ESTONIAN BLOG

Soovi korral võite kirjutada ka meilile

loodusemees@gmail.com

Kui avaldate arvamust blogis, tuleb raport postkasti Teie külastusest, nii et saan esimesel võimalusel Teile siinsamas vastata.

Olen tänulik nii toetavate kui kriitiliste arvamuste eest. Ka sarnastest teemadest välismaal. Tähtsaim on see, et arvamused olulised mulle kui ka neile, kellest sõltuvad paljud otsused.
Kommenteerige julgelt, see oodatud!

Päikest!

Vaadake ka EESTIMAA BLOGI 2
http://eestimaablogi2.blogspot.com/
ja Looduse Blogi
http://llooduseblogi.blogspot.com/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/groups/685489471517376/?fref=ts

laupäev, 3. detsember 2011

EI TEA KAS REGIONAALMINISTER KA KOIDULASSE SÕITIS JA BUSSILE ÜMBER ISTUS....

http://www.valgamaalane.ee/653310/rongiga-21-sajandisse-tasub-see-ikka-ara/

prGmtk
01.12.2011 11:51
Kahju kohe sellisest kott-peas-eluvõõrast kehvormarist.

Sai ilukirjandusega punkti kirja muud ei midagi, mõttetu nämmutamine oleks-võiks-saaks-teeks.

"nägusad varikatused" naerukoht
"ei tohiks Eesti suurust arvestades olla väga suurt vahet, kus elada"
naerust kõht kõveras
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -3 -1  +1 +7
mõelge tõsiselt
02.12.2011 07:24
sellise suurprojekti omaosalus võtab aastateks Eesti riigi rahad muudelt aladelt ära. Kõik selleks, et mõni rikkur saaks kiiresti Berliini sõita. Põhilisele Eesti rahvale ei anna see kahe peatusega (Tallnn, Pärnu) mitte midagi. Pole peatusi, ei teki ka ümbruses mingit ettevõtlust. Ikka väikese riigi suurhullustused, kiirraudteed, tunnelid, sillad, tuumajaamad jne. Samal ajal, kui pole elatusväärset pensioni, alampalka, tööd.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -1 -1  +1 +11
EKS TÕESTI NATUKE ÜMMARGUNE JUTT. AGA MIS PEAASI, POLIITIKUD RONGIGA SÕITES NÄEVAD NATUKENEGI JA TERA SIIT, TEINE SEALT - NII VÕIB LAUSA TEADJAKS SAADA!
 Kui inimesed ja kaubad saavad kiiresti ja mugavalt liikuma, ei tohiks Eesti suurust arvestades olla väga suurt vahet, kus elada.
ERINEVALT PRAGMAATIKUST, ON SELLES LAUSES TÕETERA SEES. TÕEPOOLEST, KUI ÜHISTRANSPORT MEIL OLEKS TASEMEL, SIIS SAAKS PAREMINI HAKKAMA INIMESED KA ÄÄREMAADEL. VAHE MUIDUGI JÄÄB, AGA LAUSET VÕIB VÕTTA NII JA NAA!
Riigikogu Reformierakonna fraktsioon käis paar nädalat tagasi tutvumas Koidula võimalustega. Kasutasime Tallinnast kagupiirile sõiduks just rongi. See oli minule üle pikkade aastate esimene rongisõit, meenutas lapsepõlve.
Aga lihtsast huvist, miks meil väga paljud inimesed mitte kuidagi ei satu rongiga sõitma pikki aastaid, sh hr Mälberg? Teoreetiliselt peaks mingi valemi moel rongiga sõitma sattuma päris kauge kandi inimesed, muidugi, et mitte kõik. Aga siiski. Või põhjuseks halb elukorraldus? Kas regionaalminister nõunike jt armeega ikka teab, et Koidulas ei saa bussile istuda? Sest miljardiprojekti juures unustati ära kohalik pisitilluke inimene. Ja ei märgatagi. Ja minu teada siiani see bussipeatus nii! Vähemalt pole üheltki ametnikult tulnud konkreetset vastust!
Seda enam, et kui Eestimaa elu kipub vaid akna taga vilksatama (kihutava auto, pean silmas), siis jääbki lapsepõlve? Pilt Eestimaast?
Kas meil on kindlust, et Tartu–Koidula liinil sõitjate arv kasvab ja Koidula–Valga liinile tuleks rohkem sõitjaid? Muidugi võib öelda, et kui graafik oleks parem ja rongid mugavamad, leiduks ka reisijaid. Aga kas meil on rongi kasutamise harjumust ja kas muu ühistransport toetab seda? Ja kas sihtpunktist pääseb kergesti edasi? Need on küsimused, mis ootavad vastuseid.

Soovitan võimalusel ja sõidugraafiku klappimisel eelistada keskkonnasõbraliku ühistranspordivahendina just rongi, sest ka piletihind on taskukohane. Mida rohkem seda Euroopas väga populaarset transporti kasutame, seda suurem on tõenäosus, et graafikud muutuvad tihedamaks ja rongid mugavamaks.


*****************************
Ja veelgi põnevat!!!!!
Meelis Mälberg (Reformierakond): Auto on telefoni ja arvuti kõrval üks minu peamisi töövahendeid. Enne Riigikokku tööleasumist kujunes minu aastaseks läbisõiduks 45 000–50 000 kilomeetrit. Nüüd see ilmselt suureneb, sest tehes oma igapäevatööd Tallinnas, tuleb mul vähemalt paar korda nädalas võtta ette sõit Lõuna-Eestisse ja tagasi.
Autot valides vaatan, et see oleks vastupidav, ökonoomne ja turvaline. Sõidan meie kliimasse hästi sobiva Volvoga. Auto on liisitud selle aasta sügisel ja kuumakse on 525 eurot.
Aga kas oleks vahel võimalik, et Riigikogu saadik sõidab autoga rongipeatusesse, (Võru, Piusa, Ruusa) jätab auto "pargi ja sõida" parklasse (kui tuttav just rongile ei viska?) ning istub tava- või kiirrongile ning nädalaks Tallinna? Kas mõned sõidud Tallinnas rendiautoga või taksoga või bussiga, ei oleks kokkuhoid?  Kui suur oleks säästetud raha ja bensiini hulk? Kas Koidula või Võru rongi puhul maksaks riik vähem inimese kohta, kui nii juhtuks? Vot on alles matemaatika...

Koidulas saab muide päris turvaliselt parkida...

************************

Ja ärgu keegi otsigu siit õeluseteragi....

http://www.vorumaateataja.ee/index.php/component/content/article/59-lisa-menueue/1184-kuidas-louna-eesti-ajakirjanikud-toompeal-kaeisid.html

http://www.vorumaateataja.ee/index.php/component/content/article/59-lisa-menueue/1173-eesti-2030-kava-voruvalga-rongiliin-on-oluliste-hulgas.html



 #8 Ärimiizu 2011-12-01 21:28
, muigama paneb, kui rahvaesindaja oma maasturi ostusoovi ettekäändeks Kagu-Eesti viletsad teeolud toob (et saaks valijatega aastaringselt kohtuda) ..kas poleks mõttekam võidelda selle eest, et teehooldusse rohkem investeeritaks ja taastataks reisirongiliiklus..?
Tsiteeri


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar