Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
Blogiarhiiv
-
▼
2012
(804)
-
▼
juuli
(95)
- Rongiga maa alla?
- Haapsalu raudtee taastamise Facebook
- Aga mereni vaja jõuda...
- Millegi hea vastu pole mul midagi... Mere äärde?...
- Tore soovitus!
- Kas järgmise tiiburi peale mahume?
- Huvitav soodustus?
- Eestimaa - festivalimaa?
- VEDURIJUHI AMET - KÕIGE SURMAVAM JA KÕIGE ROMANTIL...
- Nauditavat!
- Ralli relssidel ja folgihuvilised.
- Metsa- ja aiaannid kraavis!
- Samm Haapsalu raudteele lähemale?
- ERM - kuhu?
- HEADE MÕTETE LINNA VANA VAKSAL 18 - TEHTUD! OSALIS...
- Kaitseväelasel hea elu?
- Millal Eesti Raudteel koolitus?
- Kilbiga või kilbil
- Sealiha sealaudast.
- Püüdleks kokkuhoiu poole?
- Rahulolematud kaaskodanikud.
- Tänulikud päästetud!
- Ootekodade Standardi loomise algus.
- Heatahtlikkusele piirid?
- Jalgrattur on jalgrattur!
- Peesitajate rong?
- Quo Vadis, Eestimaa? 2
- Aegviidu matkarada.
- Plasku punnpepu...
- Nõnna palju linnatranspordist...
- Baltiizkii vakzal 8 - Muutusteta!
- Areng millimeetrite kaupa.
- Looduse nautimine palga sees...
- Mis see on?
- Elektriraudtee diiselrongid liinile
- ERM ja raha.
- Kontaktvõrk Ellamaa elektrijaamani.
- Ei ole pinki...
- Politsei ikkagi nõrk??
- Vahi kuradit!
- ELuS - 160 - järgmisel aastal.
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 25 - saared.
- Oandu - Ikla matkarada ootab.
- Parteide sisemised reservid
- Titanicu sündroom?
- Plärala ja elu
- Tihasel taas pojad.
- Heameelega kellegi ilusaid pilte...
- Kaebuste ja ettepanekute raamat
- Vene esinejad meie festivalidel.
- Kuidas jõuda paradiisi?
- Haritud rahamehed.
- Paisuvad platvormid.
- Lacplesise järglane?
- Soodustused perele Eesti moodi.
- Palupera - Kuutsemäe - Otepää - Cantervilla buss
- Mida pööritame?
- Taaskasutus ja raiskamine.
- Pilved ja lilled.
- Kes peab hoolima?
- Peipsi kala/sibul/kurk versus Selveri palk...
- Ostan maa või väikse maja raudtee ja maantee lähed...
- Mündid - kogumine põnev!
- Pläralad - rahva arvamus?
- Kes pole meie poolt, on meie vastu...
- Linnud Pirital 6
- Rongiga Külla Eestimaale 24 - Ilumetsa!
- VEDURIJUHI AMET - KÕIGE SURMAVAM JA ROMANTILISEM 9
- Riigi prioriteedid
- Tegijalt tarbijani.
- Leitud lemmikloom
- Hetkel põllumees, põline rikas, on tööga kõvast...
- Ehitusfirmad ja teedeehitus kurdavad tööjõu nappus...
- Oh seda haiget mõtlemist...
- Loodus muudab aasta ringi enda väljanägemist ja vä...
- Mulgi raudtee.
- Kivist EKA mitme Kivi vahel?
- Martin Roll, Meikar ja Pöörmeseadja
- Laulurästa pesa ja pardipojad
- Kus algab raudtee, seal lõpeb mõistus.
- Vanamoodne Tallinn.
- Laen või korjandus ERM-i sünniks?
- Varaste streik?
- Eesti edu saladus
- Tühja kõhuga politseinikud.
- Igatsugu asju kohe...
- ELuS 2012 - Kadi pildid
- Värve Nigula raba matkarajalt
- ELuS 2012. Läbi Tali Nigula matkarajale ja tagasi ...
- 3. juuli 10225.
- ELuS 2012. Laiksaare lammimetsa rada.
- ELuS 2012. Allikukivi koobas.
- ELuS 2012. Õhtu ja hommik.
- ELuS 2012. Matk õppemetskonna matkarajale.
- ELuS 2012 - Tihemetsa. Algus.
-
▼
juuli
(95)
teisipäev, 24. juuli 2012
Kilbiga või kilbil
Saaremaa püsiühendus kirgi kütnud pikemat aega. Tiiburite teemaga seoses püüdsin võimalikult palju dokumentidega tutvuda. On tunda, et poliitikud püüavad vahel ennast tõestada läbi millegi suure. Eriti kui ehitusfirmade lobitöö natuke kaasa aitab...
Päris palju saab teada Maanteeameti kodulehelt. Leiab ka artiklite ülevaate.
http://www.mnt.ee/index.php?id=11527
Igasuguseid asju selgub. Kui silla maksumus oleks u 5 miljardit krooni, siis esimesed 20 aastat oleks sillaületamine tasuline. Muidugi see vaid oletus. 20 aastaga amortiseerub sild kindlasti niipalju, et remondiks kuluv raha ....nõuab taas tasude kehtestamist?
Kuna meil kõike ja kõiki kuulatakse pealt, saab hr Parts teada, et keegi poliitikutest saunas rääkinud, nagu poleks püsiühendus enam prioriteet ja kuna ta ise saunas ei käinud, siis tema väitel ikka on prioriteet!
Partsi sõnul tuleb tõsiselt uurida seda fakti, seda enam, et see on koalitsioonioleppes sees. Minu teada on seal sees ka Kristiine Reisiterminal ja hoolimata korduvatest pöördumistest, ei tegele riik tõsise uurimisega, miks Lillekülas seni pole mitte midagi tehtud, arvestades koalitsioonileppes lubatuga? Senine asjade käik näitab, et kui ühispeatus isegi tuleb, siis on see reisijale küllat ebamugava lahendusega. Rääkimata ohutusest. Aga see selleks, see näitab vaid sõnades peituvat tõde...
Ja kui parvlaevaliiklus on paranenud, siis kas see on piisav põhjus sillast loobumiseks? Miks riik aga ei tegele tõsiselt odavamate võimalustega, mis aitaks sillata jäämisel sõiduvõimalusi parandada? Kui palju saaks sillaehituse maksumuse eest osta tiibureid? 5, 10 või 15 miljardi krooni eest? Sest vaevalt, et enam 5 miljardi eest köiegi üle väina tõmmata saaks! Eriti hangete puhul toimuvate alapakkumiste pärast. Ei tahaks me ju odavaimat silda, mis lagunema hakkab enne kui teine ots valmis saab?
Hr. Pihlaku arvutused ja tõestused keskkonnahoiu koha pealt on mitmeti tõlgendatavad. Tema jaoks pole oluline tõenäoliselt ei 100 ega 100 000 linnu hukkumine. Jahimehed tapavad ju rohkem. On see õigustus?
Muide, väga palju hukkub linde ja loomi ka maanteel ja raudteel. Kütusekulu autode puhul oleks väiksem kui praamidel? Kindlasti, sillaületust arvestades. Kuid veelgi väiksem oleks kulu kui auto koju jäetakse ja ühistransporti kasutatakse!? Ning see võimaldaks isegi praamide kütusekulu vähendada! Kuna mõnigi praam võiks vahelt ära jääda...
Parvlaevaliiklusele kulub miljardeid?
Millal lõpeb leping? Mis saab edasi? Riik ostab laevad, tasapisi asendades eraomaniku laevad ning tegeleb ise ühistranspordiga!? Milline tuleks tulevikus kokkuhoid?
Muide, kas inimesed sõidaks alati saartele oma autoga? Või oleks mõeldav ka osale pakkuda saartel autorendivõimalust, olgu siis puhkamiseks või ametisõitudeks? Kas autojuht tahab alati ikka ise roolis istuda, selle asemel, et bussis või rongis lõõgastuda?
Nüansse äärmiselt palju, seepärast imestangi, et mõningaid variante isegi ei arutata! Või ei osata näha? Siis pole mõnigi mees oma palka väärt...
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar