Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
Blogiarhiiv
-
▼
2012
(804)
-
▼
aprill
(58)
- KUS UUED RONGID TUDUVAD? 2
- JÄNESE VABARIIK
- ERM osaks rahva igapäevaelust.
- EESTIMAA AJALUGU - OLULINE VÕI MITTE?
- POPULAARSEMAD KIRJUTISED SIIN BLOGI SENINI.
- LEEDU-LÄTI TURISM
- SÕIDAKS AESPASSE
- JÕHVI PROMENAADILT RONGILE
- KINORONG
- HAIGUS TEEB HAIGEKS.
- HEADE MÕTETE LINNA VANA VAKSAL 17 - KÕIK REISIJA H...
- MAHAMÜÜDUD REISIJAD
- VÄGA HEA!!!
- ORJAKS LOODUD...
- PÄRIS HUVITAV KEMPLUS
- MAANTEEAMET ARENGUTEEL
- MIKS REISIJATE ARV NII VISALT KASVAB?
- POLE HÄDA MIDAGI!
- JÄLLE HÄDA MÕISTUSE PÄRAST?
- HALLITAVAD MUUSEUMID
- RAHA TEKITAB PAANIKA?
- PARTSI LAMBIKE
- TEHISJÄRVED JA LINNUD
- VALGED SINILILLED
- EESTI RAHVAS KASTI?
- AMETNIK JA RAHVAS - 18. KOMANDEERINGUTE BLOGI
- JÄRVE JA RAHUMÄE
- LASNAMÄE PANEELID
- PIRSU ?
- PIIRIDETA KULTUURIMAAILM?
- OLEME AMBITSIOONIKAD?
- LOLLUS JA AHNUS KÄSIKÄES?
- AIDU SÕUDEKANAL
- LILLEKÜLA EHK KRISTIINE ÜHISPEATUS
- TONDI
- TALLINN PIMEDUSES
- UKRAINA TALENT
- MUUSEUMID
- JUUTUUB KOHATI IMELINE!
- EHK MIDAGI KONKREETSEMAT?
- KULDAVÄÄRT MÕTE!
- ÜKSKORD TÕUSEB KIRVES...
- MÕTISKLUSI
- VANA TALLINN - OLD TOWN, TALLINN.
- TELLISKIVI TÄNAV
- HAAPSALU RONG
- Tubli, Maanteeamet!
- VILJANDI ÜHISPEATUS
- KOHILA VERSUS KÕNNU
- SÕBRAD AKNA TAGA 8 - TALV EI ANNA ALLA
- Kellelegi.....
- NO MIDA VEEL?
- HÄBI ON!
- LINNUD PIRITAL 5
- ÜKSI
- AH SEE ONGI DEMOKRAATIA?
- ÕPETAJAD, SÕITKE VÄHEM!
- ÜKSIK SAAR - SIMM JA TEISED...
-
▼
aprill
(58)
esmaspäev, 30. aprill 2012
KUS UUED RONGID TUDUVAD? 2
Uute rongide tulekuni pole palju jäänud. Plaanitakse ka Lilleküla ühispeatuse ehitamist, iseasi, kas oluline ümberistumisvõimalused või sinna plaanitav terminal (hoone)!?
Me ei tea, milline tuleb pöörangute-fooride süsteem ning see oluline läbilaskevõime koha pealt. Kord pakkusin välja, et Balti jaama vaja lisaplatvorme. Sellele vastati, et nende arvates teid juurde pole vaja. Mina pole arvestusi teinud, kuid selletagi võin öelda, et kui Keila suunalt plaanitakse rongi iga veerand tunni tagant ja Aegviidust iga tunni tagant ja ka Edela suunalt peaks rongiliiklus tihenema, siis...on see võimatu. Reisijate pealetulek, veduribrigaadi kabiinivahetus, kaubarongid, reservrongid, tipptundide eripärad...
Üks võimalus koormuse vähendamiseks oleks see, et uued rongid tuduksid Kopli depoos. Nii jääks eriti tipptunnil ära segavad reservrongid jaamavahel. See oluline ka selle koha pealt, et säiliks kolnurk, mille peal vajadusel ronge ümber pöörata. Ja kui kohapeal olemas manöövribrigaad, toimub rongi etteandmine kiiresti.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kopli depoo suleti 2003. aastal ning mõne aasta möödudes müüdi eraettevõttele maha, rööpad kisti üles ja kanalid aeti täis. Mingil hetkel tegutses seal mingi metallifirma. Pealegi, Kopli depoo on liiga lühike et mahutada 4-vagunilist (võibolla isegi 3-vagunilist) rongi. Seega Kopli depoos nad tududa kindlasti ei saa.
VastaKustutaTänud, Kullionu!
VastaKustutaEks muidugi tooks see kaasa depoo juurdeehituse. Iseasi muidugi selle eraomndusega, eks meil ikka osatakse maha müüa kõik, mis võib tulevikus vajalikuks osutuda.