http://foorum.msts.pri.ee/viewtopic.php?f=15&t=86&start=570
Tänapäeva tehniliste tingimuste juures on võimatu tuua elektrironge Tondini. Kust algab trammiliiklus. Kas ikka on?
Sergei Fedorenko
EVR Infra AS
Toompuiestee 35
15073 Tallinn
Meie 30.06.11 nr 7-6/10-00452/002
Lugupeetud Sergei Fedorenko
Pöördume Teie poole seoses käimasolevate raudteetöödega Harjumaal. Kuna talvel toimunud mitmepoolsel kohtumisel jõuti ühisele arusaamisele, et raudteetööde ajal võetakse arvesse reisrongiliikluse vajadusi ning tehakse koostööd reisiveo-ettevõtjatega raudteetööde kavandamisel.
Kahjuks selgub Teile 28.06.2011 Elektriraudtee ASi poolt saadetud kirjas nr K11/1006, et kavandate Elektriraudtee ASi nõusolekuta rongide nr 0420, 0421, 0400, 0405, 0422 ja 0423 ärajätmist ja Keila kiirrongi Balti jaama lõpp-peatuse asendamist Nõmme jaamaga 11-17. juulil. Arvestamata, et nimetatud rongid on ühed suurema kasutatavusega ning Elektriraudtee ASil ei ole võimalik leida asendustransporti kõikide nende reisijate transportimiseks.
Pöörame Teie tähelepanu ka sellele, et raudteeliikluse korraldamisel on oluline sujuva koostöö leidmine reisiveo-ettevõtjatega ka seoses Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusega nr 1371/2007 rongireisijate õiguste ja kohustuste kohta. Kuna nimetatud määruse artikkel 15 võimaldab rongi käigust ärajäämisel kasutada regressiõigust raudteeinfrastruktuuri majandaja suhtes juhul, kui rongi ärajäämiseni viis raudteeinfrastruktuuri majandaja tegevus. Praegu on meil artikli 15 osas kuni 03.12.2014.a erand ja seda põhjusel, et anda raudtee-ettevõtjatele piisavalt aega selle sätte rakendamiseks valmistumisel.
Kuna tekkinud olukord on kujunenud juba kriitiliseks, teeme käesolevaga ettepaneku korraldada kohtumine ASi EVR Infra, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi, Elektriraudtee ASi ja Tehnilise Järelevalve Ameti esindajatega hiljemalt järgmise nädala kolmapäeval 6. juulil, kas Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumis või Eesti Raudtee majas. Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumist on esindajaks teede- ja raudteeosakonna raudteetalituse peaspetsialist Kristi Kuldma. Palun andke teada, millal ja kus kohtumine toimub, allpool olevatele osapoolte e-posti aadressidele.
Lugupidamisega
/allkirjastatud digitaalselt/
Marika Priske
kantsler
Suuresti tundub dokumendiregistri kirjavahetus olema avalik. Sellega tutvumiseks tuleb aga teha teabenõue vms ja see lisab ametnike tihedasse päevakavasse veelgi lisa. Enamus avalikkust huvitavad/puudutavad kirjad võiksid kodulehel siiski otse nähtaval olla.
Eks ka aeg ole vaieldav termin. Kas kaaluti ka elektrirongide sõitmist Tondini või isegi lisapöörangute vms paigaldamist Järve-Tondi piirkonda, on mul teadmata. Selge on see, et Kantsleri huvi on põhjendatud, sest elektrirongide liiklus vaid Nõmmeni on hävitav löök elektrirongide populaarsusele. Ja tulevikule. On ju tänase päevani toimivad ajutised sõiduplaanid avaldanud oma mõju reisijate arvule ja rahulolule! Eriti kui paljudki muudatused ei oma selget põhjendust (jaanipõhade plaanidest rääkimata).
Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
Blogiarhiiv
-
▼
2011
(802)
-
▼
juuli
(116)
- ANNAKS KEEGI MÕISTUST ET MÕISTAKS...
- VEDURIJUHI AMET - KÕIGE SURMAVAM JA KÕIGE ROMANTIL...
- MEES ÜLE PARDA!
- VEEL KORD JÄNESE MATKARAJAST
- NII ME HINDA TÕSTAME.
- HEADE MÕTETE LINNA VANA VAKSAL 7
- ÜHISPEATUSED 20 - VESI
- HEATEGU ON HEA TUNNE.
- LAUPÄEVA ÕHTUL TAEVASKOTTA
- TRAMMIGA SADAMAST BALTI JAAMA
- TULUMAKS TAGASI 26 %-le!
- NURSIPALU VERSUS KÕRVEMAA
- KITSARÖÖPMELINE RAUDTEE
- ÜHISPEATUSED 19 - TEEÄÄRSED MÜÜGIKOHAD
- ILU 6
- JALGRATTATEED! 2
- LINDILÕIKAMISELUGU 4 - KABLI
- LAGEDI - ÜLEMISTE
- RÕÕMUSTAGE, KIIRRONGISÕBRAD!
- KUS KUNINGAS JALA KÄIB...
- MUINASAJA EESTIMAA
- TARTU LÕUNATURG
- ILMATSALU MATKARADA 2
- VÕLTSHUMAANSUS
- ÜHISPEATUSED 18 - ÜHISINFO
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 10 - TAPA VORSTIFESTIVAL
- OOTEPLATVORMIDE ASUKOHAD
- PALJASSAARE 3
- JALGRATTATEED!
- VALITSUS VARJAB JUHTUNUT?
- LINDILÕIKAMISELUGU 3
- KÜLATURG, MOKALAAT, KIRBUTURG 2
- EESTIMAA MUNA VÕI KANA.
- TÜÜPILINE!
- ÜHISPEATUSED 17 - SÖÖK-JOOK
- KÜLALISED 6
- SELGROOTUD
- PALJASSAARE 2
- ÜHISPEATUSED 16 - KÜLAPLATS
- LINDILÕIKAMISELUGU 2
- RONGISÕIT 4
- KILPLASED
- AMETNIK JA RAHVAS 12 - JÄNESE RADA
- RONGIGA KULTUURIMAAILMA
- RONGISÕIDUST HORISONDIST
- AKEN EUROOPASSE!
- HEADE MÕTETE LINNA VANA VAKSAL 6
- KAS TÖÖANDJA KOMPENSEERIB RINNAPIIMA?
- METSLOOMAD TEEL
- MÄNNIKU JÄRVISTU
- ÜHISPEATUSED 15 - TÜRILT VILJANDISSE
- KÄSMU 2011 - 4.osa
- KITSEKÜLA VERSUS VEERENNI
- PRANGLI
- LINDILÕIKAMISELUGU.
- KILTSI
- EESTLASE RAHVUSROOG ON TEINE EESTLANE!?
- Need ratturid ootasid Kiisal üks õhtu pääsu rongi...
- VABANDUS.
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 9 - MUUSEUMRAUDTEE
- TÜRI. KÜLLA JÜRILE.
- KÜLALISED 5
- BALTIISKII VAKZAL 3
- USUME SIIS PEALEGI... 2
- AMETNIK JA RAHVAS 11. EUROOHUTUS.
- KIRI AMETNIKULE!
- EKSIKÜLALISED
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 8 - KIISA / KURTNA
- RAUDTEE JA AJATU AEG 5
- METEORIGA MANDRILT SAARTELE 3
- BALTIISKII VAKZAL 2
- KAS KIIDAME NATSISMI?
- KAS EDUSAMM?
- TORE BLOGI! JA MUUDKI!
- TURISMIMAGNET - TUHANDETE SILTIDE MAA!
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 7 - PÄRNU.
- AMETNIK JA RAHVAS 10
- ÜHISPEATUSED 14
- POLIITIKUD JA SUVEPÄEVAD 4
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 6
- AMETNIK JA RAHVAS 9
- KÜLALISED 4
- ÜHISTRANSPORDI HÄÄBUMINE
- HEADE MÕTETE LINNA VANA VAKSAL 5
- STADLER BELORUS
- PÄRNU 2
- TOETAME KREEKAT!
- POLIITIKUD JA SUVEPÄEVAD 3
- EVR UUDISED - MIKS RIIK ON NÕRK?
- RONGIGA KÜLLA EESTIMAALE 5 - ILUMETSALT USINITSA T...
- RONG PIUSALT KARULASSE - JÜRGENSONI JÄLGEDES
- ÜHISTRANSPORT 8
- KÕNNUMAAL RONGID EI PEATU...
- NUKITSAMEHE SÜNNIKODU ON ALLES!
- ÜHISPEATUSED 13. TAPA - NARVA.
- ÜKS ERILINE MULTIFILM
- MIKS MA EI IMESTA?
- KÜLALISED 3
- ÜHISTRANSPORT 7
- PALMSE MÕIS
-
▼
juuli
(116)
Lugupeetud Tiberi Sabo
VastaKustutaTäname Teie tähelepanekute eest seoses ühispeatuste rajamise vajadusega.
Oleme Maanteeameti kaudu uurinud ühispeatuste rajamise vajadusi Tapa-Narva liinil, kuid vastukaja on kohalike omavalitsuste poolt olnud leige ja saadud tagasiside kohaselt soovitakse säilitada olemasolevat korda.
Veriora reisiplatvormi asukoha puhul uuriti Tehnilise Järelevalve Ameti poolt kõiki pakutud variante. Bussipeatuse lähedusse otsustati reisiplatvormi mitte rajada, kuna seal puudub platvormi pikendamise (kuni 150 m) võimalus ja Põlva suuna väljasõidufoorid jäävad ette.
Lugupidamisega
Tõnis Laks
osakonna juhataja asetäitja
Kristi Kuldma 6397619
Kristi.Kuldma@mkm.ee
Tänu Tiberi!
VastaKustutaKisub veidi müstiliseks!? Nii palju kui olen kirjutanud omavalitsustega Narva liinil, siis kuigi KOHATI on huvi tõesti leige, siis enamuses peetakse täiesti loomulikuks peatuste asukohtade muutmine INIMESTE vajaduste järgi
Veriora puhul ei saa ma päris hästi aru. Verioras ABSOLUUTSELT olemas võimalus ehitada platvorm just nimelt Põlva suuna foori ette, sellega oleks asukoht igati sobiv! Seda soovis ka Veriora vallavalitsus. Ja matemaatikat, füüsikat jms veidi tundes, saab platvormi pikendada ka KOIDULA POOLE.