Thursday, October 31, 2013
Tulevik ei ole tume.
Tänagi uudistes kohtuvaidluste kohta öeldi riigi poolt, et uued rongid
sõidavad. Tore. Mis sest, et linnalähirongid, nagu vestluselgi mainiti.
Ma ütlesin ka ise tookord, et võin vabalt ka teises etapis üle minna.
Kui võetakse muidugi. Head logistikut neil vaja pole, vähemalt sellele
pakkumisele ma vastust pole saanud. Ehk on neil see olemas? Pole midagi
parata, ei usu. Sest just vaatasin Elroni FB kontot. Kuhu ma kirjutada
ei tohi. Päris täpselt ei teagi, miks, ega siis blokkimist ometi ei
hakata lahti seletama. Võib olla sellepärast, et teravalt kritiseerisin,
võib olla aga hoopiski põhjusel, et ei osata vastata või .... ongi neil
hea logistik...
Kontol oli aga ühe teema juures sama jutt, mis "Põhjarannikus".
Elron Elroni
rakendab hiljemalt maikuu lõpuks sõiduplaani, kus Aegviidu jaamas on
võimalik ümber istuda elektrirongilt diiselrongile ja vastupidi,
misjärel on tagatud ka väiksematele peatuskohtadele Harjumaal
sõiduvõimalus idasuunale.
Kella 22:20 väljumise lisamine Tallinn-Aegviidu liinile on meil plaanis tulevikus juhul kui seda toetab varasemate väljumiste hea täituvus.
Kella 22:20 väljumise lisamine Tallinn-Aegviidu liinile on meil plaanis tulevikus juhul kui seda toetab varasemate väljumiste hea täituvus.
Ega ma siin viitsigi pikalt korrutama hakata, mis varemgi välja öeldud.
Lihtsalt see on hea näide, mille järgi näha, et arusaamist ei ole.
Millistest väiksematest peatuskohtadest? Parila, Kulli, Lahinguvälja,
Mustjõe? Kas on teada, kui palju on sealt Tapale, Tartusse, Narva
sõitjaid? Kas üldse on? Kindel, et väga üksikud. Seega...millistest?
Lagedi, Aruküla ja Raasiku? Aga nendest peatustest SAAB ka praegu sõita
ja OTSE, mitte ümberistumisega. Kas see ongi sõiduvõimaluste PARANEMINE?
Ajalahes olnud väljend "KÕIK Tartu ja Narva rongid" - kas ka kiirekad
peatuvad Aegviidus? Kui jah, siis see õige, sest SEE ON KÜLL
SÕIDUVÕIMALUSTE PARANEMINE!
Teine nüanss, mille tegemise eest olen ma hoiatanud, aga targemad
nähtavasti teavad ikka sedasama. Paranemist. Kui ühe malliga võetakse
need kolm peatust ära KÕIKIDELT Tartu ja Narva tavarongidelt, siis
tähendab see, et sõiduvõimalused HALVENEVAD. Iga vähegi taiplik inimene
peaks mõistma, kui tippajal rongide intervall muutub 30-35 minutilt
tunnile, siis...mis see on?
KORDUV puussepanemine põhitõdede mõistmatuse tõttu näitab siiski üht -
tase ei ole suurem asi. Sedasama kinnitab ka teinegi lõik.
Ühistranspordi hea kasutamise tagab hea sõiduplaan. Kui inimene ei saa
nii suurtesse asulatesse enam peale 21.30, mis siis saab? Kas siis
VARASEMATE reiside puhul saab loota head täituvust? Enamus ei sõida ju
ÜHES suunas!?
Aga võib olla oligi blokkimise põhjus liiga palju küsimusi? Sest
vastata... ei taheta? Võrdluseks lisan siia teisegi lõigu, kus ka ei
huvituta kellegi muredest. Muide, kirjutan ka teised raudteehundid, nagu
Soobel ja Veiko jt. Tulemus sama, ei vastust, ei arengut... Kuigi
arenguvõimeline- see sõna tuletab mulle nagu midagi meelde....
Aga mis seal ikka. Küllap on ka muid valikuid peale uut aastat. Esialgu
on hea see, et aega tahaks küll maha võtta. Vajan küll puhkust sest
eriti viimased viis aastat on olnud päris kurnavad. Tohutult mahukas
uute platvormide rajamise teema, sõidud ja suhtlemised sellega seoses,
pingelised sõidud ja palgaläbirääkimised, streigid (kus paljud põõsasse
pugesid, tihti eriti need, kes suurimad kappide vahel rääkijad),
Haapsalu raudtee heaks tehtud sõidud, uurimised, vestlused, käimised. ja
palju muud. Kerge pole olnud ka paljudel tuttavatel, keda tuleb kasvõi
olemasolemisega toetada. See ON oluline. Ja alati võid ka nendes kindel
olla, see aga samas on jõuduandev ja muidugi hea tunne. Nii et ega see
kõik pole mingilgi moel kurtmine.
Muidugi on olnud ka väga palju head! Väga paljudel pisiasjadelgi on
oluline osa. Olgu selleks siis palju positiivseid emotsioone Haapsalust,
matkadest, facebookist, ilusast loodusest, Augustibluusist, muusikast
üldse, koosistumistest ja paljust-paljust muust.
Võiks ju proovida vanade rongidega edasi sõita? Kasvõi Pihkva poole? Eks
siingi sõltub see mitmest asjast. Kokkuleppest, töötingimustest jne.
Äkki "koliks" maale? Lõuna-Eestisse ju lausa kutsutakse? Mingi töö ikka
millalgi leiaks. Vähemalt on päikesepaiste, lilled, heinamaa...
Lilli võib ju ka linnas leida. Aga kuigi tuba soe, kui õues kõle, pole see ikkagi see... Taust pole see...
(Aga pildi saatjale aitäh!).
Eks muidugi raha pane paljugi paika, kuid mõnus oleks kuskil teeäärses müügikohas müüa näiteks seda?:
See asi mulle meeldiks. Seda enam,et tean kui olulised on sellised
müügikohad. Kohati peaks seegi olema ehk lausa doteeritud. Aga seni kuni
Tallinn - Haapsalu maanteel pole ühtegi õiget kohta, kus turismibussid
peatuda saaks ja oma vajadused aetud... Mnjah. Muidugi oleks veelgi
mõnusam kui müügiks oleks midagi kodusemat....:
Mitte ainult kohe söömiseks, vaid ka talukaupa, koduhoidiseid, käsitööd?
Et peatuda oleks inimestel koduse tundega?
Mõnus ümbrus...
Peesitav kass...
Siristav ritsikas...
Ning palju muud armast...
Ja muidugi toredaid külastajaid...
Tulgu nad siis vähevankriga...
laevaga....
bussiga...
või rongiga...
Ja väike majutus ei teeks paha...
Igatahes oleks see südamlikum, hingekosutavam ja rahulikum kui raha ja ärimehed linnas.
Kui aga talv, siis oleks vaiksem ja saaks midagi muudki nautida. Miks mitte koos külastajatega. Loodusinimesed alati oodatud...
Väike pidugi ei teeks paha?
Mõnusalt lõkke ääres?
Peaasi, et oleks mõnus! Ja loomulikult mitte ainul endal, vaid ka külastajatel. Ehk klientidel.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar