Blogiarhiiv

teisipäev, 7. oktoober 2025

Kärkna Jaam bussipeatus.

 Nääd ehitab Eesti Raudtee ümber rongipeatusi ja perroone. Parklad nende juure oleks kui osa taristust, aga see pole otseselt nende rida. Küsimus on KOOSTÖÖS, mida Eestis ei ole suudetud ega tahetud teha ja ka Eesti Raudtee ei ole tahtnud seda kunagi enda kaela võtta. Ometi, tegu on RIIGIettevõttega, seega peaks kõik asjad juhtuma koostöös. Aga ei juhtu. 
Kärkna rongipeatus oleks pidanud juba 2012 saama kõrvale BUSSIPEATUSE, aga kuna vallavalitsus on harjunud ennast nuumama maksumaksja rahast, kuid ei suuda ega taha aru saada sellest, mida on vaja teha, siis logeletakse. 
Kas nüüd midagi muutub?

Valimisliit Ühtne Tartu vald teeb järjekordset propagandat, et tagada priske toidulaud. Lubatakse mida iganes (see on näide, sellest, kuidas toimitakse üle Eesti). 

Kuidas kõik need lubajad edendavad Eesti ühistransporti? Kärknas toimuvad ümberehitustööd rongipeatuses, omal ajal jäeti aga bussipeatus perrooni kõrvale tegemata. Kas nüüd tehakse ja kelle ülesanne see on? Eelkõige valla, sest nende piirkonna jaoks on see olulisim. Ehk et nüüd peaks sinna tehtama ka bussipeatuse taskud ja just omavalitsus peaks seda OMA INIMESTE jaoks vedama, ja bussipeatus EI OLE raudteejaama taristu. Aga kuidas saab aru vald?

Küsisin:

Paras aeg küsida - kas Kärkna rongipeatuse kõrvale NÜÜD luuakse bussipeatus koos korraliku ootekojaga ja parklaga?
Kas 2021 kuni tänaseni olite ka vallavalitsuses võimul?
Janno Laur:
Oleme koos Transpordiametiga ühendanud ära kergliiklusteega nii rongipeatused kui Kärkna asula ja Tartu-Jõgeva maantee kergliiklustee. Raudteejaamade endi taristu arendamine ei ole kohaliku omavalitsuse ülesanne, selles asjas meie vastutust võtta ei saa.

Puhas vale on vastuseks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar