Eriti tähtis on, et kirjas on isegi info selle kohta, kui kuskil rong peatub "vale" platvormi ääres! Kuna aga infot on palju, siis on see laiali üle kogu vaguni.
Head taset näitab seegi, et isegi pikem seisuaeg on eristatud kollasena!
Märgitud ka see, millises peatuses peatub "bussrong". Väga, väga tasemel!
Küll on üks väike, aga oluline nüanss skeemide juures. Ühel on märge MADALATE platvormide kohta, teisel ei ole! Samas on selliste mustade noolekeste lahendus geniaalne, sest uute käikuandmisel piisaks vaid markeriga igal skeemil nooleke lisada ja olekski korras!
Ka info selle kohta, kas on lühike või pikk, on piisavalt selge. Ärge öelge ainult, et pikkus pole oluline! Sest kui on pikk, saab välja igalt poolt.
Põhiplaanis ja üldse muidugi äärmiselt oluline ka see, et erinevatel päevadel käigusolevad rongid eri värvi.
Tõenäoliselt peaks Tondi platvormi (linnasuunalist) nihutama Järve poole, et vältida asukohta kõveral. See ei tohiks ka trammist eriti kaugele jääma ja küllap leiaks koha ka ootekoja jaoks. Kaheteelisel piirkonnas peaks muidugi olema mõlemal platvormil katusealune, korralik, millest on ka kasu ja seda saaks ühildada praegu EVR-l praktiseerivate katusealustega. Üldjuhul siis lihtsalt laiem osa platvormil.
Järvel on ruumi auto parkimiseks, kuid halb bussidega ühildamine.
Nõmmel muidugi ei saanudki sõites suurt midagi näha. Ei oskagi öelda, kas siiani saaks tuua bussiliinid?
Laagris vist üks vähesed kohti, kus mingil määral toimib ka "pargi ja sõida" süsteem.
Laagris oli kena maja. Kuigi kasutati lõpupoole kaltsukana ja mis kõik veel, siis ometi oli see ilus maja ja vajalik. Nüüd peab siiski lageda taeva all ootama...
Siin oli Saue jaamahoone, mis lagunes, kuni leidis oma lõpu.
ülekäigul on tõkked parajalt kohakuti, seega saab nii rattaga kui vanhriga normaalselt läbi. Mida ei saa öelda paljudes teistes kohtades. Aga sellest nagunii aru ei saada, sest pole kuskil näha, et ümber tehtaks. Vaatame Kehras, seal sai seda probleemi ehitajale mainitud, kas sest ka kasu!?
Siin siis tutikas rattahoidla. Asukoha kohta nagu ei oskagi öelda ei kiitvat ega laitvat. Pigem hea. Kui peaks aga tekkina tee ja raudtee vahelise ala komplekslahendus, sii ehk mõttekas nihutada. Kokku ja ühe valve alla näiteks piletiautomaadiga jne.
Olemas poe juures rattahoidla ja ka müügikiosk, samuti ruumikas parkla.
Kas need on mugavad istmed? Minu arust pole väga viga. Tagasisõit.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar