jes :
Jah, eks see sõltub, millise rongi peale satud. Osadel on mugavad istmed, osadel ebamugavad. Need rohelised/sinised istmed on küll sellised, et sügisel tuleb juba kampsun tagumendi alla panna, et ära ei külmuks.
Muidu mulle rong meeldib, romantilistel põhjustel. Aga arenguruumi kindlasti on. KLienditeenindajad on üldiselt sõbralikud, kuid nad võiksid aegajalt selliseid hullumeelselt lärmavaid gruppe manitseda rahunema, mida nad üldiselt ei julge teha. Mõni kuulab oma muusikat valjult, mõni kallab teistele õlut peale ja mõni suitsetab, ja keegi märkusi eriti teha ei viitsi. Eks bussides ole ka lärmajaid, aga no suitsetajaid poel veel näinud.
Rongi puhul oluline miinus on see, et nt Tallinna-Tartu vahel käib ühes suunas 2 rongi hommikul ja 1-2 õhtul. Rongijaama ja kesklinna viivate buside graafikud ei ole kuidagi kooskõlastatud (mida mujal maailmas ikka tehakse)Jõuad Tartusse kl 10. 15, buss on läinud kl 10. 13 ja järgmine tuleb poole tunni pärast. Ja kui on vaja kl 10.30 kohal olla, siis lähengi bussiga juba kohe Tallinnast. Ma tean, et see ei puuduta Elektriraudteed, räägin rongist üldiselt.
Teine asi on see rongi ja välja saamine. See ole seal isegi redel, vaid redel, mille alumised astmed on lükatud ülemiste alla. Ja olen näinud vanu inimesi, lapsevankritega emasid, koertega inimesi, kes on olnud tõsiselt hädas. Alati pole ju ka võtta kuskilt inimest, et see su sisse ja välja aitaks. See asjaolu on ikka väga kummaline tänapäeva maailmas. Minu vanaema nt ei saa seetõttu rongiga sõita. Üks kahe koeraga tädi oleks oma koertega rongi alla kinni jäänud, kui ma teda aidanud poleks. Ja nii edasi.
Loodetavasti saab nendes tulevates rongides olema ka konditsioneer.
Kuid pm mulle meeldib rong, ning asjaolu, et seda valdkonda vist ikka üritatakse Eestis elus hoida.
Siuke värk
Muidu mulle rong meeldib, romantilistel põhjustel. Aga arenguruumi kindlasti on. KLienditeenindajad on üldiselt sõbralikud, kuid nad võiksid aegajalt selliseid hullumeelselt lärmavaid gruppe manitseda rahunema, mida nad üldiselt ei julge teha. Mõni kuulab oma muusikat valjult, mõni kallab teistele õlut peale ja mõni suitsetab, ja keegi märkusi eriti teha ei viitsi. Eks bussides ole ka lärmajaid, aga no suitsetajaid poel veel näinud.
Rongi puhul oluline miinus on see, et nt Tallinna-Tartu vahel käib ühes suunas 2 rongi hommikul ja 1-2 õhtul. Rongijaama ja kesklinna viivate buside graafikud ei ole kuidagi kooskõlastatud (mida mujal maailmas ikka tehakse)Jõuad Tartusse kl 10. 15, buss on läinud kl 10. 13 ja järgmine tuleb poole tunni pärast. Ja kui on vaja kl 10.30 kohal olla, siis lähengi bussiga juba kohe Tallinnast. Ma tean, et see ei puuduta Elektriraudteed, räägin rongist üldiselt.
Teine asi on see rongi ja välja saamine. See ole seal isegi redel, vaid redel, mille alumised astmed on lükatud ülemiste alla. Ja olen näinud vanu inimesi, lapsevankritega emasid, koertega inimesi, kes on olnud tõsiselt hädas. Alati pole ju ka võtta kuskilt inimest, et see su sisse ja välja aitaks. See asjaolu on ikka väga kummaline tänapäeva maailmas. Minu vanaema nt ei saa seetõttu rongiga sõita. Üks kahe koeraga tädi oleks oma koertega rongi alla kinni jäänud, kui ma teda aidanud poleks. Ja nii edasi.
Loodetavasti saab nendes tulevates rongides olema ka konditsioneer.
Kuid pm mulle meeldib rong, ning asjaolu, et seda valdkonda vist ikka üritatakse Eestis elus hoida.
Siuke värk
-0 +6
klient : -0 +15
Just oli klientide rahulolu uuring, kus üks valikvastus oli ka et "Hind on soodne" - vist liiga paljud vastasid sellele jaatavalt!
Aga jah, oleks nõus rohkem maksma küll, kui sel ei oleks õllejoojaid ja sellega kaasnevat haisu.
Rongijuhtidelt ootaks ka enam tähelepanu - viimase poole aasta jooksul olen 2 korda näinud, kus osa kliendist on uks vahele jäänud.
Aga on ka edasiminekuid - aastaid tagasi oli tavaline, et tamburites suitsetatakse, viimasel ajal pole sellist käitumist kohanud.
Aga jah, oleks nõus rohkem maksma küll, kui sel ei oleks õllejoojaid ja sellega kaasnevat haisu.
Rongijuhtidelt ootaks ka enam tähelepanu - viimase poole aasta jooksul olen 2 korda näinud, kus osa kliendist on uks vahele jäänud.
Aga on ka edasiminekuid - aastaid tagasi oli tavaline, et tamburites suitsetatakse, viimasel ajal pole sellist käitumist kohanud.
31.10.2011 22:09
jes :
Lisaks õllejoojatele ei tahaks ka megalärmajaid ja muidu purjus inimesi, kes usinalt tikuvad suhtlema igaühega.
Aga mis puutub juhtidesse, sest nemad vaatavad just rohkem kui misiganes muud juhid. Trammijuhid nt tilistavad ülbelt oma kella(mis eelneb uste sulgemisele) kui nad näevad, et karkudega memm on ukse vahel. Rongijuhid on aga nt oodanud mind järgi, kui ma rongile jooksen, mida nad küll ei PEA tegema. Loomulikult ei tohi kedagi ukse vahele jätta, kuid rongijuhid jätavad minu kogemuse põhjal just kõige vähem. Mingi spetsiaalne inimene on neil veel selleks vaatamiseks mõeldud.
Ning rongid peatuvad sinna, kus inimesed on, ka siis, kui tegelik õige esimese vguni koht on tipsa mujal. Samas bussid tihti sõidavad meelega rahvast kaugemale. Seda olen tähele pannud.
Aga mis puutub juhtidesse, sest nemad vaatavad just rohkem kui misiganes muud juhid. Trammijuhid nt tilistavad ülbelt oma kella(mis eelneb uste sulgemisele) kui nad näevad, et karkudega memm on ukse vahel. Rongijuhid on aga nt oodanud mind järgi, kui ma rongile jooksen, mida nad küll ei PEA tegema. Loomulikult ei tohi kedagi ukse vahele jätta, kuid rongijuhid jätavad minu kogemuse põhjal just kõige vähem. Mingi spetsiaalne inimene on neil veel selleks vaatamiseks mõeldud.
Ning rongid peatuvad sinna, kus inimesed on, ka siis, kui tegelik õige esimese vguni koht on tipsa mujal. Samas bussid tihti sõidavad meelega rahvast kaugemale. Seda olen tähele pannud.
Samalt IP-aadressilt on siin kommenteerinud ka jes(22:02 31.10) ja noh(22:04 31.10).
-0 +4
Loodetavasti tehakse ka perepilet 50% soodustusega!!!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar