Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
Blogiarhiiv
-
▼
2012
(805)
-
▼
veebruar
(100)
- TÜRIL SUSISEB
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 20 - MÕISAKÜLA
- IKKA VANAMOODI, VÄIKESTE MUUTUSTEGA
- TAAS MULIN!
- PALJU KÜSIMUSI
- RONGILIIKLUS PIDAVAT OLEMA MÕTTETU?
- ERM - betoonkolossi või rehielamusse?
- 50 : 5000
- HUVITAV BLOGI KÄSITÖÖST JA TOIDUVALMISTAMISEST.
- KESKKONNAPROBLEEMID AHNUSEGA KÄSIKÄES.
- TÄNAN! SULLE SAMUTI!
- TÄNAVAVALGUSTUSE VABATURG
- ANDKE MULLE KIRVEST...
- VEIDI ÜLLATAV SUHTUMINE!
- MILLES PROBLEEM?
- VEDURIJUHI ELU LIHTSAM KUI LENNUKI KAPTENIL...
- MKM-il absoluutselt õigus!
- VALGUST JA VÄRVE TALVISELT RAUDTEELT
- VÄGA EBAÕNNESTUNUD PEALKIRI
- VAADATES TAGASI...
- ANALÜÜSIMISEKS
- TALLINN, MU TALLINN
- LINNUD PIRITAL 4
- KEHRA JAAMAHOONE TULEVIK
- MAALT LINNA...
- LIIGNE OPTIMISM VÕI MIDAGI MUUD?
- KULDKALA SAKUMMIKS...
- SÕBRAD AKNA TAGA 6 - Veebruari kolmas nädal
- KINOS ON VAHEL ELU!
- Põhjamaa?
- PAREMAD UUDISED
- UUS TÕEKUULUTAJA JA RAHVASTE ÕPETAJA
- MUUSEUMID ÜHE KATUSE ALLA
- LOOMAD RAUDTEEL - ILVESE SURM
- EMAJÕE KALDAL MA KÕNNIKS...
- PALJU TOREDAID HÜVITISI...
- KAS ARENEME?
- VÕTAB TUMMAKS KÜLL
- FLIRT KRAAVIS
- RIIKLIK VALETAMINE?
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 19 - peatus.ee
- KAS OLI HEA AASTA?
- RONGIREISIJATE ARV JA REKORDID
- PRESIDENT ON RÄÄKINUD...
- PÄEVAD PIKENEVAD
- HEAD SÕBRAPÄEVA!
- HEA ARVAMUS
- Aarne Vaik ja Käsmu
- SÕDA JA RAHU!
- KURAT, MINA EI ANNAKS SELLISTELE KOPIKATKI!
- PUHKUSETA EESTI RAHVA TEENISTUSES
- EKA (rahad) Karulasse
- Valgamaa ühistranspordi edusammud 3
- UUED RONGID TURVALISED?
- OOTESAAL T-VÄIKSES EESKUJUKS
- Sebe raudteel
- JAAMA VEETORN
- AUSUS MAKSAB PALJU EUROSENTE...
- EESTIMAA ON ILUS!
- KADI PILDISTANUD
- HAGUDI-KIRISHI
- KAS VÕIDAB MÕISTUS VÕI...?
- MATSIRAHVAS JAH!
- MÄMM-MÄMM-MÄMM...
- MAALE TAGASI
- PINSILE TAHAKS...
- SIIN RONGID EI PEATU...
- EMAJÕE KALDAD
- VÄIKSED JA SUURED PÄTID
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 18 - RAPLA
- RAS Eesti Transport
- RAPLA TALUPOOD
- KOKKUHOID VALGUSTUSE PEALT
- MUUSEUMRAUDTEE NAISSAARELE?
- KITSEKÜLA PEATUSE NIHUTAMINE
- AUTOLAVKAST TEENUSKESKUSENI...
- SUITSUSUKELDUMISVÕIMEKUS
- LAPSED KAPITALISTI TÖÖRIISTANA
- TOOB NAERATUSE NÄOLE KÜLL!
- EUROMÜNDID - KOGU TÄIENEB!
- Balti jaama elust ka blogi!
- RAPHAEL JA SALVATORE ADAMO
- TOETA NAABRIT!
- PAKASEONU NÄRIB RÖÖPAID
- KUI PALJU SELLISEID MEIE TEEDEL?
- ESIMENE TEENUSKESKUS
- HOOLIVUSELE OTSE NÄKKU VAADATES... 2
- HOOLIVUSELE OTSE NÄKKU VAADATES...
- OHUTUSELE OTSE NÄKKU VAADATES...
- SÕBRAD AKNA TAGA 5 - 01. veebr. 10225
- KÜLALISED 20
- KÕNNU
- UUED RÖÖBASBUSSID
- BALTIISKII VAKZAL 7
- KENA SÖÖGIKOHT!
- VEDURIJUHI AMET - KÕIGE SURMAVAM JA KÕIGE ROMANTIL...
- VETERANOVKA PEATUS
- UUED MAAPOED
- PÕRNIKAD JÄRLEPAS
- EESTIMAA PALE.
-
▼
veebruar
(100)
esmaspäev, 27. veebruar 2012
VEIDI ÜLLATAV SUHTUMINE!
Mõistan, et seadust on vaja täpsustada ja segadus igasugustest erinevatest dokumentidest on kaasa toonud suuri probleeme nii teenindajatele kui ka bussijuhtidele. Ei saa ju tõsiselt suhtuda ütlemistesse "kas te ei näe, et olen pensionär" või "kas pole näha, et tegemist õpilasega"? Keegi ei lähe marketisse ja kliendikaardi küsimise peale ei ütle "kas te ei näe, et ma olen klient"!?
Üllatav on aga minu silmis pea et vingumine laste ja puuetega inimeste suunas. Iga bussifirma peaks oskama, kasvõi siin antud protsendi piires arvestada n.ö. veidi kallimate piletitega. Nii nagu soodustused on n.ö. dotatsiooni sees, nii on võimalik ka piletihinnad teha sellised, et mõningane tasuta reisijate vedamine saaks sealt kompenseeritud. Tasuta sõitjate hulk ei ole suur, seega on veidi kohatu siin viriseda. Pigem annaks kokkuhoidu ja teisest küljest lisatulu liinide optimeerimine ja peatuste lisamine neis kohtades, kus peatuvaid busse vähe. Mingi kiiruseihaluse (väikese kontingendi poolt) nimel on isegi suurte teede äärsed asulad vahel nutuses olukorras, sest peatuvaid busse, seega valikuid on vähevõitu. Nii jäetakse vahel hoopiski bussile tulemata ja üritatakse muid sõiduvõimalusi leida.
Alla 6-aastaste laste puhul ei maksaks ka unustada, et nendega koos sõidavad täiskasvanud, kes pileti ostavad. Kui poleks seega last, poleks teil ka täiskasvanud reisijat!?
Reisijate juurdemeelitamiseks peaks soodustusi juurdegi tegema. Minu pakutud 50% peredele tähendaks ka seda, et neljaliikmeline pere, kes sõidab autoga, võiks kaaluda tõsiselt Tallinn-Tartu, millest siin juttu, sõitu, kui see neile läheks 40 euro (Üle 600 krooni!!!) asemel 20 eurot. Seeega saaks selle pere autost ära meelitada ja üksiti ka lisareisijaid bussidesse. Arvan, et ka Sebe jt firmade bussijuhid pole nii hea palga peal, et oma perega näiteks selline sõit ette võtta, kui edasi-tagasi kuluks 80 eurot!!? Lugupeetud bussifirmade omanikud! Siin ongi koht mõtlemiseks. Pole reisijate rahakotid pungil, tihti pigem pigistatakse oma kulude hulka bussisõit.
Kuskil siin varem tegin arvutusi rongiga perepiletiga Eestisiseselt puhkama sõitmisest. Luksus, suur luksus, mida vaid vähesed endale lubada saavad.
http://eestimaablogi.blogspot.com/2011/08/rongiga-kulla-eestimaale-12-perereis.html
Firmaomanikud näevad aga vaid numbreid, mitte inimesi nende taga.
**********************************
Kui asi on mõistlikkuse piires, pole tõesti mingit põhjust midagi muuta.
http://www.postimees.ee/749764/ministeerium-firmad-arvestagu-tasuta-veoga-juba-ariplaanis/
Kuidas siis piletita sõitude asi edeneb? Palju siis tegelikult kuskil bussides reisijaid, kui maavalitsuste ja bussifirmade andmed pea kolmandiku võrra erinevad?
Sebe tahab raudteeärisse suunduda. Artiklit lugedes tundub, et odavat rongisõitu siis enam pole? Või on mul paranoia?
Tartu ja Tallinna vahet sõidab vist mingi 60 bussi. Kui mitu bussi peatuvad Imaveres? 0! Kuidas sõita Imaverest Tartusse? Peatus.ee näitab, et läbi Mäo!!?? Ei jää muud üle kui Imaverest Paiale kõmpida. Kas Paial on ka head tingimused bussi ootamiseks?
Kas Käsukonnast ehk Risti peatusest saab hommikul Tartu? Ei saa, vaid peale lõunat.
Kas Laevast saab otse Tallinna? Ha-ha-haa, võite ise arvata.
Kas Käreverest saab? ......
Kas Kivi-Vigalast saab otse Tallinna? Muidugi! Tervelt ühel korral päevas!!!
**********************************
Ammu oleks aeg luua riigettevõte ja kogu ühistransport selle alla koondada. Nii saakski otse tagada tasuta sõidu õiguse, neile, kellele seda vajalikuks peetakse.
******************
Pläralas arvati ka, et ega riigikogulane bussiga sõida. Ega vist.
http://www.ohtuleht.ee/466285
Kuigi rongile vahel tullakse...
http://www.ohtuleht.ee/466274
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar