Blogiarhiiv

laupäev, 6. november 2021

2017 apr. Rail Baltic Vabaduse platsil - Eestimaa Looduse Blogi postitus.

 

laupäev, 22. aprill 2017

RB Vabaduse platsil.


Au ja kiitus neile, kes kohale tulivad!
Ja RB asemel tulgu NRB!
Ja mis sest, et korraldajate hulgas ka mõnigi demagoog ja kellegi huvides platsil, usun, et enamus olid ikka südamega asja juures! Ning ollaksegi Eesti tervikliku arengu poolt!
 


 
Miks täpsemalt keegi kohale tuli ja kes RB vastu, aga samas ka Pärnumaa ja üldse L-Eesti ühenduste paranemise vastu, seda saab vaid aimata. Onju Priit Humalgi üsna kavalal moel seisnud RB vastu, rääkides, et "raudteeühendust on vaja olemasoleva raudteed pidi". Mida see tähendab? Et siis Lelle - Pärnu kaudu? Oh ei, tegelikult ei huita teda ja paljusid teisigi Pärnu üldse, olemasolev tähendab siin Tartu raudteed. Kuni selleni välja, et sinna peaks looma kiirused 240 km/h jms. Ehk siis mida pekki? Pidevalt remonditava ja kaasajastatava raudtte lükksk hunnikusse ja alustkas kõike otsast? 

 
Väidetavalt aga nii ollagi, et RB kuuluvat justkui sakslastele, orjarahva jaoks jääb kohustus sellele peale maksta? Sellest väga rääkida ei taheta, ju siis midagi siin väga mäda on. 

 
Näha tuttavaid nägusid või aatelisi inimesi, see on alati rõõm. See annab alati lootust, et me jääme kestma. 





 
Nõus! See on teatud määral vaat et olulisemgi, kui taastada Pärnu - Riia rongiühendus. Eelkõige selles mõttes, et see puudutaks tunduvalt rohkem inimesi, on ju Haapsalu ja Pärnu raudtee vägagi erinevad, nii teele jäävate asulate kui ka peatuste asukohtade mõttes. See ei tähenda, et ma oleksin kuidagi Pärnu raudtee ja Riia ühenduste vastu. Vastupidi, olen sellel teemal küll ja veel sõna võtnud ja tean ka parimaid lahendusi. 


 
Indrek Neivelt on üks väheseid inimesi, kes väga sageli räägib õigetest asjadest. Ja RB-st ei võida tõesti keegi muu kui vaid aferistid. Seega pole ime, et ekstranspordivolinik selle röövelliku projekti meile peale surus ning üksiti võtab miljardeid ka Euroopa maksumaksjatelt. Ehk siis tegu ongi sisuliselt röövimisega, sest NRB Pärnu kaudu saaks valmis palju paremal trassil ja kordades säästlikumalt. Nt Riisipere või Keila jaamast võtta suund Märjamaale ning raudtee kulgeks koos maanteega. Saaks ju ühise projektiga ka maantee säästlikumalt paremaks muuta. 



 
Roheliste arusaamad asjadest on aga vildakad nagu alati, mistahes valdkonnas. Nii polegi imestada, et "eiteamisvärvi" roheliste toetus on olematu ja selleks kahjuks ka jääb. Konservatiivne talupojamõtlemisega toimiv rohelus on ainuke võimalus, seda aga nn rohelistel pole. Mitte natukenegi. 




































































































 
Loodetavasti on sellest miitingust ka mingit kasu, olulisim on, et rohelised, kes olid vist selle kokkukutsujad, peaks aga õppima majanduse ja keskkonna teemadel veidi rohkem. Äkki õpivadki? Huvi neil siiski ei paista olevat ja kui jätkatakse samas vaimus nagu ARB jt, siis... 
















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar