Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
Blogiarhiiv
-
▼
2012
(805)
-
▼
märts
(70)
- PUHKUS VILJANDIMAAL
- KULDMUNE MUNEJAD...
- 30. märts 10225
- ÜLEMISTE-VESSE
- GÜMNAASIUMIREFORM VÕIB PARANDADA ÜHISTRANSPORTI.
- HEA TUJU JAOKS POLE PALJU VAJA...
- MIS ÜLLATUS- AMETNIK TAAS HILGAB!
- UNGARI TULEVIK MÜLKAS?
- KÄRPIDA EELARVET VÕI PUHKUSEREISE?
- KINDLAMEELSUST KAIALE!
- TASUTA LINNAAMETNIKUD
- KIVID JA KIVISTISED.
- JAEKAUPMEHE JUURDEHINDLUS - RÖÖVELLIK?
- KES ON SEE KATRIN?
- TEE-EHITAJATE HOOLIMATUS?
- AITÄH ILUSA PILDI EEST!
- PEALKIRJATA...
- KOLM ARTIKLIT
- KIIRPILK RONGIAKNAST SOMBUSEL PÄEVAL
- VÄGA KURB
- MÜNTIDE MAAILM
- SÕBRAD AKNA TAGA 7 - KEVADE ALGUS
- ÜHISTRANSPORT 10 - KASUTAJATE ARV 2
- AMETNIKE PUHKUS
- ÜHISPEATUSED 31 - NÕUDMINE JÄTKUB...
- TÄNAVAVALGUSTUS KINNISTUOMANIKE HOOLEKS!?
- PUUPÜSTI TÄIS!
- NOPPEID 2
- NO MIS SIIN RÄÄKIDA...
- OSTKE VÄRSKE EESTI LOODUS!
- EESTIMAALE, TASKUD RAHA TÄIS!
- JALGRATTAD RONGIS
- NOPPEID
- PEALINNA SADAMA TURG
- MA EI OSKAGI PEALKIRJA PANNA!
- IMEILUSAD ANDRES TARTO PILDID EESTIMAAST
- RAUDTEE LÄBI LILLEDE?
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 21 - ROHUKÜLA -PIUSA
- TALLINNA PILDID 2
- TALLINNA PILDID
- EUROMÜNDID - KOGU TÄIENEB 2
- TÄIELINE EESTI VABARIIK!
- TÕMBA UTTU!
- KÜLALISED 21
- AASTARINGNE? TORE!
- Arvamus
- NIPERNAADI RÄNNAKUD - KUS ON HEA ELADA?
- VIASATI-i kuldklientuur
- INFOT EI JAGATA SEAL, KUS INIMENE!
- ARVAD, ET MISKI MUUTUB?
- ARUSAAMINE
- SURUME LÄBI!
- TULUMAKS KÕRGEMAKS!
- MAALIMINE KAUNIS LOODUSES
- MEIL POLEGI MISKI PÜHA
- Andkem andeks oma vaenlastele...
- FOX CRIME 2
- HEAD NAISTEPÄEVA, STREIKIJAD!
- ROHKEM RAHA JÄÄB ALLES?
- Tervist!
- NORRAKAD UIMAS?
- SEST TE KÕIK OLETE JOODIKUD...
- NATUKE SEOTUD ASJAD
- KARM ASI!
- EUROVISION JA AEGU TAGASI...
- PALUPERA ÜHISPEATUS
- HAIGESTUNUD EESTI!?
- PILTE TARTU VAKSALI LÄHEDALT
- VARSTI KADUNUD! JÄLJETULT?
- STREIKIMA?
-
▼
märts
(70)
kolmapäev, 28. märts 2012
TEE-EHITAJATE HOOLIMATUS?
Martin Pau kirjutab päris õigest asjast.
http://www.tartupostimees.ee/789754/martin-pau-betooni-pehmitades/
Et siin jutuks ka kanalisatsiooniluugid ja/või rentslikaevud, siis just täna mul kripeldab peas üks idee. Just rattaga liikudes on vajunud luugid või augud nende ümber (mis kergelt kipuvad tekkima) eriti ohtlikud!
Olen tähele pannud, et tänavate kapremondi järgselt on kõik need enamasti vana koha peal. Pean silmas just neid remonte, kus kõik "põhjani" üles kaevatakse ja torustik muuhulgas tuleb uus.
MIKS NEID KAEVUSID EHK NEID LUUKE EI TÕSTETA ÜMBER KÕNNITEEDE ALLA?
Olete ehk isegi mõnes uudisteklipis või filmis näinud kuidas sadeveed jooksevad rõõmsa vulinaga kõnnitee äärekivi alla!? Tõenäoliselt eeldaks selline tegu vaid projekteerimisel põhjalikumat läbimõtlemist ning eriti kallimaks see lõbu ei tohiks minna!? Kui aga mõelda, et kilomeetrisel tänavalõigul võib nii kaduda kümneid ja kümneid potentsiaalseid ohuallikaid ning üldse ebamugavaid asju liiklejate jaoks, siis oleks asi kindlasti seda väärt!? Muidugi, paar tänavat aastas pole palju, kuid tasapisi asi edeneks ikkagi.
Igasugused metalltarindid ei sobi eriti hästi asfaldiga kokku, lihtsam on ka uut asfaltikihti tulevikus vajadusel peale panna kaevude puhastus/hooldus oleks liiklust vähemhäiriv, sest ei pea maanteed kinni panema jne.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Projekteerijad on erinevad, aga millest ametnikud veel aru ei saa, on see, et hea projekti eest tuleb ka maksta ehk täiemõistuslik inimene ei vali projekteerijat hinna järgi.
VastaKustutaSiin üks näide, kus projekteeritud on rentslikaevude asemel neelukaevud, millest kolm tükki ehitaja suutis ka paigaldada.
http://ramboll.ee/projects/viewproject?projectid=FC6D0EC7-E0AC-4D89-8EFF-B5795E948D8B
Vähemalt on hea võrrelda, kuidas erinevad kaevud praktikas toimivad.
Tänud, Raul!
VastaKustutaAbsoluutselt nõus! Kui jälle häda mõistuse pärast...
Kusjuures, rentslikaevude juures, ma ei tea, kas on rakendatud ka mingeid üleminekuvõimalusi? Pean silmas seda, et kui näiteks uue asfalkatte panekul saaks kasutada üleminekurõngaid, näiteks stndartsete kaevukaante puhul paigaldafa erineva paksusega (näi 50 mm) üleminekurõngas, mis sujuvalt ühenduvad põhiraketisega ja neile saab sobitada ka standartse kaevukaane? Loodan, et mu mõte tuli õigesti välja. See tagaks sujuva ühenduse ja lubaks raskusteta teekatet lisada!?