Blogiarhiiv

pühapäev, 6. märts 2022

Jõgeva vallavalitsus ei usu tulevikku! Juuli 2021.

  Siia nüüd kopeeritud ka Eestimaa Blogi 3. osa (vaatamisi 132 889) postitused, aastast 2020 ja paar postitust Eestimaa Looduse Blogist (vaatamisi 112 021). Blogi külastuste arv tänase päeva seisuga ehk 05.03.2022. Aga kui juba siis juba, kopeerin siia nüüd ka kõik 2021. aasta postitused, et järgmisest kuust nendega teid rohkem ei tüütaks.

Siinse osa külastuste arv, justkui kingitusena juubeliks, on jõudnud järgmise ümmarguse numbrini - 400 083!

Saan teid järjekordselt vaid tänada ja loodan ka, et vahel olen olnud kirjutistega abiks, olgu siis info jagamise poolest, tutvustades meie vaatamisväärsusi ja vahvaid üritusi vms!


Alates oktoobrist 2021 on iga kuu viimane postitus selle kuu pealkirjad linkidena. Klikates lingile, jõuate otse teemani.
Blogis on paremal  pool SILDID. Kui leiate teile huvipakkuva kohanime, teema, valdkonna vm, siis sellele klikates avaneb nendega seotu. Leidmaks kõiki seotuid postitusi, tuleb kerida postitus lõpuni ja klikata VANEMAD POSTITUSED. Kõikide viimaste kuude jooksul, kus olen kopeerinud postitusi 2. ja 3. osast, on kuu viimane postitus just see  - pealkirjad linkidena.

Reede, 2. juuli 2021

Jõgeva vald on mahajääja, kes ei tahagi midagi muuta.

 

 
Ei saa muidugi öelda, et üldse midagi muuta ei taheta. Ikka tahetakse ja ka tehakse. Vägev, et vanast veetornist sai kirik. Siiski plaanitakse ka juurdeehitust.

 
Küll aga ei hoolita vallas ega maakonnas üldse ühistranspordist.

 
Rongiliiklus on muidugi jõgevalastele vägagi hea! Tabiveres aga peaks osa kiirronge samuti peatuma, juurde oleks vaja ka tavaronge.



 
Siiani pole ka märkigi bussipeatuse postist nr 3, mis võimaldaks lühimat teed pidi bussidelt rongidele ja vastupidi saama. Seda enam on see oluline, et bussid peaks Jõgeva linna läbima, näiteks Siimusti - Mustvee vm ja seega oleks vaja tagada ristümberistumised ehk bussid seisuaeg siin mõned minutid.



 
Tore, et kohati ka puid juurde istutatud.

 
Kuid inetu kui töid nii tehakse. Ja kuidas üldse lood sellega, et kaabel samas, kus puud istutatud?







 
Ei, ma ei pildistanud ennast. Vaid infoekraani, mis kunagi uhkesti osteti, mida pole peaaegu näha ja mis nüüdseks üldse enam ei tööta! Muide, bussijaamas pole siiani ka rongide sõiduplaani üles pandud.

 
Bussid rongidega seotud ei ole, arvatavasti on see sihilik tegutsemine vallavalitsuse poolt.


















 
Rongipeatust on vaja aga ka siia, et Äntu järved oleks käeulatuses.

 

 
Bussipeatust oleks vaja ka siia, sest on täiesti ebanormaalne, kui buss ei peatu seal, kus on põhimass sõitjaid. Kas siis Tähe tänaval või vähemalt garaazide juures, olenevalt sellest, kuidas liinivõrk ümber korraldada. Nt Siimustist buss saabub linna Aia tänavat pidi ja suundub edasi Mustveesse vm Tähe tänavat pidi või kui nii nagu täna, siis olekski peatus garaazhide juures.


 
Kaaluma peab ka võimalust, et Puiestee tänava asemel liiguks bussid Aia tänavat pidi ja oleks peatus ka spordihoone juures. Läbimõeldult tehes saakski nii siit, kesklinnast kui Tähe tänavalt kõikjale sõita, olgu siis mainitud Siimusti - Mustvee või Jõgeva - Põltsamaa - Kolga-Jaani - Viljandi jm. Millal aga sellest vallavalitsuses aru saadakse? Pole ju siiani näha ka Jõgeva Alevikutee bussipeatust Pedja jõe silla ja ringtee vahel.
 
Ajaleht Vooremaa muidugi teemast kirjutada ei soovi.
 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar