, nii et lihtne mul jälgida. Ainult kaugele ei tohi istuda, siis ei näe.

 
Reidi tee on busse täis, aga miks see ka autosid täis on? Ikka seepärast, et liinivõrk ei vasta inimeste vajadustele? Ja maakonnaliinidel tuleb maksta ning maakonna inimestele lisaks maksta ka linnatranspordis?

 
Näha juhtus ka puhuritega lehehunnikutes madistamist, aga rehadki veel olemas.




 
Lasnamäe tühermaa pool paistab juba ka kraanasid.

 
Kuhugi pidi küll ka puhkeala tulema, seegi hea.



 

 
Siinkandiski majadel palju rõdusid, see annab elamispinnale väärtust juurde, sest rõdu tahaks ju ikka.



 
Natuke ka haljastust juurde tulemas.


 
Aga eks omamoodi huvitav ole ka siin majade pildistamine, seda enam, et päike paistab ja taevas sinine.














 
Ning ägedad pilvedki üleval.

 
Bussiliini Maneezhis lõppemise puudus oli väljudes näha, kõik reisijad panid laiali kui rändtirtsuparv. Selge, et bussidega sõidu eesmärk ei ole vaid Kaubamaja. Isegi trollini jõudmiseks tuli üpris pikalt kakerdada.

 
Siin foorid ka ratturitele isegi olemas.




 
Rohebuss küll, aga ausalt öeldes, päikesepoolsel küljel võttis istudes naha märjaks küll ikkagi pooltalvine riietus.

 
Ootasin tükk aega, aga ei avanud see mimm end sugugi.


 
Imelik veidi küll, kui linnatransport nii tühjavõitu?

 
Ja ka siin tabloo ei töödanud, häälteavitus küll. Miks üldse neid osteti? Või tabloosid peatustesse? Sõprade ettevõtted pakuvad ja linnaisad avavad aga rahakotiraudu?








 








 
Raamimistöökojast lõikasin otse Välja peatuse suunas, näeb ka tagahoove. Porsche keskus? Sissesõidu tahvli järgi küll....







 
Monument Talleksile.


 









 
Eeldasin, et söömaminejaid siin ei intervjueerita.


 
Raudtee Bistroo toidud aga endiselt maitsvad.


 

 

 

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar