Võiks ju olla igal ametkonnal, - ministeerium, maavalitsus, vallavalitsus - oma blogi! Kus kabinetist välja, Abja-Paluojas võ Hiinas käies, Lihula rahautomaadi juures või Tartus pool tundi purgaas bussi oodates - paneks kirja oma arvamuse!?
http://www.parnupostimees.ee/812082/kaupo-meiel-seia-saagu-raudtee/
Seetõttu ja üleüldse peavadki Harju, Rapla ja Pärnu maavalitsus
tegutsema kiiresti, kuid mitte ülepeakaela ja nii palju kui võimalik
vedama end kabinetist välja täpselt neisse paikadesse, kust kunagi
hakkab kulgema Rail Baltic.
Tahaks asjalikke arvamusi lugeda.
Viljandi ja Järva maavalitsust planeeringusse ei kaasata, mis tähendab et veel mõned aastad tagasi arutatud arutatud variant Rail Baltica läbi Mõisaküla, sellel on kriips peal.
VastaKustutaSiiski pean oluliseks, et vähemalt Pärnmumaal võetakse kasvõi natukenegi kasutusele Pärnu-Mõisaküla siht.
Tänud, Tiberi!
VastaKustutaEks ma natuke vihjasin oma suhtumisele, et eelistaksin teatud mõttes läbi Paide ja Abja ning võimalust ühenduseks kuskil seal Pärnu ja ka tartu-Valga suunaga. Lihtsalt mingis mõttes peaks seda varianti kasulikumaks.
Aga Viljandi ja Järva võiks tegelikult osaleda küll. Kasvõi, et mõtiskleda oma osa üle, näit ümberistum,iste või turismi koha pealt.
Ja vana Mõisaküla siht oleks muidugi lihtne. Kuid mina suunaks Pärnu-Ainazhi, Saulkrasti kaudu. Lühim ja turismi kohalt äärmiselt oluline pluss. Isegi siis kui kiirrongilt peaks ümber istuma aeglastele. Olgugi, et keerulisem ja ehk väga lähedale asulatele raske teha. Kuid meri ja sellest tulenev....
Teisest küljest, kas oleks kasulik, kui ametnikud veidi avameelsemalt ja ausamalt oma mõtetest kirjutaksid? Ja ehk võimalusel suhtleks. Muidugi mitte kommentaariumite tasemel. Kabinetis olek ei too head ja ka suhtlemine näit blogi kaudu pole halb. Mullegi vahel kirjutatakse, kartsin tegelikult, et tunduvalt rohkem hakatakse kasutama pläralana. Aga ei, inimesed võivad olla viisakamad ja soliidsemad, kui karta võiks.
VastaKustuta