Päevalehes artikkel "Pargi ja sõida" süsteemist. Olin sunnitud paberlehe ostma.Kuigi lugesin ja ega väga ülevaatlik see artikkel just ei olnud. Siiski. "Pargi ja Sõida" süsteem saabki edukas olla vaid siis kui ta pole vaid arengukavades kirjas, vaid ka tegelikult rakendub. Selleks on vaja parklaid, mida siis Eesti Raudtee infral eriti alguses teha ei tahetud. Nüüdseks jää liikuma hakanud (või murdunud?) ja neid tehakse. kuigi nii mõneski kohas juba ruumi vähevõitu.
Küll aga oli samas nupuke.
Siin ma ei saa jätta torkamata, et Kiisal, kuhu omal ajal sõitis eraldi rong suvilaomanikega ja kus tolle ajaga võrreldes ei ole lootagi sellist rahvamassi, võiks praegu ometigi olla tunduvalt rohkem sõitjaid. Nagu muide ka Kasemetsas. Kui oleks ühendatud rongid bussidega. Et tekiks otseim ja kiireim sõiduvõimalus Nõmmelt Viljandisse, Hagerist Balti jaama, Raplast Laagrisse, Tallinnast Aespasse ja mujale.Litade (liinitaksode) liiklus ei ole aimulahendus ega jätkusuutlik juba oma paindumatu hinnapoliitika ja olematu kindlustunde pärast.
Pealegi, olen pakkunud korduvalt välja koostööd Vembu-Tembumaaga, et tekitada piletisoodustusi näiteks selle Kurtna lõbustuspargi külastajatel rongipileti ettenäitamisel või vastupidi. Eriti arvestades seda, et Viljandi ja Pärnu suunalt oleks see ideaalne võimalus inimestele külastada Vembu-Tembumaad. Ja see vajaks muidugi reklaami nendes kohtades, kodulehekülgedel ja rongides.
Nüüd siis ka täisversioon!
***************************
Midagi siiski muutumas.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar