Blogiarhiiv

laupäev, 19. mai 2012

Bussipiletite hinnad


Muidugi on lihtsaim variant tõsta piletite hindu. Ehk minna lihtsama vastupanu teed. Selle asemel, et tegeleda süvitsi sõiduplaanide, ümberistumiste jms.

http://www.tarbija24.ee/846494/bussipileti-hinnatousu-ei-valista-ka-go-bus-ja-taisto

18.05.2012 23:11
Bob :
Ma ei tea, mille eest ma üldse GoBusile maksan...
Nende bussid on laevandusega paralleele tõmmates ikka säärased kummituslaevad...osad on vist käigus veel eelmise sajandi keskpaigast, istmed ära risustatud ja igat pidi täis tehtud, mõned bussijuhid ka sellised, nagu oleks just traktori roolist bussi sanga hüpanud. Olen näinud neil ka uuemaid busse, kuid minu kodukohta liigub neid ikka vähe, enamus on vrakid, mis mäest üles sõites ähvardavad vedru välja visata, ragisevad ja oigavad nii, et endalgi hirmus hakkab.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist
-1 -1  +1 +6
18.05.2012 22:23
to igapäevane sõitja :
Sa vist küll igapäevane sõitja pole, kui arvad, et GoBus sõidab Tartu- Elvat. Tartu-Valgat sõidab tõepoolest GoBus (mis läbib Elvat), kuid kui sellega vurad, siis tekib segadus, miks just GoBus bussidega sõidad?. Elva-Tartu vahel saab päris paljude erifirma bussidega vurada. Ise muidugi sõidaksin sinu asemel hoopis rongiga.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist
-0 -1  +1 +2
18.05.2012 20:21
igapäevane sõitja :
GO Bus võiks Tartu-Elva bussiliinidel bussid ka välja vahetada! Elva ots maksab 1.65 ja selle eest saab haisvas bussis sõita. Buss haiseb nagu märg tuhatoos ja istmed on võidunud. Bussijuhid võiksid selle raha eest ka viisakamad olla, tere ütlemise eest saab ka sõimata.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist
-6 -1  +1 +7

19.05.2012 12:02
via :
Taisto teeb peredele alla 40%, kodukal info neil olemas....
18.05.2012 18:02
123x :
Selliste madalate piletihindadega ei ole võimalik normaalset bussi liikluse teenindust tagada.Vaadake millise meeletu hüppe on teinud kütuse hind ja samuti bussijuhtide palgad.
Viimane on muidugi mai tippkommentaar! Bussijuhtide palgad on teinud ikka sellise hüppe, et nüüd juba tahavad siia tööle bussijuhid Soomest, Saksamaalt ja mujalt...
Üks oluline punkt ongi see, et perepileti soodustus peaks olema igal transpordil 50%. Siis tullakse ka perega sõitma ning see võiks tulevikus olla juba kõva lisatulu allikas. Seda enam, et perega pikemat sõitu eyye võttes, mõjub see rahakotile ikka päris rängalt. Seda aga transpordifirmade omanikud ei mõista või ei taha mõista. Kuni aga ei mõista... (loe teema algusest).
Ja olen ise piisavalt näinud, kuidas buss sõidab peatusest minema siis kui teine buss või rong sisse jõuab. Ning ei väsi kordamast: MITTE ÜKSKI BUSSIFIRMA EI VASTANUD PÕHJALIKULE KIRJALE ÜMBERISTUMISTEST!
Sellest saabki teha eelkõige ühe järelduse: reisija pole bussifirmale primaarne!
Muidugi peaks iga potentsiaalne reisija põhjalikumalt tutvuma peatus.ee portaaliga. Nagu ka bussifirmad võiks rohkem jälgida reisijate vajadusi.
18.05.2012 17:42
jk :
Tõstke aga terviseks. Ammuilma on autoga (eriti koos perega ja kuhugi maale) oluliselt odavam sõita.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist
-0 -1  +1 +16

18.05.2012 17:41
Indrek :
Ei sõida enam ammu bussiga, tallinn-tartu-tallinn liin on nagu enesetapp. Rongis saab jalgu sirutada ja võikut nosida ilma, et haisev naaber sülle vajuks.

Ja hind on 2x madalam. (id-pilet on marumugav)
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist
-1 -1  +1 +15
18.05.2012 23:29
juku :
Rongipilet võiks ju ülse tasuta olla,kui riik rohkem doteeriks.
Tänapäeva rongiliiklus Eestis on niikuinii riiklik sotsiaalteenus,kus piletite eest küsitakse praegu mingi sümboolne summa,et prükkarid ronge ei ummistaks
teata ebasobivast kommentaarist
-1 -1  +1 +6
Paljud plärajad jagavad igatahes asja. Kahju, et bussifirmadel sellest savi on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar