Ohutus raudteel on probleem. Ülimalt kahju, et taas keegi sattus õnnetusse. Ega eilegi oli kiireka päev, sõitsin Tartu vahet. 0013-ga Tartust tulles oli Lillekülas taas õnnetus hüüdmas. Kiirusel 70 km/h ülekäigule lähenedes seisis üks inimene paremal ja vasemalt tuli eit. Eks temalgi omad mured ja külmast kõrvad kinni kaetud. Lihtsalt astus ja stus rongi eest läbi. Mõned loetud meetrid. Isegi pasundamine oli kõhedusttekitav - aga mis siis kui jääb keset teed seisma? Vahel tundub, et oleks õigem vilet mitte anda!?
Ja 0014-ga Tartusse minnes olid Kehras 2 eite. Üks tuli raudteele, jäi seisma ja oli hetke vältel tunne, et küsib teiselt: Kas see rong, mis minu poole kihutab 110 km/h ei peatugi Kehras... Oh kurrat, astus siis tagasi ja lend kõrgustesse jäi ära....
Kehra ülekäigu süsteem tuleb natuke ümber teha nii, et tulev inimene ei saaks otse ülekäigule astuda, aga peaks pöörduma ümber suunavate torude nii, et näeb vastavalt peaqteelt lähenevat rongi. Kui EVR seda ise just käsile ei võta ja arvamusi ei küsi, siis peagi võtan teema tõsisemalt üles.
http://www.tallinnapostimees.ee/727174/eile-rongi-alla-jaanud-tutarlaps-kuulas-muusikat/
Hr Salometsal paraku õigus ja seda tähelepanematust, kiirustamist je LE rikkumisi näeme iga päev massiliselt...
Lillekülas aga peab lootma, et peagi algab terminali ehitus ja omad ettepanekud kavatsen siin kindlasti teha. Oleme Henriga ja teistega vaielnud ja arutanud, igal ühel omad head mõtted. Küll läheb seal asi paremaks.
Lihtsalt peab minema...
Kristiine terminali ideevõistlus:
Kas aga ei saaks enne uue ehitamist Lilleküla ülekäiku teha väike labürint, et inimene saaks läheneda vaid sik-sakitades? Võib ju vabalt teha OLE Lifesaweri plakatitest?
Või on selline tegemine liiga kulukas? Või vastab ametnik, et "...Kristiine hange on plaanis 2014-2020 rahandusperioodil..."
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar