Blogiarhiiv

teisipäev, 17. mai 2011

PALUPERA

Ja nüüd siis päeva sihtpunkt -Palupera.

Kuigi Eesti Raudtee loobus platvormi ehitamisest teisele poole ülesõitu, siis mõnnes mõttes õnnestus asi päris rahuldavalt. Kohapeal peaaegu tunnikese vallavanema ja veel paari inimesega asja arutades nii üldiselt vähemalt arvasime. Nüüd jääb vaid loota, et raudtee kõrval olev maa saaks antud valla käsutusse ja nii saaks luua ühe näidisühispeatuse.
 Palupera külastajad.
 Kõrvust libises mööda, mis hoonega tegu, kuid vallavanema sõnul on siin võimalus joogivett saada.

Lisatud 22. 05. 10224. Tegemist vana pritsikuuriga ja praeguse külamajaga, kus avalik puhkekoht, võimalus telkida. Otepää poole paari km kaugusel Palu puhkekohas siis lauad-toolid,, turismikaart jm.


 Üks jalgrada ja ülekäik...
 Siia oleks vaja aga teist. Väga põhjalikult tuleb kaaluda, kas ehitada vaid ülekäik või koos jalgrajaga! Sellest sõltub bussipeatuse asukoht vahetult ülekäigu juures. Parim variant vast vaid ülekäik, nii saab ootekoja kohe ülekäigu juurde koos bp-ga. Edasi ülesõidu poole tuleks parklakohad autodele, turismibussidele ja ka teenusbussidele. Muide, viskasin nalja ka juuksuribussi teemal, aga selgus, et seda tõepoolest soovitud! Eemal paistab väetisekuur.
 Kohalviibides pilt teine ja sellega nõustus ehk ka vallavanem. Üks mingil moel üllatavaim tõdemus oli, et möödasõitvaid autosid (ehk kliente nii turu kui rongide-busside jaoks) tõesti päris palju. Peagi tulemas ka diiselrong ja algab tagasisõit Valka.
Väetisekuuri sisevaade. Seinalaudade mahavõtmine parandaks ohutust. Vajalik katuse vahetamine, talad vast korras. Tekiks ülihea katusealune avaturu tarbeks ja ka infostendidele jm. Kuigi katus kõrge ja kõlas arvamus, et liiga läbipuhuv, siis eks avaturge ole ennegi olnud. Kuigi, ehk poleks ka keeruline katusesõrestiku lihtsalt madalale laskmine? Nii oleks müüjatel tõesti meeldivam.











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar