Kehras oli vana platvormi käetoed katki ja selle asemel, et neid remontida, võeti hoopis maha. Lisades siia halva hoolduse, tähendas see seda, et reisijad talvel roomasid trepist üles ja alla prooviti minna tagumiku peal. Imekombel seekord peale paarikuist liulaskmist õnnestus helistamisega asi korda teha juba paari päevaga! See oli tõepoolest ime! Kuid usun, et inimesed olid käetugede üle vägagi õnnelikud.
Pidin ükspäev otsima maal kaevu ühe detaili vahetamise võimalust. Kunagi helistasin ja tuldi paari päeva pärast vahetama. Nüüd pakuti:
* kahenädalast järjekorda
* võimalust hüdrofor kaasa tuua Tallinna, kust see saadetakse Pärnusse remonti
* ise detaili ostmist Tallinnas ja ise paigaldamist
* võivad tulla ka tegema, kuid et töö "ei tasu ära", siis väga ei tahetud nagu jutule võtta.
Tundub, et ka firmad on huvitatud vaid miljoniprojektidest ja väiksema firma omanikud näevad unes vaid suure hanke võitu. Ja samas mõnigi firma reklaamib oma usaldusväärsust, tuues välja näiteks "15 aastat kogemusi" jne.
Vana sild üle jõe kipub lagunema. Olen isegi paar lauda vahetanud. Paari aasta jooksul pole vald jõudnud küünemustagi liigutanud. Kuni inimene läbi silla kukkus. Õnneks vaid hullult marraskil ja sinine jalg tagajärjeks! Nüüd siis lubati lauad vahetada. Kuhu me jõudnud oleme? Ei oska me märgata väikseid asju, tähendab tahtsin öelda, et ei taha märgata. Kas kõik soovivad olla Markii rollis? Kui kõik M-Klubi liikmed pidid uues hotellis saama direktoriteks, siis Markii tahtis olla Juhtimisdirektor. Põhjendus: "Kui ma valin kitsama valdkonna, siis ma upun pisiasjadesse...".Tõeliselt tabav tekst on sellel sarjal!
http://www.sakala.ajaleht.ee/504028/uueveski-trepil-voib-jala-murda/
Lihtsalt nii tuttav olukord, et tõin selle artikli viite ka siia.
Puhka Eestis
VastaKustutaKüsimusele, kuidas puhkate, vastab keskkonnaminister Keit Pentus, et tema veedab kindlasti napid puhkusepäevad Eestis ning soovitab kõigil külastada Piusa koopaid.
Põlvamaa loodus on tõesti kaunis ning siin on ka kohalikule avastamist veel küllaga - näiteks Taevaskoda, maanteemuuseum, Värska, Räpina, Setomaa, aga ka RMK puhkekeskused jne.
Samas tuleb nõustuda loodusemehe ja matkajuhi Ain Erikuga (vt Koit nr 78 ja 79), et Põlvamaa looduse tutvustamisel on veel paljugi teha.
Tänavusel kuumal suvel võib edukalt puhata ka mujal Eestis, sest värsket õhku, päikest ja veekogusid on meil küllaga, looduskaunitest kohtadest rääkimata.
Tuleb lihtsalt grupp huvilisi leida ning buss tellida või siis isiklik auto käivitada ja sõitma hakata.
Teoreetiliselt on asi lihtne, kuid reaalsus võib ka üllatusi pakkuda, sest kuigi esmapilgul näib, et teedel on suunaviitasid küllaga, pole see teps nõnda.
Näiteks kui sõita Piusa Külastuskeskusest Orava poole, hargneb tee järsku kaheks ning on raske otsustada, kumb neist Oravale viib. Kohalik teab, kuid külaline mitte, et hiljuti ehitatud uus tee viib Piusa Külastuskeskuseni, vana aga Oravale.
Neid kohti, kus viidad puuduvad, on Eestimaal veelgi, eriti Tallinna lähedal.
Tallinna-Tartu, Tallinna-Narva ja ka Tallinna-Pärnu suunalised teed on pealinna lähedal viidud kahte tasapinda. Kui keegi tahab neilt teedelt mõne kõrvaltee kaudu sõita mõnda arvukatest Harjumaa linnadest või asulatest, siis on ikka tegemist küllaga. Kui õige pöörangu maha magad, võid Jüri asemel näiteks Männikule sattuda. Nii et kuigi viitasid on palju, on nendes orienteerumine vahel peaaegu võimatu.
Eesti teede viidastajad võiksid õppida Euroopast, kus eksimise hirm tänu korralikele suunaviitadele minimaalne on
Juris Juhansoo, Lasva vallavanem
VastaKustutaVillu Lillmaa, Meremäe vallavanem
Aare Poolak, Mikitamäe vallavanem
Urmas Peegel, Misso vallavanem
Ülo Plakso, Orava vallavanem
Teet Helm, Räpina vallavanem
Raul Tohv, Vastseliina vallavanem
Enel Liin, Veriora vallavanem
Raul Kudre, Värska vallavanem
Setomaa Valdade Liit Teie 10.06.2011
Meie 20.07.11 nr 1.15-5/11-00461/145
Ühispöördumisest reisirongiliikluse laiendamise teemal
Pöördusite meie poole seoses reisirongiliikluse arendamisega Kagu-Eestis.
Käesolevaga teatame Teile, et Edelaraudtee ASiga 14. juulil 2011 sõlmitud raudtee reisijateveo avaliku teenindamise lepingu muudatuse kohaselt pikendatakse käigusolevate Tartu – Orava reisirongide marsruuti Koidula piirijaamani alates 1. septembrist 2011.a.
Lisaks soovisite reisirongiliini pikendamist Piusani. Reisirongide pikendamine Võru suunas pole lähitulevikus veel võimalik, kuna selleks on vajalikud suuremad ettevalmistused, muuhulgas Piusa reisiplatvormi rekonstrueerimine. Valga – Võru – Koidula rongiliinil asuvate reisplatvormide rekonstrueerimine on aga kavandatud tulevikku, kui algatatakse nimetatud raudteelõigu rekonstrueerimine.
Lugupidamisega
/allkirjastatud digitaalselt/
Juhan Parts
minister
Tänud Tiberi!
VastaKustutaLoogikast lähtudes tuleks nüüd teha ühispöördumine Keit Pentuse poole, et Koidula bussipeatuse valmimisel paneks ta bussid Piusale käiku!? Või vähemalt mõne kohaliku hobusemehega teha leping. Tuleks nagu Lible uhke roskaga jaama vastu!
Eks nende viitadega ole nagu ole, aga need pannakse. Kohila vallas ei läinud nelja aastatki kui liiklusmärgid ja tänavasildid püsti. Ainult, et kust õige tee läheb, seda paljud ei taipa ja uhavad ikka valelt poolt jõge. Väljapakutud suuri viitasid vist ei tule, sest vastustki eriti ei tule!
Küsida võiks ka seda, et kuidas poliitikud suvepäevadele sõidavad...