Muutmist vajavad ka peatuste nimed, kuigi isegi sellest arusaamine käib ametnikele üle jõu. Ma ei tea, millele kuluvad koolituste rahad, aga tarkust selle eest küll ei lisandu?
Rapla Raudteejaam - uus nimi Rapla Jaam
Lelle - uus Lelle Jaam.
Kesklinna - uus nimi Rapla Keskus.
Jaama läbivate või seal alustavate ja lõpetavate liinide nimes peab see ka kajastatud olema.
Algatuseks toon siis ÜTK kodulehelt tänased muudatused.
Raplamaa avalike liinide muudatus alates 23.01.2023
Seoses Elroni rongide uue sõiduplaaniga jõustuvad alates 23.01.2023 muudatused Raplamaa avalikel bussiliinidel nr.1, 3, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14A, 15 18, 20, 23, 37 ja 39, et tagada ümberistumuse võimalused.
Liinid 1 ja 3 Rapla raudteejaam – Rapla – (Alu) Muudetud on väljumisaegu seoses Elroni rongide uue sõiduplaaniga. Uue sõiduplaani järgi on viimane väljumine Alusse liiniga nr.3 Rapla raudteejaamast kell 21.40 ja tagasi Alu peatusest kell 22.00.
Liin 7 Rapla – Ingliste – Juuru - Kaiu - Kuimetsa Muudetud on nädalavahetusel väljuvate busside aegu. Uus aeg hommikusel väljumisel on Rapla bussijaamast kell 08.00 ja Kuimetsast kell 08.50 (varem vastavalt kell 08.05 ja 08.55). Õhtune buss väljub Rapla bussijaamast kell 16.45 ja tagasisuunal Kuimetsa rahvamaja peatusest kell 17.35 (varem vastavalt 16.30 ja 17.22).
Liin 8 Rapla – Pirgu – Järlepa – Kohila Kohila raudteejaamast väljub buss kell 15.40 (varem 15.25).
Liin 9 Rapla – Alu – Hageri – Kohila Kohila peatusest uus aeg kell 15.35 ja Kohila raudteejaamast kell 15.40 (varem vastavalt 15.20 ja 15.25).
Liin 10 Rapla – Juuru - Järlepa – Kohila Paljudel väljumistel uued kellaajad, samuti on muudetud peatuste vahelisi sõiduaegu. Nädalavahetusel väljub Rapla bussijaamast buss kell 06.55 (varem kell 07.00), Kohila raudteejaamast kell 08.05 (varem kell 08.10) ja kell 09.15 (varem kell 09.00). Tööpäeviti väljub buss Kohila raudteejaamast kell 06.00 ja Hagerist kell 06.15 (varem vastavalt kell 06.05 ja 06.15).
Liin 11 Rapla – Lelle – Kädva - Käru Õhtune buss väljub uue sõiduplaani järgi Rapla bussijaamast kell 18.20 ja Vahastu teelt kell 19:15 (varem vastavalt18.10 ja 19.02)
Liin 12 Rapla – Keava – Lelle – Eidapere Õhtune buss väljub Rapla bussijaamast kell 17.40 (varem kell 17.30).
Liin 13 Kohila – Hageri - Aespa – Kohila Uued väljumisajad Kohila raudteejaama peatusest kell 14.50 ja 17.45 (varem vastavalt 14.40 ja 17.55).
Liin 14A Rapla – Alu – Kodila – Ohulepa Muutunud on väljumisajad õhtustel bussidel. Uued ajad Rapla raudteejaamast kell 19.35 (varem kell 19.20), Vardi teelt kell 17.59 (varem kell 17.50) ja Rakalt kell 20.10 (varem kell 19.55).
Liin 15 Rapla – Alu – Kodila – Varbola – Pajaka Õhtuse bussi uus aeg Rapla raudteejaamast kell 16.20 ja Pajakast kell 17.25 (varem vastavalt kell 16.10 ja 17.15).
Liin 18 Rapla – Kohila Kohila raudteejaamast väljumise uus aeg on 16.40 (varem 16.35).
Liin 20 Rapla – Kehtna Raplast kell 18.25 väljumine on lükatud 10 minutit hilisemaks, uus aeg on 18.35.
Liin 23 Rapla – Kuusiku-Nõmme – Kodila – Ohulepa Rapla raudteejaamast väljumise uus aeg on 16.15 (varem 16.05).
Liin 37 Rapla – Märjamaa Uus väljumisaeg tööpäeviti Rapla bussijaamast kell 07.30 (varem kell 07.25) ja Märjamaalt Lemmiku peatusest kell 08.10 (varem kell 08.03).
Liin 39 Märjamaa – Vana-Vigala – Märjamaa Märjamaalt väljumise uus aeg on kell 08.03 (varem kell 08.00).
Vahele aga üks tähelepanek:
On arusaamatu, miks näiteks Ingliste inimesed bussiliiklusega rahul ei ole?
Üldiselt on nurinat üsnagi palju, aga kurtide kõrvadeni see ei ulatu. Või siiski nuristeakse asjata. Näiteks on INGLISTE inimesed nurisenud väheste sõiduvõimaluste üle. Ehk on see vaid virisemine ja laim?Sest on ju pildiltki näha, et hilisõhtulgi saab Inglistele üsna sageli sõita, eks!? Istuge Rapla bussijaamas bussile, sõitke raudteejaama ja .... parima variandiga Inglistele jõuab isegi ajaga alla 2 tunni! Jala väike ülejäänud maa!
Miks pakub portaal selliseid laialdasi võimalusi?
Sahinad aga liiguvad, et Transpordiamet ja ÜTK kavatsevad saavutada Paunvere huumoriauhinna Meie Mats! Ja mitte rändkaikana vaid igaveseks! Vabandust, karikana, kuigi iga-aastast kaigast oleks parem anda? Mahtra selleks sobiv koht, kõik need poliitikud ja ametnikud sinna rivvi ja...?
Lisaks on in tekitada liikuvusteema ehk et inimesed peaks rohkem ju liikuma?
Võimalused auhinnale on suured! Sest kui sai näiteks teada antud Kohila Jaam - Juuru - Rapla bussiliinist idee pikendada see Rapla jaamani, siis ÜTK-s arvati, et "meie arvates vaevalt keegi Kohilast niipidi Tallinna sõitma hakkab..."
Ja alustakski siis nende ülevaatamisest.
Peatustes Rapla Vallamaja ja Riia pole sõitjaid? Seega peaks sealtkaudu ringiga sõitvaid liine vähendama?
Ja Rapla jaamaga seotud Juuru suuna liinid vastavalt vajadusele sõidavad bussijaama, kas läbi Mahlamäe või otse.
Liin 8 peaks väljuma Rapla Jaam peatusest kl 13. 15, saabudes Kohila Jaama 14.30.
Tagasi Kohila Jaamast 15. 39, Juurut läbimata ja saabudes Rapla Jaama 16. 15 (Rong Tallinna 16. 18)
Raudteejaamast tagasi 18. 20 ja läbi Mahlamäe Rapla Jaama saabumisega 19.25.
Rong saabub 7. 26, liin 37 v. 7. 30, saab. 8. 10.**
Liin 37B
Rong saabub 20. 20, liin 37B väljub 20. 25, saabub Märjamaale 20. 55
Buss peatuks Iira, Kuusiku, Koikse ja alates Orgitast?
jne?
Aga kus on liin Kohila - Aespa - Saku - Tallinn? Või hoopis Sauele ja Keilasse.
Juba üle 10 aasta ragistavad nad päid ja hambaid, aga tulemust pole ollagi!
https://eestimaablogi.blogspot.com/2011/06/tallinna-soidu-voimaluste-parandamiseks.html
Muide, Hageri ja Aespa suuna bussiliikluse hoidmiseks halvendatakse teiste kantide inimeste võimalusi, nagu ülalpool juba kirjas. Või et Juuru - Järlepa suunalt uhab buss tühjalt pika ringi juba enne kukke ja koitu, sest tähtis on Kohilast liine alustada? Selle asemel, et just sellesama Hageri suuna jaoks oleks omad liinid ja bussid ja kohalikud bussijuhid?
* kohalikud poliitikud, kes vahetavad enne valimisi päevasärke 3 x päevas, sest suurest lubamisest pritsitakse rinnaesine ju sülge täis!
* Kui viletsa töötegemise või üldse ses vallas töö mittetegemise eest saab rasvast palka (sellesama maksumaksja taskust), siis kas palk on välja teenitud?
* kas ei peaks olema VASTUTUS maksumaksja rahade otstarbeka kasutamise eest?
Lisan:
Jõuab Kohila Jaama juba 6. 00, aga tuleb ümber korraldada ja tekitada liinile MÕTE! Mitte kulutada niisama maksumaksja raha. Variante on mitmeid ja vajalik ka külade elanikelt küsida, aga variant:
Väljub Raplast 6.35 ja jõuab Kohila Jaama 7. 45, mis sisaldab ka 5 lisaminutit. Rong Tallinna 7. 56, ja saabuvad mõlemalt suunalt 8.14, buss väljuks 8. 20. Liin oleks Juurust edasi ... - Ingliste - Rapla Jaam - Rapla Keskus, saabumisega Rapla Jaama 9. 25 (rong 9. 35 Tallinna).
Murekoht võib olla Juurus kooli jõudmine? Lahendust peab aga otsima.
Ka L ja P peaks kehtima tagasiteel Kohilast sama liinivariant, mitte ei pea buss teistel aegadel sõitma?
Vaid nii saab tagada reisijate olemasolu bussis, mis peakski olema bussiliikluse eesmärk, mitte niisama dotatsiooni kühveldamine.
Misasi aga see on???
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar