20.12.2011 09:31
.. :
hm... alles oli ju jutt, et tänu uutele praamidele on ühendus kenasti toimima saadud ja järjekorrad pea olematuks muutunud ning kui isegi talvine graafik on suvisega võrreldes üsna hõre ja sellest nende arust täiesti piisab, siis miks veel üks laev?
kui ka suvel tekib mingil nädalavahetusel kõrghetk ja seda praami läheb vaja, siis mida ta ülejäänud aja teeb? või tellitakse maksumaksja raha eest uus laevuke ja hiljem renditakse hoopis kuskile välja?
hm... alles oli ju jutt, et tänu uutele praamidele on ühendus kenasti toimima saadud ja järjekorrad pea olematuks muutunud ning kui isegi talvine graafik on suvisega võrreldes üsna hõre ja sellest nende arust täiesti piisab, siis miks veel üks laev?
kui ka suvel tekib mingil nädalavahetusel kõrghetk ja seda praami läheb vaja, siis mida ta ülejäänud aja teeb? või tellitakse maksumaksja raha eest uus laevuke ja hiljem renditakse hoopis kuskile välja?
lugeja :
Ja siis paneb Leedo riigi fakti ette, et nüüd köhige pappi uue laeva ülalpidamiseks või muidu panen kogu lääne Eesti saarestiku laevaliikluse seisma. Ja mis siis riigil muud üle jääb, tuleb köhida.
20.12.2011 09:03
AB :
Maksumaksjad pange siis rahakotid valmis.
20.12.2011 09:08
-m- :
leedo tahab riigi kulul ühte praamikärakat veel vist osta enda firmale.
20.12.2011 09:24
vassili fantiil :
Praamiühendus saartega peab olema riigi, mitte ärimestest pumpade käes. Huvitav,kes ja kuidas praeguhttp://www.e24.ee/589934/eesti-paases-tanu-eurorahale-suurest-volakoormast/se olukorra taga oli-on?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar