Blogiarhiiv

kolmapäev, 23. mai 2012

AUSUS?


Viimase aja suurem skandaal on seotud parteide rahastamisega. Ei mina tea, mispärast see avalikkuse ette tiritud. Huvitav see, kas Silver Meikar aus või poliitprostituut? Või on see kõik MSA eelpropaganda?

Ma ei usu neid, kes väidavad, et kõike seda pole olnud. Sest rahaahnus on tihti nii suur, et vaja ju kuidagi raha saada! Aga on see aus kui ise tehakse tegusid, mis päevavalgust ei kannata? Kas siis tahame loota, et riigi kodanikud (kalurid, salasuitsumüüjad, narkokaubitsejad jne) oleksid ausad? Miks peaks? Mul on hea tunne, et töö juures on üks kild, mis näitab ära masu põhja! Tegelikult tähendab see seda, et Eestis masu põhi ei jõuagi kätte... Ei tahaks seda ütlust siin välja öelda...

Just praegu uudistes küsiti kelleltki (ma ei viitsigi vaadata, kellelt), kas tegemist eetikakriisiga! Loll küsimus, sest hiljuti keegi ütles, et Riigikogus (ja ühiskonnas?) polegi eetika oluline! Mina ennast aga ümber muuta ei saa, vähemalt selle koha pealt. Ja naljakas, et kui kuuldub, et see süsteem enam ei toimi, kas siis tuleb teine skeem? Poliitikud, kellel on südametunnistus alles, tehke üks suurpuhastus! See võimalik muidugi juhul kui südametunnistus üldse kellelgi alles...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar