Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
Blogiarhiiv
-
▼
2012
(805)
-
▼
veebruar
(100)
- TÜRIL SUSISEB
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 20 - MÕISAKÜLA
- IKKA VANAMOODI, VÄIKESTE MUUTUSTEGA
- TAAS MULIN!
- PALJU KÜSIMUSI
- RONGILIIKLUS PIDAVAT OLEMA MÕTTETU?
- ERM - betoonkolossi või rehielamusse?
- 50 : 5000
- HUVITAV BLOGI KÄSITÖÖST JA TOIDUVALMISTAMISEST.
- KESKKONNAPROBLEEMID AHNUSEGA KÄSIKÄES.
- TÄNAN! SULLE SAMUTI!
- TÄNAVAVALGUSTUSE VABATURG
- ANDKE MULLE KIRVEST...
- VEIDI ÜLLATAV SUHTUMINE!
- MILLES PROBLEEM?
- VEDURIJUHI ELU LIHTSAM KUI LENNUKI KAPTENIL...
- MKM-il absoluutselt õigus!
- VALGUST JA VÄRVE TALVISELT RAUDTEELT
- VÄGA EBAÕNNESTUNUD PEALKIRI
- VAADATES TAGASI...
- ANALÜÜSIMISEKS
- TALLINN, MU TALLINN
- LINNUD PIRITAL 4
- KEHRA JAAMAHOONE TULEVIK
- MAALT LINNA...
- LIIGNE OPTIMISM VÕI MIDAGI MUUD?
- KULDKALA SAKUMMIKS...
- SÕBRAD AKNA TAGA 6 - Veebruari kolmas nädal
- KINOS ON VAHEL ELU!
- Põhjamaa?
- PAREMAD UUDISED
- UUS TÕEKUULUTAJA JA RAHVASTE ÕPETAJA
- MUUSEUMID ÜHE KATUSE ALLA
- LOOMAD RAUDTEEL - ILVESE SURM
- EMAJÕE KALDAL MA KÕNNIKS...
- PALJU TOREDAID HÜVITISI...
- KAS ARENEME?
- VÕTAB TUMMAKS KÜLL
- FLIRT KRAAVIS
- RIIKLIK VALETAMINE?
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 19 - peatus.ee
- KAS OLI HEA AASTA?
- RONGIREISIJATE ARV JA REKORDID
- PRESIDENT ON RÄÄKINUD...
- PÄEVAD PIKENEVAD
- HEAD SÕBRAPÄEVA!
- HEA ARVAMUS
- Aarne Vaik ja Käsmu
- SÕDA JA RAHU!
- KURAT, MINA EI ANNAKS SELLISTELE KOPIKATKI!
- PUHKUSETA EESTI RAHVA TEENISTUSES
- EKA (rahad) Karulasse
- Valgamaa ühistranspordi edusammud 3
- UUED RONGID TURVALISED?
- OOTESAAL T-VÄIKSES EESKUJUKS
- Sebe raudteel
- JAAMA VEETORN
- AUSUS MAKSAB PALJU EUROSENTE...
- EESTIMAA ON ILUS!
- KADI PILDISTANUD
- HAGUDI-KIRISHI
- KAS VÕIDAB MÕISTUS VÕI...?
- MATSIRAHVAS JAH!
- MÄMM-MÄMM-MÄMM...
- MAALE TAGASI
- PINSILE TAHAKS...
- SIIN RONGID EI PEATU...
- EMAJÕE KALDAD
- VÄIKSED JA SUURED PÄTID
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 18 - RAPLA
- RAS Eesti Transport
- RAPLA TALUPOOD
- KOKKUHOID VALGUSTUSE PEALT
- MUUSEUMRAUDTEE NAISSAARELE?
- KITSEKÜLA PEATUSE NIHUTAMINE
- AUTOLAVKAST TEENUSKESKUSENI...
- SUITSUSUKELDUMISVÕIMEKUS
- LAPSED KAPITALISTI TÖÖRIISTANA
- TOOB NAERATUSE NÄOLE KÜLL!
- EUROMÜNDID - KOGU TÄIENEB!
- Balti jaama elust ka blogi!
- RAPHAEL JA SALVATORE ADAMO
- TOETA NAABRIT!
- PAKASEONU NÄRIB RÖÖPAID
- KUI PALJU SELLISEID MEIE TEEDEL?
- ESIMENE TEENUSKESKUS
- HOOLIVUSELE OTSE NÄKKU VAADATES... 2
- HOOLIVUSELE OTSE NÄKKU VAADATES...
- OHUTUSELE OTSE NÄKKU VAADATES...
- SÕBRAD AKNA TAGA 5 - 01. veebr. 10225
- KÜLALISED 20
- KÕNNU
- UUED RÖÖBASBUSSID
- BALTIISKII VAKZAL 7
- KENA SÖÖGIKOHT!
- VEDURIJUHI AMET - KÕIGE SURMAVAM JA KÕIGE ROMANTIL...
- VETERANOVKA PEATUS
- UUED MAAPOED
- PÕRNIKAD JÄRLEPAS
- EESTIMAA PALE.
-
▼
veebruar
(100)
teisipäev, 21. veebruar 2012
KEHRA JAAMAHOONE TULEVIK
Ülimalt meeldiv lugeda! Ja teada, et leidub eestvedajaid, kes asja käsile võtavad. Kahju muidugi pisiasjadest. Et näiteks ahju jaamahoones kütma ei hakata. Oleks kindlasti soodsam ja ka hubasem. Ja kui seinte katmiseks kasutada vineeri asemel saelaastplaati - oleks ka päris kena. Kui muidugi lubatud.
Tulevikku silmas pidades peab ka MKM arvestama sellega, et kui läheb peatustesse infotabloode paigaldamiseks, siis sellistes jaamades peaks neid olema kindlasti kaks. Väljas ja ootesaalis. Loodame, et nii ka juhtub.
Aga jõudu ja jaksu Anne Oruaas`ale ning MTÜ-le Kehra Raudteejaam!
http://www.harjuelu.ee/index.php?option=com_content&task=view&id=2707&Itemid=296
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Vabariigi Valitsuse korralduse "Transpordi arengukava rakendusplaani 2012-2013 heakskiitmine"
VastaKustutahttps://dhs.riigikantselei.ee/avalikteave.nsf/documents/NT00184B46?open
Tänud, Tiberi!
VastaKustutaPäris huvitav. Ja millegagi võib seal täiesti rahule jääda.
Mina muidugi kõigega nõus ei ole.
1. Saaremaa püsiühenduse kava tuleks maha matta.
2. Saarte ja mandrivaheline liiklus kevadest-suveni peaks osaliselt toimuma tiiburitega, koos nmende sõiduplaanide ühildamisega bussidega ja rongidega (viimane tulevikus).
3. Uued bussid, rongid, tiiburid ja muu tuleb anda loodavale riigi aktsiaseltsile, koos peatuste üleminekuga ühtsele haldamisele. Vaid nii saab mõistlikult raha kulutada.
4. Peatus.ee on vajalik, vaja on ka elektroonilist infosüsteemi (duubeldatuna peatustes ja ooteruumides) ja ootekodade väljaehitamise kava, eelisjärjekorras raudteel, ühispeatustes ja suuremates bussijaamades.
5. Piletimüügisüsteemi antud programmi raames pole vaja.
6. Trammiliikluse puhul tuleb alustada ehitustega ja kaaluda eelkõige Tallinnas sadama ühendamist olemasoleva trammiteega.
7. Samatasandiliste ristumiste puhul raudteedel tõepoolest vajalikud täiendavad ohutusmeetmed. Tuleb taastada mõned valvuripostid tõkkepuudega ja mõnel ülesõidul kaamerad salvestamaks eeskirju rikkuvate autode numbreid.
8. Rahvusvahelisi ronge on vaja mingil määral doteerida, kasvõi infratasude kompenseerimise või likvideerimise näol reisirongidele.
9. Jalgratastega sõitude propageerimiseks tagada turismipiirkondade bussiliikluses ka selliste busside olemasolu, kus on võimalik (ettetellimisega) rattaid kaasa vedada.
10. Ja veel üht-teist, millest ma eespool olen kirjutanud.