Kas tahame kaevandamist või tahab seda vaid kapitalist? Enamuses meie karjääridest on tehtud ülekaevandamist. Eksitus? Jah, kapitalisti eksitus, kes tunneb vaid ühtesid numbreid....
Seepärast ma väga ei jagagi optimismi, et järgitakse keskkonnahoidliku keavndamise printsiipi. Kas enamus kaevandajaidki huvi tundnud eesti looduse vastu?
Enno Reinsalu ja Rein Raudsep mingil määral vaidlevad üksteisele vastu. Ivar Puura õnneks ütleb lühikirjutises mõnegi põhitõe välja. Igal juhul tasub lugeda, kuigi veidi rohkem oleks oodanud.
Kuid mis jääb peale seda järgi? Mitte tingimata sama pilt, kuid kas needki kapitalistid ei koli pärast õunaussidena pirnile? Arvates,et nende ja nende laste hanbad saavad jagu ka pirnist?
Jaamahoonete sulgemine ja lammutamine pole ainult Eesti Raudtee ükskõiksuspolitikajärgne tagajärg. Põhjuseks on ka see, et lühinägelik suhtumine tõi kaasa migratsiooni, nüüdseks pole paljusid neist migrantidest vaja, töökohad on kadunud ja ega siis rahagi sõitmiseks jagu. Peab õnne tänama, et tollal kaevandamine ei õnnestunud, oleks migratsioon veelgi suurem olnud!
Siit sai alguse Eestimaa ääremaa ühendus - Sonda-Mustvee raudtee..
Mis aastatel Sonda-Mustvee oli?
VastaKustutaSuleti vist 1969 Mustvee-Avinurme, 1972 Avinurme-Sonda.
VastaKustuta