Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
Blogiarhiiv
-
▼
2012
(805)
-
▼
veebruar
(100)
- TÜRIL SUSISEB
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 20 - MÕISAKÜLA
- IKKA VANAMOODI, VÄIKESTE MUUTUSTEGA
- TAAS MULIN!
- PALJU KÜSIMUSI
- RONGILIIKLUS PIDAVAT OLEMA MÕTTETU?
- ERM - betoonkolossi või rehielamusse?
- 50 : 5000
- HUVITAV BLOGI KÄSITÖÖST JA TOIDUVALMISTAMISEST.
- KESKKONNAPROBLEEMID AHNUSEGA KÄSIKÄES.
- TÄNAN! SULLE SAMUTI!
- TÄNAVAVALGUSTUSE VABATURG
- ANDKE MULLE KIRVEST...
- VEIDI ÜLLATAV SUHTUMINE!
- MILLES PROBLEEM?
- VEDURIJUHI ELU LIHTSAM KUI LENNUKI KAPTENIL...
- MKM-il absoluutselt õigus!
- VALGUST JA VÄRVE TALVISELT RAUDTEELT
- VÄGA EBAÕNNESTUNUD PEALKIRI
- VAADATES TAGASI...
- ANALÜÜSIMISEKS
- TALLINN, MU TALLINN
- LINNUD PIRITAL 4
- KEHRA JAAMAHOONE TULEVIK
- MAALT LINNA...
- LIIGNE OPTIMISM VÕI MIDAGI MUUD?
- KULDKALA SAKUMMIKS...
- SÕBRAD AKNA TAGA 6 - Veebruari kolmas nädal
- KINOS ON VAHEL ELU!
- Põhjamaa?
- PAREMAD UUDISED
- UUS TÕEKUULUTAJA JA RAHVASTE ÕPETAJA
- MUUSEUMID ÜHE KATUSE ALLA
- LOOMAD RAUDTEEL - ILVESE SURM
- EMAJÕE KALDAL MA KÕNNIKS...
- PALJU TOREDAID HÜVITISI...
- KAS ARENEME?
- VÕTAB TUMMAKS KÜLL
- FLIRT KRAAVIS
- RIIKLIK VALETAMINE?
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 19 - peatus.ee
- KAS OLI HEA AASTA?
- RONGIREISIJATE ARV JA REKORDID
- PRESIDENT ON RÄÄKINUD...
- PÄEVAD PIKENEVAD
- HEAD SÕBRAPÄEVA!
- HEA ARVAMUS
- Aarne Vaik ja Käsmu
- SÕDA JA RAHU!
- KURAT, MINA EI ANNAKS SELLISTELE KOPIKATKI!
- PUHKUSETA EESTI RAHVA TEENISTUSES
- EKA (rahad) Karulasse
- Valgamaa ühistranspordi edusammud 3
- UUED RONGID TURVALISED?
- OOTESAAL T-VÄIKSES EESKUJUKS
- Sebe raudteel
- JAAMA VEETORN
- AUSUS MAKSAB PALJU EUROSENTE...
- EESTIMAA ON ILUS!
- KADI PILDISTANUD
- HAGUDI-KIRISHI
- KAS VÕIDAB MÕISTUS VÕI...?
- MATSIRAHVAS JAH!
- MÄMM-MÄMM-MÄMM...
- MAALE TAGASI
- PINSILE TAHAKS...
- SIIN RONGID EI PEATU...
- EMAJÕE KALDAD
- VÄIKSED JA SUURED PÄTID
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 18 - RAPLA
- RAS Eesti Transport
- RAPLA TALUPOOD
- KOKKUHOID VALGUSTUSE PEALT
- MUUSEUMRAUDTEE NAISSAARELE?
- KITSEKÜLA PEATUSE NIHUTAMINE
- AUTOLAVKAST TEENUSKESKUSENI...
- SUITSUSUKELDUMISVÕIMEKUS
- LAPSED KAPITALISTI TÖÖRIISTANA
- TOOB NAERATUSE NÄOLE KÜLL!
- EUROMÜNDID - KOGU TÄIENEB!
- Balti jaama elust ka blogi!
- RAPHAEL JA SALVATORE ADAMO
- TOETA NAABRIT!
- PAKASEONU NÄRIB RÖÖPAID
- KUI PALJU SELLISEID MEIE TEEDEL?
- ESIMENE TEENUSKESKUS
- HOOLIVUSELE OTSE NÄKKU VAADATES... 2
- HOOLIVUSELE OTSE NÄKKU VAADATES...
- OHUTUSELE OTSE NÄKKU VAADATES...
- SÕBRAD AKNA TAGA 5 - 01. veebr. 10225
- KÜLALISED 20
- KÕNNU
- UUED RÖÖBASBUSSID
- BALTIISKII VAKZAL 7
- KENA SÖÖGIKOHT!
- VEDURIJUHI AMET - KÕIGE SURMAVAM JA KÕIGE ROMANTIL...
- VETERANOVKA PEATUS
- UUED MAAPOED
- PÕRNIKAD JÄRLEPAS
- EESTIMAA PALE.
-
▼
veebruar
(100)
pühapäev, 5. veebruar 2012
TOETA NAABRIT!
Naabrid on Läti-Leedu, Soome ja Venemaa. Parema meelega ostan võimalusel just naabrite tooteid. Aga naaber on ka lausa su kõrval. Teinud külapoe ja et tänu hulgiladude tootjate poliitikale saab ta kaubad hulga kallimalt kätte. Ja peab ka müüma kallima. Aga tõepoolest, kas vahel ei võiks silma kinni pigistada ja üht-teist oma külapoest osta? Ja miks mitte just sularahas? On temalgi veidi tulusam. Vastasel juhul lihtsalt saab naabril villand ja paneb pillid kotti!?
http://arvamus.postimees.ee/728412/aivar-reinap-virtsu-oppetund/
Sama, mõtlemisvajadus enne, kui kisa taevani tõuseb, on oluline mujalgi. Ka mõned sõidud Nuustakult või mujalt tuleb teha bussi-rongiga. Et need ikka alles jääks. Ei tea, kas tegelejad-spetsialistid uute rongide sõiduplaanis arvestavad ka Puka või mõne teise gümnaasiumi sulgemise tuhinas seda, et edaspidi rongiga-bussiga kooli saaks? Või Järva-Jaanist bussiga? Lugesin mitu korda vanast Maalehest võimalikke variante ja sellega kaasnevat ning püüdsin silme ette manada mõndagi piirkonda. Või unustatakse väiksed inimesed ära ja maakohad tühjenevad veelgi kiiremini ühises hingamises ja rütmis Eestimaa tühjenemisega?
Muidugi, ärge unustage bussiga sõites ka piletit võtta või kui vaja, siis nõuda. Seegi oluline.
Peipsi-äärse piirkonna mahajäämust nähes tekib küll mõte, et eurokiirteede asemel võiks tõesti tõsiselt kaaluma hakata raudtee ehitamist ümber Eestimaa. Sõitku seal vaid kohalikud rongid, milledega kuskil RB-l või mujal seotud intercity rongidega. Tooks töökohti ja tõeline areng turismile. Sest mis kasu on kalamüügist teeveerel, kui ostjaid ei ole. Ja mis kasu on kala müügist vaid välismaale, kui koore riisuvad üksikud? Ja mis mõte on investeeringutes ääremaadele, kui sealt lahkutakse? Võhma ja Jõgeva osalt kohad, kuhu pensionile minnes elama minnakse. Miks ei võiks ka Kallaste-Mustvee või Abja-Paluoja olla sellised kohad? Küll mindaks kui on elu mõnusam ja hea transpordiühendus. Mis viga Peipsi veerel odavamalt soetatud eluasemel päevi õhtusse veeretada?
Nagu naelapea pihta! Näe, Kiisler räägib just samast asjast...
http://www.epl.ee/news/eesti/ministri-sona-edaspidi-motleme-investeerides-suuremalt.d?id=63872278
Eks temagi lõpuks mõistab tehtud vigu..
http://www.virtsu.ee/ajalugu/rt_04_sulgemine.html
http://www.histrodamus.ee/?event=Show_event&event_id=2814&layer=179&lang=est#2814
Hoidkem ja hinnakem naabrit. Meid on vähe ja kokkuhoidmine vajalik.
Üldse on kahju mõelda, kui ükskõikselt suhtutakse maal mingite võimaluste tekitamisse. Külaliikumine Kodukant tegeleb rohkem seminaride jms korraldamisega, sisuliste asjadega eriti vaevata end ei suvatseta. Vähemalt selline mulje on mulle küll jäänud!
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Piusa platvormi ehitushange välja kuulutatud:
VastaKustutahttp://www.evr.ee/?id=31193
Tere Tiberi!
VastaKustutaJa tänud!
Nii teatamise kui hea uudise eest!
Tõenäoliselt teedevaheline, sest jaam kui selline pidavat kaduma!? Mõnes mõttes hea, aga ka halb variant. Kui ise Piusani sõidaks, siis hea meelega ööbiks kohapeal ja kolaks ringi, nii teeks vast mõnigi teine.
Aga annaks taevas, et Piusani jääks käiku aastaringselt! Või vähemalt oktoobri lõpuni, sest see oluline nii marjulistele kui õpilastele võimalikuks õppeks loodusesse, rääkimata matkajatest...