ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

laupäev, 8. september 2012

Teed vajavad raha...

....kui mitte need suured maanteed niivõrd kui just väiksemad teed!


http://www.epl.ee/news/eesti/majandusminister-juhan-parts-aastail-20142020-vajavad-raha-eelkoige-teed.d?id=64935250

Igatahes ei ole jätkusuutlik põhjendamatu lisaradade ehitamine kui tegelikkuses väga edukas oleks aeglustus- ja kiirendusradade ehitamine teatud vahemaa järel mõne kilomeetri ulatuses koos parklate, teeäärsete müügikohtade, puhkekohtade jm-ga.






Selliseid kohti juba kohati on, aga sellised sissesõiduteed saavad tekkida vaid tänu tegijatele, kes Eestimaal, silmaklapid peas, maanteedel kulgevad. Muidugi ka välismaal õppides ja seminaridel käies....


Nii pole ka imestada, et isegi ministrid näevad vaid Brüsseli teed, kuna elu väljasuretamine mujal Eestis käib ülimalt heas tempos. Ei ole muidugi ükski ettevõtmine üksinda see võluvits, mis Eesti (küla)elu päästaks, kuid kõik pisiasjad  olulisena hoides, on selleks veel võimalus!



Rahastuse hulka peab kuuluma ka Haapsalu raudtee!


Seda, et jutud arengutest, "Pargi ja Sõida" süsteemist, siseturismist jms on vaid mulin, saab näha siis kui vaatd praegusi tegemisi. Kus on siin parkimisvõimalus? Kulutada raha mõttetuteks laiendusteks, kui tulemus mingit kasu ei anna - kas sellist Eestit me tahtsimegi?



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar