Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
Blogiarhiiv
-
▼
2012
(804)
-
▼
juuli
(95)
- Rongiga maa alla?
- Haapsalu raudtee taastamise Facebook
- Aga mereni vaja jõuda...
- Millegi hea vastu pole mul midagi... Mere äärde?...
- Tore soovitus!
- Kas järgmise tiiburi peale mahume?
- Huvitav soodustus?
- Eestimaa - festivalimaa?
- VEDURIJUHI AMET - KÕIGE SURMAVAM JA KÕIGE ROMANTIL...
- Nauditavat!
- Ralli relssidel ja folgihuvilised.
- Metsa- ja aiaannid kraavis!
- Samm Haapsalu raudteele lähemale?
- ERM - kuhu?
- HEADE MÕTETE LINNA VANA VAKSAL 18 - TEHTUD! OSALIS...
- Kaitseväelasel hea elu?
- Millal Eesti Raudteel koolitus?
- Kilbiga või kilbil
- Sealiha sealaudast.
- Püüdleks kokkuhoiu poole?
- Rahulolematud kaaskodanikud.
- Tänulikud päästetud!
- Ootekodade Standardi loomise algus.
- Heatahtlikkusele piirid?
- Jalgrattur on jalgrattur!
- Peesitajate rong?
- Quo Vadis, Eestimaa? 2
- Aegviidu matkarada.
- Plasku punnpepu...
- Nõnna palju linnatranspordist...
- Baltiizkii vakzal 8 - Muutusteta!
- Areng millimeetrite kaupa.
- Looduse nautimine palga sees...
- Mis see on?
- Elektriraudtee diiselrongid liinile
- ERM ja raha.
- Kontaktvõrk Ellamaa elektrijaamani.
- Ei ole pinki...
- Politsei ikkagi nõrk??
- Vahi kuradit!
- ELuS - 160 - järgmisel aastal.
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 25 - saared.
- Oandu - Ikla matkarada ootab.
- Parteide sisemised reservid
- Titanicu sündroom?
- Plärala ja elu
- Tihasel taas pojad.
- Heameelega kellegi ilusaid pilte...
- Kaebuste ja ettepanekute raamat
- Vene esinejad meie festivalidel.
- Kuidas jõuda paradiisi?
- Haritud rahamehed.
- Paisuvad platvormid.
- Lacplesise järglane?
- Soodustused perele Eesti moodi.
- Palupera - Kuutsemäe - Otepää - Cantervilla buss
- Mida pööritame?
- Taaskasutus ja raiskamine.
- Pilved ja lilled.
- Kes peab hoolima?
- Peipsi kala/sibul/kurk versus Selveri palk...
- Ostan maa või väikse maja raudtee ja maantee lähed...
- Mündid - kogumine põnev!
- Pläralad - rahva arvamus?
- Kes pole meie poolt, on meie vastu...
- Linnud Pirital 6
- Rongiga Külla Eestimaale 24 - Ilumetsa!
- VEDURIJUHI AMET - KÕIGE SURMAVAM JA ROMANTILISEM 9
- Riigi prioriteedid
- Tegijalt tarbijani.
- Leitud lemmikloom
- Hetkel põllumees, põline rikas, on tööga kõvast...
- Ehitusfirmad ja teedeehitus kurdavad tööjõu nappus...
- Oh seda haiget mõtlemist...
- Loodus muudab aasta ringi enda väljanägemist ja vä...
- Mulgi raudtee.
- Kivist EKA mitme Kivi vahel?
- Martin Roll, Meikar ja Pöörmeseadja
- Laulurästa pesa ja pardipojad
- Kus algab raudtee, seal lõpeb mõistus.
- Vanamoodne Tallinn.
- Laen või korjandus ERM-i sünniks?
- Varaste streik?
- Eesti edu saladus
- Tühja kõhuga politseinikud.
- Igatsugu asju kohe...
- ELuS 2012 - Kadi pildid
- Värve Nigula raba matkarajalt
- ELuS 2012. Läbi Tali Nigula matkarajale ja tagasi ...
- 3. juuli 10225.
- ELuS 2012. Laiksaare lammimetsa rada.
- ELuS 2012. Allikukivi koobas.
- ELuS 2012. Õhtu ja hommik.
- ELuS 2012. Matk õppemetskonna matkarajale.
- ELuS 2012 - Tihemetsa. Algus.
-
▼
juuli
(95)
teisipäev, 31. juuli 2012
Rongiga maa alla?
Õnneks vist on rongide maa alla viimise plaanid haihtunud! Natuke on hea, et päris lollused ikka püünele ei pääse!
http://www.tallinnapostimees.ee/923968/err-reisijate-tanava-tulevik-tekitab-balti-jaama-turu-arendamisel-vaidlusi/
Alati on aga oht, et rahaahnus mõjub negatiivselt suurematele väärtustele, mille hulka kuulub kindlasti ka vaade Toompeale. Tahaks loota, et kaubanduskeskus ei tule röögatu kõrghoone, vaid elementaarsete vajaduste rahuldamiseks sobiv keskus.
Üllatav aga, et Eesti Raudteel on nägemused! Hiljuti sain vastuse kelleltki ettepanekule teha paar lisaplatvormi, et nende nägemuses piisab ka tulevikus praegustest. Nägemused vist aga muutuvad või meie ametiasutused ei vaheta omavahel nägemusi?
Eesti Raudtee nägemuses peaks säilima praegu Reisijate tänavat mööda kulgev raudtee, mis on osa rongide ümberpööramise kolmnurgast ning osa maa-alast soovib Eesti Raudtee hoida kahe uue perrooni ehitamiseks tulevikus, kuid linnale on laekunud ka plaanid, kus uusi perroone rajatakse lausa kolm ning sellega on sisuliselt suletud Reisijate tänava Balti jaama poolne ots, mis tähendab, et loodav Reisijate tänav peaks nihkuma praegusele turualale.
Üks võimalus oleks kaugrongide platvorm (teise kõrgusega) planeerida ja ehitada juba praegu hotelli taha. Muide, selle esmajärgus ehitamine hoidnuks ära paljugi jama rongiliikluses seoses praeguse remondiga. Kuid reisijate suhtes Eesti Raudtee nägemusi ei näe või vähemalt neid ei avalikustata. Või nähakse lausa koshmaare, sest reisija tundub olema suurim vihkamisobjekt väga paljudele ametnikele.
Igatahes peaks Eesti Raudtee ametnikud tulema kabinetist välja (ja vahel ka aknast välja vaatama) ning kaaluma igatepidi, kuhu ja kui palju platvorme ehitada. Mitte et ma uute platvormide vastu Reisijate tänava poolel vastu oleks, vastupidi, need oleks kindlasti vajalikud. Isegi võimalikuks raudtee pikendamiseks sadamani tulevikus. Parim oleks aga väljas ringi vaadata ja selgitada, kas praeguste seisuteede olemasolust piisab ning rajada kaugrongide platvorm sinna. Seda enam, et ega platvorm ei sega neid kahte teed seisuteedena kasutamast.
Linna nägemuses võiks turuga piirnev Kopli tänav muutuda neljarealiseks ning raudteejaama ja turu vahele jääv Reisijate tänav vähemalt kaherealiseks sõiduteeks, et tagada juurdepääs Telliskivi tänava kinnistutele, mis plaani kohaselt võetakse kasutusele äripindadena ja korterelamutena,
Veelgi kaugemal reaalsest elust tundub olema Tallinna linn! Möönan, et neljarealine lõik Kopl tänaval kuni Telliskivini võiks olla kasulik lahendus, kuid Reisijate tänavat autoliikluseks avada - see on ikka tipplollus! Justkui tulevikus suletaks Telliskivi tänav liikluseks, et sealt ei pääse enam hoonestusele ligi?
Kahjuks tundub ka, et suvi on ametnikele selline aeg, kus püütakse linnast kaduda (autod ju olemas, ega ometi mitte rongiga?) ning ei jaga pea kuumuses nagunii midagi.
http://www.tallinnapostimees.ee/868610/balti-jaama-kaks-esimest-uut-perrooni-valmivad-juuli-lopuks/
Jahedamate ilmade aegu juuni alguses oli juba Pressiesinadajagi vist üle kuumenenud, sestlubas platvormide valmimist juuli lõpuks! Või on ajakirjanik midagi puusse pannud ja ei saanud aru, et järgmise aasta juuli lõpust on jutt? Kuigi Pressiesinadaja väidab kaljukindlalt, et tänavu valmivad kõik platvormid. Minu arust võiks kõik maailma firmad tulla Balti jaama ja näidata koolitustel KUIDAS EI TOHIKS TÖÖD TEHA! On täiesti kohutav näha, mil moel tööd tehakse ja organiseeritakse. Selline ehitus eeldanuks mõne töömehe asemel mitmekümnele inimesele tööd, seda enam, et igasuguseid töid, nagu ääreplaatide panek jm, saanuks teha mitme brigaadiga. Teisest küljest võivad tänases tööpuuduses olemasolevad töömehed rahul olla. Neile jätkub tööd väga pikaks ajaks. Muidugi on siingi oma puudus: olemasolevast rahast jätkub siis tõenäoliselt vaid miinimumpalgaks.
Aga Tallinna Postimees võiks ju uurida, mis Pressiesindajad jt nüüd arvavad!? Sest sellise tempoga ei saada seal tänavu midagi valmis! Ehk kaks ja pool platvormi aasta lõpuks Või kaks valmis ja järgmised lammutatud. Edasi aga...
Kuna Balti jaamas on praegu kitsas ning raudtee uuendamine käib ka mujal, siis vähendas Elektriraudtee Balti jaamast väljuvate ja sinna saabuvate rongide arvu. Sõitjad peavad niisuguse olukorraga lihtsalt arvestama. Rongid saavad seista vaid olemasolevate perroonide ääres.
Vaat nii jagatakse asjadest! Lammutati kaks kõrvuti platvormi ja sellega sisuliselt kaotati üks tee ajutiselt. Teistsuguse lahenduse korral oleks SAANUD RONGID SEISTA IGAL TEEL! Kui nüüd talveks jõutakse veel paar tükki lammutada, siis....SÕITJAD PEAVAD NIISUGUSE OLUKORRAGA LIHTSALT LEPPIMA! Kas ikka peavad? Nüüdseks paraku jah, sest eeltöö oli olematu ja ega praegu ei aitaks isegi saamatute ametnike "kaugele" saatmine. Võimalusi tekitada võimalikult vähe ebamugavusi oli mitmeid. Kuid ega kuulda ei võeta ju kedagi!
Rongid jäägu ikka maa peale, aga keegi võiks ise häbi pärast maa alla vajuda...
Sest hullem kui Krreka jämm, on oma riigi allavett laskmine ehk Püha Pohhuismi propageerimine! Kardan juba, et poleemikat tekitanud usuõpetuse kooli õppeainetesse lisamise asemel on asi jõudnud veel kugemale, ei mingit vastutust ega südametunnistuse piinu. Oleksin viriseja, kui kirjutaksin mingi pisiasja teemal. Kuid Balti jaama minnes ja teades, et tänaseks pidid valmis olema kaks platvormi.... Kui keegi arvab, et olengi Suur Viriseja, siis mingu Balti jaama ja avagu silmad! Kas keegi lubaks oma kodus sellist, et lubadusest hoolimata on remont jõudnud.... tasemele...?
http://live.ap3.ee/article/2012/3/30/eesti-raudtee-juht-sai-mullu-ligi-120-000-eurot
Kui ettevõtte, kelle tegevusetus on suunanud sinnani, kus terendub ohutuse eiramise tõõttu hiigelkatastroof ja kahte platvormi ehitatakse aasta nagu vabaduse sümbolit, juht saab lisatasuks rohkem kui platvormiehitaja ühes kuus, siis polegi rohkem oodata ju!? Minul pole vajadust häbi pärast maa alla vajuda! Aga paha tunne on hinges! Pole meil ametnikku, kes uuriks südametunnistuse järgi ja pole ajakirjanikku, kes viitsiks natukenegi uurida! Või keelab parteilise taustaga peatoimetaja? Paariariigiks muutumisel on enam süüd värvilise poliitiku toetajatel!? Või eksin milleski?
Kuidas muidu seletada, et ennast hirmsati reklaamiv Postimees ei suutnud poole aasta jooksul uurida külauudist selle kohta, et Kärkna peatuses lõõmas valgus, aga rongid ei peatunud? Või et kedagi ei huvita, et Eesti Raudteel on aastaid hoolitsemata valgusfoorid, millest oleneb ohutus? Või et riik teeb platvormid sinna, kus pole inimesi? On ju oma mees Brüsselis, aga.........
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Nii nõmedad rongi ootekohad on ehitatud.
VastaKustutaSeal pole ju kuskile istuda.
Ja su jutud on suurepärased :)
Tänud, KN!
VastaKustutaPressiesindaja on välja öelnud Püha Tõe - rongipeatused pole vabaajaveetmiskohad! Ja seepärast ongi istumiseks metall, mida peseb vaid vihm....
Suurepärane on ilus sõna ning paneb kõrvad liikuma! Aitäh!
Parimat!