Friday, September 6, 2013
Olen uhke... Kui on põhjust!
Viljandis oli karge hommik, vaguniküte sai tööle pandud, reisijate tulekuks oli konservikarbis mõnus olla! Tahtsin kirjutada rongis, aga eile õhtul lugesin puhketoas vedelavat DzD. Juhtkirjas kirjutati, kuidas küsitleti pealinna vanalinnas (mitte Baltiiskii vaksalis, meie visiitkardil) vene turiste. Rongi nr 34 Moskva-Tallinn kohta. Jubedad vagunid, õhupuudus, veeuputuseelsed tualetid (see muidugi vene propagandamasina vale, sest kas veeuputuseelses peldikus sai vett lasta?), jpm, kuid euroopalik!? Hinnatase! Põhimõtteliselt sama öelda ka Peterburi rongi kohta. Pole ka ime. Kui lisanduva rongi puhul jäeti väline külg sama räpaseks ja pandi vaid kasutatud istmed... Ja et Moskvas ning Peterburis seisavad meie rongid kõrvuti Sapsanide ja teiste enam-vähem tänapäevaste rongidega! Kui juba vene inimene meil ja vene ajaleht tunneb häbi, siis...mida teeme meie? Mina tunnen kohe väga! Poliitik ja/või ametnik nagunii hakkab rääkima aiaaugust...Kaasaegsete rongidega, riigile kuuluva, hea peremehe käes olev rahvusvaheline rongiliiklus? Väga imelik sõnadevalik, onju? Muidugi ei pane me neid sõitma Moskvasse, Peterburi, Minskisse, Berliini. Meie hoopis tuleme vastu rahvusvahelisele imperialismile ja anname paljudele võimaluse teenida RB pealt. Ehitame (kulutame teiste raha, nende, kelle kallal oma hambaid teritame - kreeklased, itaallased, pankurid...). Ja muidugi kui vaja seda jura üleval pidada, siis orjameelne eestlane maksab ja maksab neile seda tagasi... Mille puhul aga on ette teda-tunda-kahelda, et sinna ei tule kaupa ega reisijaid piisavalt, ei kohalikke ega välismaised. Kuid meil ongi ju oluline taas linnuke kirja saada!? Ja see on juba selline pirakas rahvusvaheline kotkas, mille nimel saame veel aastaid taguda vastu rinda isegi euromeedias ja ennast kiita.... Kommude kõnekeeles: Vo... b... ja orjol....
Ajalehed peaks ikka ära keelama! Kuigi need kellegi käpa all, ometi annavad samas liiga palju mittevajalikku infot rahvale. Lugesin
http://www.e24.ee/1371514/soda-maa-all
Kuidas siiani pole veel karmi käsku antud? Sest nagu Verekivis öeldi: Raad on ülbeks läinud! Meie valitsus ka, panid piirangu põlevkivi kaevandamisele! Kuid VKG pahandab, et ta peab kole palju maksma Eesti Energiale põlevkivi eest. Ja tahab mahtusid suurendada. Miks. Sest plaanib veelgi lisada tootmisvõimsust! Miks? Sest rahast ei saa küll. Mitte töötajate palga tõstmiseks muidugi. Ja mis sest, et tegemist on RAHVA VARAGA! Rahva vara kõlbab vägagi hästi priiskamiseks! Peale mind tulgu või veeuputus!? Kas peab austama sellist suhtumist või inimest? Ei pea!
Ja kui Viljandist väljusin, oli seegi ilus!
SEE vist ei ole veel maha müüdud!? Nagu nii mõnigi majandusettevõte või
-haru! Ja nagu paarimees ütles, nii mõnelegi poliitikule makstakse selle
eest, et nii juhtuks!
Lugesin veel lehti!
Kes on valmis? Orjastav Randpere, kes viskas kinda valijale, jättes
arutelule tulemata? Tegi minu silmis oma margi veel rohkem täis kui
seni...
Mõni tuli. Üks, kes ajas demagoogiat ja sarnanes Etsile, teine, kelle
jaoks (minu pettumuseks ja mitte ainult temas, vaid ka parteis) oluline
multikulti selgrootus ja üks, keda tahaks usaldada....
Kuna üks ei tulnud, siis selle partei ja ka Etsi partei põhiteesi ei puuduta.
Aga need kolm!?
Üks! Lubame, aga oleme pehmed ja ärme midagi nõua. Ei võõrrahvalt, ei kapitalistidelt, ei maksumaksjalt.
Kaks. Nõuame, aga lisaks kohustusele tuleb veel maksta! Ikka kõike mõõdame rahas....
Kolm. Näeme inimest, rahvust, maad! Iga asja eest raha ei küsi. Oma raha jätame siia...
Eestlase orjameelsus ja võõramaalse viha on teada. tahaks loota, et
keegi saab rohkem kui 10% ja keegi alla 4,5%. Aga kas Tallinna inimeste
(oma kodukoha ja inimeste arvelt siia sissekirjutanud selgrootu kaasa
arvatud) puhul tasub loota, et nad viitsivad lugeda ja mõelda? Tahaks
loota!....
Siiski oli ka üks imepisike, aga pomm-muudatus!
Mis on pildil valesti? Ei see pole kiri "Musipane", vaid Riisipere!!!
Ei suutnud uskuda! Aga siis mõistsin, et ju siis remont lõppenud! Et
mitte vale pilti näha ja ka teile kirjeldada, läksin sõiduplaani
vaatama!
Juba vaatasid ka teised. Küllap ei saanud aru, miks SIIN pole teisi Aegviitu suunduvaid ronge...
Aga Riisipere rong oli täitsa kirjas. Ümberistumisega Keilas! Kas nüüd
rongijuht (kes Keila asemel pani tabloole Riisipere) saab karistada?
Isegi Balti jaama diktor oli segaduses! Ma ei kuulnud ühtki teadet!!!
Igal juhul ei saa uskuda, et Elektrielron võttis kriitikat kuulda!?
Hullem kui uhvod Aegviidu metsade kohal!
Tardusid Eesti Raudtee, libedusetõrje õppepäeva mees ja tuvid! Küllap isegi aeg peatus!
Aga lahkus kahtlane Riisipere rong ja aeg kulges edasi omasoodu....
Ootame kliente Balti jaamas, aga Paluperas, Husaris, Vastse-Kuustes, Kasemetsas?
Praegu vist on veel aega jätta Elron vahele ja mõelda välja asjalik nimi ning ka tsee asemel midagi kodumaist?
Porisem ja lumisem aeg tulemas, ometi trügivad rongile nii ratturid kui emmed!? Lausa issid!....
Kohvivalmidus enamasti vaid visiitkaardil, kas ka mujal?
Üks roheline, kes sõidab rattaga. Hallid ajurakud aga puuduvad kui jälgida sõidustiili!? Äkki läheks kalevipojaks?
Balti jaamas saab üht-teist. Miks mitte mujal?
On ühistransport (riigi toel saadud), kuid mitte MEIE oma? On parklad!? Kas areng on peatunud?
Kes tahab, leiab aga ikka midagi ilusat!...
On töötegijaid, on rahvuslikke paikku... Kas kujutaks ette siin kaare all tuhandeid multikultilasi laule laulmas?
TÖÖTAB!
See on tänavuste valimiste löök lause! Mis sest, et löökauke, mis võib
lõhkuda auto või ratta, rääkimata lastest rattal, on terve linn täis....
Aga avalikus ruumis liikudes võib näha paljusid, kes liiklevad väga hoolikalt ja arvestavad teistega! Tore!
Mina siin enam varsti kella ei löö....
***********************************************
Ei taha massiüritustel osalejad enam väga rongiga sõita. Kardavad ülekoormust? Aga tublid, midagi pole öelda!
.....
Me ei suuda tööstuskülade juures tagada normaalset ühistransporti, ühe
liigiga tulles, peab teisega tükk maad tagasi sõitma. Kus on siin kiirus
ja aeg? Need, millest räägitakse "globaalsetes" projektides?
Kadrina soovib vald tuua peatuse siia, inimeste juurde. Et teha parkla,
siduda rongid bussiliiklusega jne. Ideaalne, lausa näidiskoht!
EVR kui riik aga ühtegi asjalikku põhjust toomata, sellest aru ei saa ja eelistab nurgataguseid.
Sõmeru inimesed ootavad ka, kuid käeulatuses olevad rongid vaid kihutavad mööda! Pole lootust ka RB-le...
Auvere, Lehtse, Püssi jpt kohad. Kiirusepiirangu kõrvaldamine võtab
aasta või rohkemgi. Kulub tohutult kütust ja aega. Mil moel me veel
RB-ga hakkama saaksime?
Kuidas saada arheoloogiamälestisi?
1. Peidame võssa ja muidu silma alt ära.
2. Laseme ajahambal natuke pureda.
3. Siis teeme arheoloogilised kaevamised, et "avastada" vundament vm...
Kuldsed rööpad ja kaubavedude kahanemine.
Ootesaalist ehk selle puudumisest ma ei räägigi.
Autopesula, küüned-ripsmed... Meie majandus?
SEDA jaamahoonet põhjuseks tuues ei saavat EVR peatust mõistlikku kohta
viia!!! Mitmes hoone on see EV-s, millel laguneda lastakse?
Mitmed mõisad lagunevad?
Aga ehitame vägevad EKA ja ERM ja palju muud. Kui me ei suuda midagi ülevalgi pidada, mida me laristame?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar