Kuuldavasti säilib õhkõrn lootus, et sõiduplaani lisatakse Kärkna peatus enne kui planeeritud. Tasub pöialt hoida!
Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
Blogiarhiiv
-
▼
2011
(802)
-
▼
detsember
(105)
- UUS AASTA 10225
- PULLIST SINTI!
- ÜHISPEATUSED 29 - TEENUSKESKUSED
- RONG VILJANDIS
- TALLINNA TV ASEMEL ESTONIAN SATTV?
- 800. teema
- SOOJAL TALVEL PETISEID NAGU SEENI!
- Blogi külalised
- IKKAGI SAMM EDASI!
- KOHUTAV!
- FRED JÜSSI - EESKUJU IGAS MÕTTES!
- LIHTLABANE PETMINE?
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 17 - VÄIKE-MAARJA
- VENE TURIST EESTI METSADES
- MESI TEEÄÄRSETES MÜÜGIKOHTADES
- VEEL NATUKE PILTE RAUDTEEST
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 16 - TÜRI MUUSEUM
- KÜLALISED 19
- PRESIDENDIL ÕIGUS
- NÕRK RIIK EI TAGA ELEKTRIT
- VANANENUD AUTOMAATIKA?
- METEORIGA MANDRILT SAARTELE 6
- ELU ELEKTRITA
- TORM
- DAVAITE ZHIT DRUZHNO?
- HILISSÜGIS!
- TAGASI VAADATES AASTALE 10224
- JÕULUTUNNEL VALGUSESSE
- MASU
- SÕNADES ON SISU!
- RB MÖÖDUNUD SAJANDIL
- PÖÖRIPÄEVA MÕTISKLUSED
- PÜHAD TULEMAS!
- VÄGA HUVITAV!
- POETÖÖTAJA PALK
- EESTI TOIT TEEÄÄRSETES MÜÜGIKOHTADES
- JÕGEVA
- MINISTRID SUVETÖÖLE?
- TULE PARTS APPI!
- LASE RONG LÄBI!
- TOREDAD VANAD PILDID
- NII ME VARASTAME JA PETAME...
- MIS MEID ÜHENDAB?
- LAGEDI - ÜKS a4 LEHT VÕIB AIDATA TEID RONGILE!
- Valgamaa ühistranspordi edusammud
- PAPINIIDU REISITERMINAL
- KUUSKEDE JA ÕUNTE HIND = KÜTUSEHINNA TÕUS
- METEORIGA MANDRILT SAARTELE 5
- VAAT SELLINE JÕULUTUNNE!
- TALV TAEVAS, AGA JÄÄ LIIGUB...
- PALUPERA-OTEPÄÄ BUSSILIINI AEG ON KÄES!
- MIS MAA SEE ON?
- VEDURIJUHT KAUR
- PIRTSULE TÄNUTÄHEKS...
- ME OLEMEGI ERINEVAD
- KÄRKNAS SÄILIB LOOTUS!
- PAIDRA OOTEKODA!
- KARIN GÜLDERE KAITSEB KÄSITÖÖD
- LOODUSE ERI PALGED
- UUUURIJATE ÕUDUSUNENÄGU...
- LÕPUKS OMETI!
- KOIDULASSE JA TAGASI -HETKI SÕIDULT.
- RB SISULINE ARUTELU
- SÕBRAD AKNA TAGA 2
- OHJAA!
- TÜRI-VILJANDI - HINNE 4-
- ÄRA TABASID...
- OOTERUUM RUUSAL
- VARSTI RONGIGA MULGIMAALE
- MAKSUD KÕRGEMAKS!
- KIRI JÕULUVANALE.
- NÄE, TASAPISI TULEB TALUPOJAMÕISTUS...
- KAVATSUS
- VEEL KADI PILTE
- MAYDAY: ESTONIA ON TUGEVAS KREENIS 2
- ÜHISPEATUSED 28 - PANGAAUTOMAADID
- KÜLALISED 18
- SÕBRAD AKNA TAGA
- LOODUSTURISM
- ESTONIAN MUSIC
- RAPLAMAA MÕISAD
- TÜRI.
- ILU INIMESES...
- ILU 5
- ...KUIGI OLEME TALVES...
- MEENUTUSI SUVEDEST...
- KÜLL ON KENA KELGUGA...
- ALUSTAME UUE SANATOORIUMI EHITAMIST...
- MÄLESTUSED 3 - KOOL
- MÄLESTUSED 2 - IN THE ARMY NOW
- LOODUS ON IKKA PEEN KUNSTNIK!
- ME TAHAKS SIIN ENNAST RAVIDA, SELTSIMEHED!?
- KIRJASÕBRAD
- KOIDULA JÕULURONG
- HARJU MAAKONNAPLANEERINGU TEEMAPLANEERING 2009-2015
- K-kohuke hoolib...
- RIIGIKOGU ORGITALE
- SÕNAD JA TEOD
- PÖÖRANG TUPIKUSSE...
- EI TEA KAS REGIONAALMINISTER KA KOIDULASSE SÕITIS ...
-
▼
detsember
(105)
http://www.vabalog.ee/2011/12/16/kuidas-iga-rongipilet-on-tegelikkusest-poole-odavam/
VastaKustutaAny comments?
Päris huvitav ja ega vastu ei vaidle.
VastaKustutakindlasti oleks dotatsiooni osakaal palju väiksem, kui kogu riigi transport kuuliks ühele, riigifirmale.
Kindlasti oleks dotatsiooni osakaal oluliselt väiksem kui suur osa sellestsamast dotatsioonist ei tuleks riigile tagasi infratasude näol.
Kindlasti oleks dotatsiooni osakaal väiksem kui seotus omavahel oleks tasemel.
Kindlasti oleks dotatsiooni sakaal väiksem, kui paljud ametnikud jt sõidaks ka rongiga. sest vagunites ruumi ju on!
Mingi dotatsioon jääb alati, sellest me ei pääse. ja loomulikult onkasulikkuse ja majandusliku põhjendatuse küsimus palju laiahaardelisem kui ühest lühikesest kirjutisest vabalog`is aimu võiks saada.
Juba ainuüksi tuhendete autode saaste, mis olemata ja veelgi rohkem umbes maanteed. surmamaanteed näiteks...
Dotatsiooni majanduslikest jt aspektidest on piisavalt kirjutanud ka Äripäev. Ja eks läbipaistvus asjades hoiaks asamuti dotatsiooni osakaalu väiksemana
Kõik need asjad koos ja võiks öelda, et rongiliiklus oleks lausa isetasuv...
Aga aitäh huvitava lingi eest. Loen Jüri Saart ka edaspidi...
VastaKustutaAhjaa! Kärkna muide pole kallis peatus, küll aga täiendab tühjemalt sõitvaid ronge. Ja inimestele vajalik.
VastaKustutaNii mõnigi auto jäetakse ka seal edaspidi koju...
Mida kiiremini Kärkna käiku läheks, seda rohkem oleks piletitulu ja reisijaid. ja väheneks dotatsiooni osakaal...