ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

neljapäev, 1. detsember 2011

TARTU REISITERMINAL?

Transpordi areng peaks suunduma suunas, kuspoolt on loota ka välisturisti. Millise iganes reisipaketi juurde võib kuuluda ka Tartus ümberistumine bussidele. Ka spetsiaalselt tellitavatele.

https://www.tartu.ee/data/Tartu_TRAK.pdf

Lk 39-41. Bussijaama toomisest raudteejaama. Üldiselt päris loogiline ülevaade ja järeldused. Jääb vaid üks aga. Lahterdades termineid bussijaam ja bussipeatus, oleks ehk mõttekas siiski vaadat sarnasust mõne teise linnaga. Enamus bussiliine peaks tagama sissesõidu raudteejaama, olgu selleks siis väljumisel n.ö esimene või teine peatus. Bussid, mis peatuvad ka raudteejaama, lihtsalt teeksid eelmise või järgmise peatuse kesklinnas. Teoretiliselt saaks ju alustada lausa Annelinnas, nii poleks sealsetel elanikel vaja kesklinna tullagi? Üksiti jääks alles kesklinnas ka võimalus linnaliinidele ümber istuda.

Lihtsalt kahju oleks kaotada nii hea ala, mis jääb praegu kaubateede alla. Seda enam, et areneb Lõunakeskus jt ümbritsevad piirkonnad. Isegi võimalik ju rongipeatuse tekkimine Maaülikooli juurde? Rääkimata kaubateede ala enda arenguvõimalustest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar