Wednesday, January 22, 2014
Talv jätkub.
4 comments:
Suured kahtlused!
Reply
Rohkem vajab juhtimist reisirongiliiklus koos sõiduplaanide, reisijatega suhtlemise jpm. Aga seda oleks vist palju loota. Sest töövestlusel selle ettepaneku tegin, see aga oli vastuvõetamatu. Elronile.Talvekene töesti jätkub aga usun et maal Teil ilus ja rahulik eriti looduses! Katsuge hetkel puhata, pole vaja möelda porganditele - iga asi omal ajal!! Päikest :D :D
ReplyTänud, Pirtsu!
Puhkust kahtlemata vaja, tegelikult isegi hjea,sest kõigele lisaks selle külmaga vajagi kodus kütta. Eks vahel lähe ka porgandiga sõitma. Kahju vaid,et ikka veel asi sealpool (juhtimine ja turundus ja sõiduplaanid jm) nadi.******************************************************
Sunday, January 26, 2014
Jobu?
Kui käisin Valtus, RB koosolekul, mainis ta, et mingid tegelased, nagu Kümmel ja Aasmäe sõdivad vastu, süüdistavad,et nemad (valitsuses) olevat arrogantsed Näide arrogantsusest:
-
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/arvamus/juhtkiri-peaminister-ansip-arrogantsuse-kehastus.d?id=63899155
ja ignorantsed.
Näide:
http://www.aripaev.ee/?PublicationId=379f7de9-370c-406f-8065-74fb54086ec2
Kas valitsuses siis ollakse sellised?
Üks asi on teiste riikide tegelasi (ja ega me tea, äkki kõiki meid), sõimata jobudeks. Loomulikult,ikka vahel südametäiega ütled kõvama sõna, otseselt isegi seda tõsiselt võtmata. Kasvõi austa! Inimene hingest ütleb,sest südamega asja juures!?
http://online.le.ee/2014/01/25/haapsalu-raudtee-taastamiseks-lootust-pole/
Haapsalu raudtee taastamiseks lootust pole (8)
25. jaanuar 2014, 08:21
Kolmapäeval riigikogus transpordi arengukava aastaiks 2014–2020 eelnõu tutvustanud majandusminister Juhan Parts laveeris Haapsalu raudtee taastamise küsimustele vastates.Riigikogu liikme Lauri Luige küsimusele, miks on muudetud riigikogu majanduskomisjonis tehtud Haapsalu raudtee kohta käivat sõnastust, vastas Parts lakooniliselt: „Mulle tundus, et see sõnastus on parem kui majanduskomisjoni poolt ette pandud sõnastus.”TALLE tundus? Miks? Palun selgitagu, MIKS see on parem?Riigikogu majanduskomisjon sõnastas oma ettepaneku pisut konkreetsemalt: teha ettevalmistustööd raudtee taastamiseks.Haapsalu raudteest kõneldes oli Parts laveeriv ja põiklev. Ta ütles, et „vaatame, kuidas need uued investeeringud tööle hakkavad, uurime veel kord seda konkreetset lõiku, siis saab selle juurde tagasi tulla.”Sedasama ütleb Haapsalu raudtee kohta ka transpordi arengukava: kaaluda rongiliikluse laiendamist uutel suundadel (Riisipere–Haapsalu ja Valga–Koidula–Pihkva), analüüsides seni tehtud investeeringute mõju, sotsiaal–majanduslikku tasuvust ja investeerimisvõimalusi.„Vaevalt et meil on mõtet ehitada täiesti uusisisereisirongiliine, pigem on ju Eesti150aastane rongiarengikkagi nagu taandarengus olnud, kuigi teatudsinusoididega,” vastas Parts Neeme Suureküsimusele,milline võiks Eestis taristu välja näha aastal2030.Parts lisas — küll Rail Balticu projekti kaitstes —, et täiesti uus infrastruktuur võib luua uut reaalsust. Ta tõi näiteks Tallinna–Helsingi vahelise liikluse. 1990. aastate alguses oli reisijaid aastas 100 000, nüüd 9 miljonit. Selles on muude põhjuste kõrval tähtis osa ka infrastruktuuril, ütles Parts.Sellised inimesed meid juhivadki?Aeg-ajalt on tõesti olnud taandarenguid. Kuid enamasti on selles süüdi olnud just need,keslõhkunud ära millegi vajalik. Riigiraudtee pidev lammutamine ja erastamine, Haapsalu raudtee ja reisirongiliikluse likvideerimine, Lõuna-Eesti ja Narva suuna rongiliikluse katkestamine. venitamine Valga-Võru raudtee remondiga, Mõisaküla liini lammutamine jne jne. EVR Infrast, Gargostjm asjadest ma ei räägigi. Ja siis julgeb majandusminister tuua sellise põhjenduse??? Kui ikka minister ei saa aru, mis põhjustab taandarenguid, siis tuleb tal taanduda. Et areneda. Või vaadata Eestimaal natuke ringi!Ning kuidas saab üks uus rongiliin LUUA UUT REAALSUST ja teine ei saa? Seda enam, et RB jaoks pole tegelikult ühtegi tõsist uuringut, on vaid läbisurumistaktika, mida vürtsitatakse "kodanike kaasamistega ja rahvakoosolekutega"!. Vähemalt soravalt jutustama ja kaasvestlejat või küsijat katkestama on Parts nüüdseks õppinud!Kiirest rongiühendusest kõneles riigikogus ka Partsi erakonnakaaslane IRList Aivar Kokk. Tema sõnul tuleb hinnata, milliste Eesti tõmbekeskustega on veel võimalik sisse seada kiire rongiühendus Tallinnaga. Analüüsida tuleb Riisipere–Haapsalu–Rohuküla raudtee rajamise tasuvust, leidis Kokk.Ime küll, et Kokk sõna võttis! Ja on ju uuritud, või pole ta kursis? Ning kui sellest veel vähe, miks siis ei uurita, vaid ääretult venitatakse?„Investeeringud Eesti–siseste raudteeühenduste parandamiseks on vajalikud sõltumata sellest, kas Rail Baltic tuleb, ja kui tuleb, siis millisesse trassikoridori see paigutatakse,” ütles Kokk. „Rail Baltic ei lahenda riigisiseseid puudujääke, nagu Tallinna–Tartu maantee laiendamise kõrvalt tuleb tagada ka teiste linnade omavaheline ühendus.”Vähemalt üks kuldne mõte! Huvitav, kuidas sellele reageeris Parts? Jobud?Raudtee peab toetama regionaalarengut. Kiired ühendused loovad võrdsemad tingimused ettevõtluse arenguks üle kogu Eesti. See suurendaks majanduskasvu ja maksutulu ning looks uusi töökohti, kõneles Kokk.
Rail Baltic — kellele ja milleksHaapsalu raudtee kõrval esitati Partsile küsimusi ka Rail Balticu kohta.Jaak Allikut huvitas, kas siis, kui parlament on transpordi arengukava heaks kiitnud, on veel mõtet rääkida Tallinna–Tartu–Valga trassist Rail Balticu kontekstis. Nimelt on arengukavas Rail Balticu raudteejaamad kavandatud Ülemistele ja Pärnu.Parts vastas, et majanduslikult on realistlikum teha lühem raudtee, selmet teha 100 km pikem kiirraudtee, kus rongid sõidavad 240 km/t.Allikut huvitas veel, mida arengukavas Rail Balticu all õieti mõeldakse. Lubatud on kiirliiklust marsruudil Tallinn–Berliin. Lehtedest aga on lugeda, et poolakad ei kavatse midagi ette võtta Varssavi ja Leedu piiri vahelise kiirraudtee rajamiseks.„Rail Baltic on raudtee infrastruktuur, mis suudab teenindada 240 km/t sõitvaid ronge Tallinnast Leedu–Poola piirini,” vastas Parts Allikule.Parts tunnistas, et Leedu–Poola piirilt edasi Varssavi poole on raudtee üsna kehvas seisukorras. Keskmine kiirus on 60–70 km/t. Poola on aga Partsi sõnul otsustanud, et järgmise kuue aasta jooksul kasvab kiirus 160 km/t peale.Berliini peale? Partsu järel!!!„Seda on kinnitanud Poola peaminister, seda on kinnitanud Poola transpordiminister,” ütles Parts. „Poola on ka öelnud, et kui kiirused tõusevad 240 km/t peale, nagu on kirjas Rail Balticu nii–öelda definitsioonis, siis nad kindlasti on valmis täiendavalt investeerima.”Partsi hinnangul võetakse otsus eelistatud trassi kohta vastu lähima kuu või vähemalt selle aasta esimesel poolaastal. Ehitus peaks algama lähema kuue aasta jooksul. Transpordi arengukava täitmisse kavatseb riik paigutada 3,1 miljardit eurot.
Aga mis see on?
On see teadmatus reaalsest elust? Teme kõike, mida teised (jobud?) ette räägivad, aga ei süvene vajadustesse, võimalustesse jne? Kes peab seda RB- üleval? Kus on reisijatevood kui EA ei suuda lisaliinegi avada? Iga lennufirma soovib kasumit. Meelitame ainult välisfirmasid ja EA-le maksame peale?
Häbi on, kurat, no on häbi! Haapsalu raudtee oleks käkitegu ehitada! Hind ei ole kõrge ju!******************************************
Kas ja millal "porgandit" juhtima
Reply