Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
Blogiarhiiv
-
▼
2012
(805)
-
▼
veebruar
(100)
- TÜRIL SUSISEB
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 20 - MÕISAKÜLA
- IKKA VANAMOODI, VÄIKESTE MUUTUSTEGA
- TAAS MULIN!
- PALJU KÜSIMUSI
- RONGILIIKLUS PIDAVAT OLEMA MÕTTETU?
- ERM - betoonkolossi või rehielamusse?
- 50 : 5000
- HUVITAV BLOGI KÄSITÖÖST JA TOIDUVALMISTAMISEST.
- KESKKONNAPROBLEEMID AHNUSEGA KÄSIKÄES.
- TÄNAN! SULLE SAMUTI!
- TÄNAVAVALGUSTUSE VABATURG
- ANDKE MULLE KIRVEST...
- VEIDI ÜLLATAV SUHTUMINE!
- MILLES PROBLEEM?
- VEDURIJUHI ELU LIHTSAM KUI LENNUKI KAPTENIL...
- MKM-il absoluutselt õigus!
- VALGUST JA VÄRVE TALVISELT RAUDTEELT
- VÄGA EBAÕNNESTUNUD PEALKIRI
- VAADATES TAGASI...
- ANALÜÜSIMISEKS
- TALLINN, MU TALLINN
- LINNUD PIRITAL 4
- KEHRA JAAMAHOONE TULEVIK
- MAALT LINNA...
- LIIGNE OPTIMISM VÕI MIDAGI MUUD?
- KULDKALA SAKUMMIKS...
- SÕBRAD AKNA TAGA 6 - Veebruari kolmas nädal
- KINOS ON VAHEL ELU!
- Põhjamaa?
- PAREMAD UUDISED
- UUS TÕEKUULUTAJA JA RAHVASTE ÕPETAJA
- MUUSEUMID ÜHE KATUSE ALLA
- LOOMAD RAUDTEEL - ILVESE SURM
- EMAJÕE KALDAL MA KÕNNIKS...
- PALJU TOREDAID HÜVITISI...
- KAS ARENEME?
- VÕTAB TUMMAKS KÜLL
- FLIRT KRAAVIS
- RIIKLIK VALETAMINE?
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 19 - peatus.ee
- KAS OLI HEA AASTA?
- RONGIREISIJATE ARV JA REKORDID
- PRESIDENT ON RÄÄKINUD...
- PÄEVAD PIKENEVAD
- HEAD SÕBRAPÄEVA!
- HEA ARVAMUS
- Aarne Vaik ja Käsmu
- SÕDA JA RAHU!
- KURAT, MINA EI ANNAKS SELLISTELE KOPIKATKI!
- PUHKUSETA EESTI RAHVA TEENISTUSES
- EKA (rahad) Karulasse
- Valgamaa ühistranspordi edusammud 3
- UUED RONGID TURVALISED?
- OOTESAAL T-VÄIKSES EESKUJUKS
- Sebe raudteel
- JAAMA VEETORN
- AUSUS MAKSAB PALJU EUROSENTE...
- EESTIMAA ON ILUS!
- KADI PILDISTANUD
- HAGUDI-KIRISHI
- KAS VÕIDAB MÕISTUS VÕI...?
- MATSIRAHVAS JAH!
- MÄMM-MÄMM-MÄMM...
- MAALE TAGASI
- PINSILE TAHAKS...
- SIIN RONGID EI PEATU...
- EMAJÕE KALDAD
- VÄIKSED JA SUURED PÄTID
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 18 - RAPLA
- RAS Eesti Transport
- RAPLA TALUPOOD
- KOKKUHOID VALGUSTUSE PEALT
- MUUSEUMRAUDTEE NAISSAARELE?
- KITSEKÜLA PEATUSE NIHUTAMINE
- AUTOLAVKAST TEENUSKESKUSENI...
- SUITSUSUKELDUMISVÕIMEKUS
- LAPSED KAPITALISTI TÖÖRIISTANA
- TOOB NAERATUSE NÄOLE KÜLL!
- EUROMÜNDID - KOGU TÄIENEB!
- Balti jaama elust ka blogi!
- RAPHAEL JA SALVATORE ADAMO
- TOETA NAABRIT!
- PAKASEONU NÄRIB RÖÖPAID
- KUI PALJU SELLISEID MEIE TEEDEL?
- ESIMENE TEENUSKESKUS
- HOOLIVUSELE OTSE NÄKKU VAADATES... 2
- HOOLIVUSELE OTSE NÄKKU VAADATES...
- OHUTUSELE OTSE NÄKKU VAADATES...
- SÕBRAD AKNA TAGA 5 - 01. veebr. 10225
- KÜLALISED 20
- KÕNNU
- UUED RÖÖBASBUSSID
- BALTIISKII VAKZAL 7
- KENA SÖÖGIKOHT!
- VEDURIJUHI AMET - KÕIGE SURMAVAM JA KÕIGE ROMANTIL...
- VETERANOVKA PEATUS
- UUED MAAPOED
- PÕRNIKAD JÄRLEPAS
- EESTIMAA PALE.
-
▼
veebruar
(100)
kolmapäev, 29. veebruar 2012
IKKA VANAMOODI, VÄIKESTE MUUTUSTEGA
On üllatav või tegelikult pole üllatav, et info edastamise kohta tehakse kõiksugu eeskirju, aga info inimesteni ikkagi ei jõua. Või jõuab "valetades". Selliste kokkupõrgete puhul on teada, et kohapealne uurimine võtab enamasti 1-2 tundi. Seega ei peaks reisijatel rääkima"müstilisest tehnilisest rikkest, vaid kohaletulnud politsei (oma kogemustest lähtudes) teavitab koheselt umbkaudse aja, mis võib kuluda uurimiseks. See info edastatkse koheselt reisijatele ja seal, kus võimalik soovitatakse kaaluda bussidele või muule transpordile ümberistumisvõimalust. Sauel peaks see võimalus olema, nagu ka Pääskülas.
http://www.tallinnapostimees.ee/754866/tallinnas-rongi-alla-jaanud-mees-suri/
On ebanormaalne kui 5.35 juhtunud õnnetuse korral veel 6.02 teatatakse reisijatel tehnilisest rikkest! Ja ka tund hiljem seisab rong veel peatuses.
Siinon ka selgelt politsei (või eeskirjade tegijate tegemata töö). Aasatid tagasi oli õnnetusi, kus politsei tulles tehti mõned pildid, kannatanu eemaldati teelt ja rongiliiklus dispetsheri loal jätkus. Nii kulus vahel vaid paarkümmend minutit. Ja eriti oluline see, kui tead, et suuri probleeme võub tekkida sadadel inimestel, olgu siis töölejõudmisel, ümberistumistel jne.
Nüüdseks on aga bürokraatia nii suureks aetud, et igasugu fotosid teevad mitu politseinikku, viimast oodatakse võib-olla voodist või hoopiski kümnete kilomeetrite kauguselt. Siis on vaja ka mõõta kriimustusi rongidel ja ei tea mida veel. Vajadusel võiks seda vabalt teha lähimas jaamas, kuhu liiklust takistav rong suunatakse. Minul näiteks õnnestus õnnetusjärgselt see selgeks teha ja sõitsin lähimasse jaama. See seisuaeg peaaegu eimõjutanud teisi ronge, vaid minu rongi reisijad pidid järgnevale rongile istuma, kuid teiste rongide reisijad oma plaane ümber tegema ei pidanud.
Muidugi on iga õnnetus isesugune, kuid kindlasti saaks asju paremini teha.
Eilse tuisuga tulin Tartust ja et oli teada mõne rongi läbivusprobleemidest ning isegi ai,atav, et pööerangud võivad mitte töötada, ei trüginud ma Kitsekülas foorist mööda, kuna Lilleküla foor oli suletud. Kindluse mõttes otsustasin Kitsekülas peatuse teha, et võimaliku pikema seisu puhul saaks reisijatel võimaldada väljumist. Õnneks seda vaja ei läinud, aga Lillekülas seismine olnuks neile kindlasti problemaatilisem.
Hea töö eest pean tänama Eesti Raudtee mehi, kes paljudes kohtades lumetuisus oma tööd tegid.
Ja hilinemiste vähenemine seotud just sellega, et kohati lumetõrje organiseerimine paremini korraldatud.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar