Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
Blogiarhiiv
-
▼
2012
(805)
-
▼
veebruar
(100)
- TÜRIL SUSISEB
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 20 - MÕISAKÜLA
- IKKA VANAMOODI, VÄIKESTE MUUTUSTEGA
- TAAS MULIN!
- PALJU KÜSIMUSI
- RONGILIIKLUS PIDAVAT OLEMA MÕTTETU?
- ERM - betoonkolossi või rehielamusse?
- 50 : 5000
- HUVITAV BLOGI KÄSITÖÖST JA TOIDUVALMISTAMISEST.
- KESKKONNAPROBLEEMID AHNUSEGA KÄSIKÄES.
- TÄNAN! SULLE SAMUTI!
- TÄNAVAVALGUSTUSE VABATURG
- ANDKE MULLE KIRVEST...
- VEIDI ÜLLATAV SUHTUMINE!
- MILLES PROBLEEM?
- VEDURIJUHI ELU LIHTSAM KUI LENNUKI KAPTENIL...
- MKM-il absoluutselt õigus!
- VALGUST JA VÄRVE TALVISELT RAUDTEELT
- VÄGA EBAÕNNESTUNUD PEALKIRI
- VAADATES TAGASI...
- ANALÜÜSIMISEKS
- TALLINN, MU TALLINN
- LINNUD PIRITAL 4
- KEHRA JAAMAHOONE TULEVIK
- MAALT LINNA...
- LIIGNE OPTIMISM VÕI MIDAGI MUUD?
- KULDKALA SAKUMMIKS...
- SÕBRAD AKNA TAGA 6 - Veebruari kolmas nädal
- KINOS ON VAHEL ELU!
- Põhjamaa?
- PAREMAD UUDISED
- UUS TÕEKUULUTAJA JA RAHVASTE ÕPETAJA
- MUUSEUMID ÜHE KATUSE ALLA
- LOOMAD RAUDTEEL - ILVESE SURM
- EMAJÕE KALDAL MA KÕNNIKS...
- PALJU TOREDAID HÜVITISI...
- KAS ARENEME?
- VÕTAB TUMMAKS KÜLL
- FLIRT KRAAVIS
- RIIKLIK VALETAMINE?
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 19 - peatus.ee
- KAS OLI HEA AASTA?
- RONGIREISIJATE ARV JA REKORDID
- PRESIDENT ON RÄÄKINUD...
- PÄEVAD PIKENEVAD
- HEAD SÕBRAPÄEVA!
- HEA ARVAMUS
- Aarne Vaik ja Käsmu
- SÕDA JA RAHU!
- KURAT, MINA EI ANNAKS SELLISTELE KOPIKATKI!
- PUHKUSETA EESTI RAHVA TEENISTUSES
- EKA (rahad) Karulasse
- Valgamaa ühistranspordi edusammud 3
- UUED RONGID TURVALISED?
- OOTESAAL T-VÄIKSES EESKUJUKS
- Sebe raudteel
- JAAMA VEETORN
- AUSUS MAKSAB PALJU EUROSENTE...
- EESTIMAA ON ILUS!
- KADI PILDISTANUD
- HAGUDI-KIRISHI
- KAS VÕIDAB MÕISTUS VÕI...?
- MATSIRAHVAS JAH!
- MÄMM-MÄMM-MÄMM...
- MAALE TAGASI
- PINSILE TAHAKS...
- SIIN RONGID EI PEATU...
- EMAJÕE KALDAD
- VÄIKSED JA SUURED PÄTID
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 18 - RAPLA
- RAS Eesti Transport
- RAPLA TALUPOOD
- KOKKUHOID VALGUSTUSE PEALT
- MUUSEUMRAUDTEE NAISSAARELE?
- KITSEKÜLA PEATUSE NIHUTAMINE
- AUTOLAVKAST TEENUSKESKUSENI...
- SUITSUSUKELDUMISVÕIMEKUS
- LAPSED KAPITALISTI TÖÖRIISTANA
- TOOB NAERATUSE NÄOLE KÜLL!
- EUROMÜNDID - KOGU TÄIENEB!
- Balti jaama elust ka blogi!
- RAPHAEL JA SALVATORE ADAMO
- TOETA NAABRIT!
- PAKASEONU NÄRIB RÖÖPAID
- KUI PALJU SELLISEID MEIE TEEDEL?
- ESIMENE TEENUSKESKUS
- HOOLIVUSELE OTSE NÄKKU VAADATES... 2
- HOOLIVUSELE OTSE NÄKKU VAADATES...
- OHUTUSELE OTSE NÄKKU VAADATES...
- SÕBRAD AKNA TAGA 5 - 01. veebr. 10225
- KÜLALISED 20
- KÕNNU
- UUED RÖÖBASBUSSID
- BALTIISKII VAKZAL 7
- KENA SÖÖGIKOHT!
- VEDURIJUHI AMET - KÕIGE SURMAVAM JA KÕIGE ROMANTIL...
- VETERANOVKA PEATUS
- UUED MAAPOED
- PÕRNIKAD JÄRLEPAS
- EESTIMAA PALE.
-
▼
veebruar
(100)
esmaspäev, 6. veebruar 2012
KITSEKÜLA PEATUSE NIHUTAMINE
Veel üks argument nihutada Kitseküla peatus teiselepoole Pärnu mnt viadukti. Neid argumente on teisigi ja olen neist varemgi kirjutanud. Muide, ka teisel pool viadukti oleks vaja ülekäiku...
http://www.epl.ee/news/majandus/tallinna-vangla-asemele-tuleb-uhke-elurajoon.d?id=63877348
Ja pole vaja tulla rääkima, et sellesse rajooni jaksavad elamist osta vaid rikkurid jne. Ega ainult vaesus ei pane rongiga sõitma, vaid ka mõtlemisoskus!
Ja kui mõtlemisoskus on olemas, siis tasub mõelda, et peagi saab ka Lillekülas istuda Aegviidu suuna rongidele!?
Kus on siis parim asukoht Kitseküla peatusele? Või teha veel üks Ülemiste ja Kitseküla vahele? Uue elurajooni, ja Espaki juurde?
**********************************
Et ohtlikud on nii Lilleküla kui Kitseküla ülekäigud, siis oleks vaja Kitseküla viia teisele poole viadukti, juurdepääsud viaduktini ja keerdtreppidega vms juurdepääs viaduktile. Et aedadega tõkestada kogu juurdepääs raudteele. See oleks odavam, kui tunneli ehitamine. Ja ka Asula tn piirkonnast oleks pääs vaid viadultile. Muidugi peab arvestama, et antud ülekäiku ületatakse ülitihti lapsevankritega ja ratastega. Ratastega võib minna ka ringiga, kui lapsevankrite jaoks oleks vaja mugavat varianti viaduktile pääsuks. Millist?
Pikk kaldtee? Trapid siinidega? Või ikkagi tunnel? Nagunii plaanitakse selliseid ehitada Lilleküla-Tondi lõigule, kus seni ronitakse kõrgest tammist üles, OLE lõhutud plakatist mööda...
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Urda, Padula ja Kitseküla ,Aardla ja Kirsi ning Lilleküla-Laagri lõigu platvormide hanked on välja kuulutatud.
VastaKustutahttps://riigihanked.riik.ee/register/hange/129845
Tänud Tiberi!
VastaKustutaJärelikult ei ole veel projektid valmis?
Seega saab vabalt muuta asukohta lähemale inimestele. Mis peaks olema oluline. Kui tahetakse maksimaalset inimese, mitte linnukese jaoks.
Sest antud juhul pole mitte olulisem reisijate arv, vaid nende jalgsiteekonna lühendamine ühistranspordi teiste liikideni, teenindusasutusteni ning elamurajoonideni.
Seega pole mul järjekordset kirja Kitseküla teemal isegi MKM-i ega mujale kirjutada, sellise lahenduseni jõutakse niikuinii!
Ma vähemalt loodan...
Online-intervjuu: Millist reisirongiliiklust plaanib pakkuda SEBE?
KustutaKolmapäeval, 8. veebruaril vastab Logistikauudiste lugejate küsimustele online-intervjuus SEBE juhatuse esimees Kuldar Väärsi.
http://logistikauudised.net/interview/2012/2/6/online-intervjuu-millist-reisirongiliiklust-plaanib-pakkuda-seb
Tänud, Tiberi!
VastaKustutaHetkel näitab, et on viga ja lehekülge pole.
http://logistikauudised.net/interview/2012/2/6/online-intervjuu-millist-reisirongiliiklust-plaanib-pakkuda-sebe
KustutaTänan, Tiberi!
VastaKustutaPaar omapoolset küsimust panin ka.
Endine Elektriraudtee tegelane peaks asja jagama. Aga eks näis, kas vastused ametnikukeeles või sisulised...