Mina küll ei usu, et meil Eesti riigis busse ei jätku! Muide, siin võib tõmmata põneva paralleeli. Hiljuti saime ju mitukümmend uut bussi saastekvootide eest! Mis seganuks teha riikliku transpordifirma ja esialgu kasutada neid busse asendusbussideks??? Kusjuures, kindlasti tulnuks see odavamgi kui erafirmast busse tellida! Ning hiljem juba need bussid siis "seemneks" riigile jäänud. Kaotamaks tohutu hulga bussifirmasid, mis vaid lisakulutusi riigile dotatsiooni suure ulatuse näol põhjustavad.
http://www.tallinnapostimees.ee/962474/rongiasendajate-liikluse-korraldamatus-ajab-soitjad-narvi
Ja isegi teemasse süvenemata, tundes vaid töötegemise kvaliteeti, olen 100% kindel, et asendusbusside liiklust saanuks hulga paremini korraldada. Nagu ka raudteeremonti.
Vahepeal oli Ülemistel üks tee suletud ja seetõttu muudeti rongide aegu. Kõige hullem, et osa väljusid tavapärasest varem ja võib vaid ette kujutada (mõned seda kohe kindlasti ei suuda), kui palju probleeme see suurele hulgale reisijatele põhjustas.Ja samas hoiti kinni ka II teed Ülemiste-Lagedi vahel, kuigi tee ammu valmis ja seal remonti ei tehtud. Selliseid näiteid küllaga, nii et kahjiks ei saa ma lugupeetud pressiesindajate juttu mitte tõsiselt võtta.
Tuleks sealt Elektriraudteest siis vähemalt adekvaatset infotki, pidevalt vaid üritatakse olukorda leevendada teadetega kui hästi me ükskord sõitma hakkame. Muidugi on see tore aga olgem ausad selle õndsuse saabumiseni peavad ka inimesed kuidagi tööle ja kooli saama ning peaks olema võimalik mingeid pikemaid plaane teha. Mina küll ei julge hetkel kuukaardi ostmise peale mõeldagi kuna pole mingit kindlust tuleva suhtes, ühekordse piletiga millele nüüd lisandub veel ka linnatranspordi pilet pole enam majanduslikult mõttekas sõita võttes arvesse ka ajakadu ja üldist ebakindlust. Pileti hinda tuleks selle jama peale küll kõvasti langetada, et üldse keegi veel sõita tahaks.
*****************
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar