ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

kolmapäev, 19. september 2012

Tagastame võla!



Pole muret, kuni leidub veel inimesi, kes asju mõistavad!

Urmas Selirand

19.09.2012 09:06
Tore ja vajalik ettevõtmine! Hiidlasena toetan igati raudteeliikluse taastamist Tallinn- Haapsalu - Rohuküla liinil. Mõtet on sellel aga siis kui Tallinnast Haapsallu saab 1 tunniga ja edasi sadamasse viie minutiga. tegelikult peaks kogu Eesti olema kaetud kiire rongiühendusega. Praegune raha raiskamine üüratutele teedesõlmedele ja planeerimine neljarealistele teedele on tee tupikusse. Kogu maailm panustab järjest rohkem kiirele raudteeühendusele, meil on viimane aeg sellega alustada. Tallinnast Riiga 2 tundi jne. Berliini, Londonisse, Pariisi... 
 
 

Viimsist

19.09.2012 09:46
Ei ela siin ainult rikkurid... palju tavalisi inimesi ikka ka. Aga tubli, Haapsalu! Tuleksin isegi perroonile, kahjuks liiga pikk maa. Edu! Ehk saate kunagi rongid tagasi! 
 
 

Taibu

19.09.2012 11:42
1932kirjutas:
Kui rong oli olemas, siis miks te sellega nii vähe sõitsite, et rongi polnud võimalik üleval pidada? Nüüd on rahvast veel vähemaks jäänud ja rongisõit läheks juba nii kal...
3 vastust
Millist liini peetakse Eestis ülal üksnes piletirahast? Kardan, et mitte ühtegi. See rongiliikluse suretamine on kunstlik. Kui rongid käivad graafiku järgi, siis on nad rahvast puupüsti täis - kõigile ei jätku istekohtigi. Ei tee paha vahest ise sõita, näeb elu. 
 
 
 
 
 Vahel on siiski nii, et mõnigi kasutab ühte ja sadasama sõnavara aastakümneid, midagi õppimata. Aga see muutub juba naljanumbriks ja vastamine mõttetu...

Kuuuurija

19.09.2012 10:13
Kui rongilembid ei elaks vaid teiste kulul ja maksaksid oma rongisõidud ise kinni, siis poleks rongiliiklust Haapsallu kunagi lõpetatud. Paraku oli nii väikese reisijate hulga vedamine nii väikese piletitest laekuva tulu juures täiesti mõttetu ja äärmiselt keskkonnavaenulik tegu ja õnneks see ei kestnud igavesti. 
 
 
Keegi siiski üritab, kuid kinniste-kõrvade-silmadega ei ole see vastuvõetav...
 

ärrr

19.09.2012 12:19
Kuuuurijakirjutas:
Kui rongilembid ei elaks vaid teiste kulul ja maksaksid oma rongisõidud ise kinni, siis poleks rongiliiklust Haapsallu kunagi lõpetatud. Paraku oli nii väikese reisijate ...
5 vastust
Keskkonnavaenulik on see autodemass mis Haapsalu ja Tallinna vahel iga päev sõidab. Väike reisijate hulk mai äss. Ma ei saa aru kust kuradi kohast need majandusg(k)eeniused alati välja kargavad kes mittetasumise plaati ketravad. Iga järjekordne piiripunkt ehitatakse selline, et lauluväljak kahvatab. Ehitatakse selliseid liiklussõlmesid mille maksumusest aitaks teha kaks korda pikema raudtee kui Riisipere-Haapsalu vahel vaja on. Pappi loobitakse nagu läga igale poole. Ja tasub ära nii mis müriseb. Aga ainus mis ära ei tasu on 50km raudteelõik. maakonnas kus elab ca 25000 inimest, kellest suur osa käib Tallinnas tööl. Saadagu lõpuks aru, reisijad on olemas, sest inimeste töökohad on nüüd Tallinnas aga kodu on endiselt Haapsalus. Varem olid mõlemad Haapsalus, nii töö kui kodu. Ja see on müüt, et reisijaid ka toona ei onud. Oli küll. See raudtee lihtsalt amortiseerus ja muutus ohtlikuks valel ajal. 
 
 
 

ärrr to mõmmik

19.09.2012 14:31
Kuuuurijakirjutas:
Kui rongilembid ei elaks vaid teiste kulul ja maksaksid oma rongisõidud ise kinni, siis poleks rongiliiklust Haapsallu kunagi lõpetatud. Paraku oli nii väikese reisijate ...
5 vastust
Mina sõidangi seda vahet autoga. Kõll mitte iga päev, aga paar korda nädalas tuleb ära. Sa oled ikka nii karm maksumaksja et unustad ära et ka läänema inimesed maksavad makse mille eest ülejäänud eesti saab nautida "luksusrongidega "(haha) sõitu. Meile ollakse seesinane raha võlgu. Ülejäänud eesti võib sinu loogika kohaselt käia Tallinnas rongiga tööl aga näe vatlLäänlased ei või. Käigu või jala aga rongiga ei või. 500-800 inimest ei õigusta miljardiinvesteeringut kui nad käiksid 1 korra elus Tallinnas rongiga. Korruta see nüüd 365ga(aasta). Ja inimese keskmise tööeaga(50). Mis numbritest me nüüd räägime. Ja ise oled sa 19sajandi trantspordiliik.
 
Aga vähemalt on tunda, et keegi ametnikest uuringuid teinud ja teab juba kõike...
 

TO U!

19.09.2012 11:41
1932kirjutas:
Kui rong oli olemas, siis miks te sellega nii vähe sõitsite, et rongi polnud võimalik üleval pidada? Nüüd on rahvast veel vähemaks jäänud ja rongisõit läheks juba nii kal...
3 vastust
siis Haapsalu rongile oli seal ikka piirang 40kmh, kuigi tee võimaldas sõita 90nega. Niimoodi alatult Eesti raudtee eesotsas Barbo Juhnewitshiga haapsalu liini hävitaski.
Ah, et ainult otsatust kurjusest ja KIUSU pärast likvideeriti OTSATULT KASULIK ettevõtmine - SUUREPÄRANE! Lihtsalt sattus juhiks õel inimene - eks! Raudtee on asendamatu SUURTE rahvamasside vedamiseks, see et üks rong päevas täis tuleb - EI TEE ETTEVÕTMIST KASUMLIKUKS! KAS SA Haapsallu METROOD ei taha - kaks rongi päevas saaks kah täis! :-))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar