Blogiarhiiv

esmaspäev, 13. juuni 2022

Ekskursioon Hiiumaal 2.

 

 


 
Ka muulukaid leidsin!

 
Ja kindluse, et siinne õhk on puhas!










 
Õlgkatusega kirik, vist ainus.







 
Kotleti kompensatsiooniks oleks võinud selle põske pista? Siiski, ma pole väga tigude austaja ja viinamäetigu pole kunagi ka söönud.
 


 
Vaemla Villavabrik.







 
On ikka kunagi ammu juba võimsaid masinaid tehtud! Ja kestavad!















 




 
Käina uue poe ümber aga haljastust väga pole, nii annab varjulisemat istumiskohta otsida. Aga pood ise on muidugi korralik.


 
Enne läksime aga tuuletorni. Midagi väga vapustavat see pole, kuid siiski koht, kus tasub ära käia.



 
Ja kuna Hiiumaal pole just kõikjal vesi hea kvaliteediga, siis vähemalt siin mahub ka veepudel kraani alla, et vett kaasa võtta kui vaja. Kärdlas arteesiavesi, mujal aga ei märganud ma kuskil ühtegi avalikku joogiveekraani.



 
Ronimissein annab muidugi lastele palju lõbusat.





 
Ja kõike ma loomulikult ei pildistanud, muidu võib põnevus enne käimist ära kaduda....






 
Vaated tornist muidugi ilusat, kuigi ühel suunal hästi ei näe. 

 








 
Kindlasti tasub aga meelde jätta, et kui peaks juhtuma korduskülastus, siis PILET HOIDKE ALLES!






 
Hiidlastel oma keel, ei tea kas rahurikkuva plöristaja kohta ka miski väljend?


 
Mis mulle alati ebameeldiv on, on TALU nime kasutamine mingil välismaa tootel. Talu (küla jm) nimega peaks meil ikka olema suhe meie oma taludega, üheselt ja selgelt.

 
Ostsin ka ühe paki sama sarja marmelaadi, kadaka-mündi - ütleksin lausa, et jumalikud! Oleks teadnud, oleks mitu erinevat ostnud.




 
Glögi kunagi ära proovitud, väga hea! Päris saia, nagu ütlesin, ei leia aga ka siit. Kuid kohalik porgandi-kadaka leib oli küll väärt vaid ülivõrdes kiidusõnu!



 
Ja nüüd ostsin ka tõhusa sääsetõrje (laste oma küll veidi leebem, aga ka veidi meeldivama lõhnaga), kuid edaspidi sääski minu teele peaaegu ei jäänudki. Või mina sääskede teele...

 
Ja kui kamp pööras suuna mandrile, jäin mina maha... Siin, varjus, oli piisavalt mõnus bussi oodata. Majutust otsisin heameelega just väiksemates kohtades.





 

 

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar