---Edelaraudtee kommunikatsioonijuhi Kersti Gorstovi sõnul võib kasvu põhjuseks pidada paranenud teenuse kvaliteeti, mille on peamiselt tinginud ettevõtte investeeringud rongide infosüsteemide arendusse...
kod. Gorstov, kas millalgi jätkub investeeringuid ka sellise lihtsa asja kordategemiseks nagu rongiSISENE infosüsteem - st valjuhääldid, võimendid jne? Tartu kiirrongil ei saa juba tükimat aega ühestki sõnas aru, mida üritatakse rääkida ja kuulsas GoRaili kirjadega vagunis vist pole töötavat kõlarit sootuks olemas. Praegusel remondihooajal, kus iga nädal on ise plaan, võiks vaadata ka seda, et rongis olevad reisijad minimaalsetki teavet saaksid. Ning Ülemiste jaamas seistes paluks Tartu-suunalises rongis meenutada, et järgmine peatus on Tapa, kuna pidevalt satub rongile inimesi, kes arvavad, et see on kõigi peatustega rong!
Teiseks, millal lõpeb see reisijate narrimine 3-vagunile kõvaistmelise rongiga Tallinn-Valga liinil???
Ja veel, millal hakkavad Tartu jt rongid peatuma Kitsekülas, et kesklinnas, Pärnu mnt ääres, Tondil-Järvel elavad-töötavad inimesed saaksid mugavalt rongilt maha ja rongile? Miks peab kolistama Pärnu mnt viadukti äärest Balti jaama, kuigi peatus on samas kõrval....
kod. Gorstov, kas millalgi jätkub investeeringuid ka sellise lihtsa asja kordategemiseks nagu rongiSISENE infosüsteem - st valjuhääldid, võimendid jne? Tartu kiirrongil ei saa juba tükimat aega ühestki sõnas aru, mida üritatakse rääkida ja kuulsas GoRaili kirjadega vagunis vist pole töötavat kõlarit sootuks olemas. Praegusel remondihooajal, kus iga nädal on ise plaan, võiks vaadata ka seda, et rongis olevad reisijad minimaalsetki teavet saaksid. Ning Ülemiste jaamas seistes paluks Tartu-suunalises rongis meenutada, et järgmine peatus on Tapa, kuna pidevalt satub rongile inimesi, kes arvavad, et see on kõigi peatustega rong!
Teiseks, millal lõpeb see reisijate narrimine 3-vagunile kõvaistmelise rongiga Tallinn-Valga liinil???
Ja veel, millal hakkavad Tartu jt rongid peatuma Kitsekülas, et kesklinnas, Pärnu mnt ääres, Tondil-Järvel elavad-töötavad inimesed saaksid mugavalt rongilt maha ja rongile? Miks peab kolistama Pärnu mnt viadukti äärest Balti jaama, kuigi peatus on samas kõrval....
Ma päris ausalt öeldes küll ei mõista, kuidas väga nõrk arendus reisijaid juurde meelitab!? Et Balti jaamas infotabloolt kellaaeg ära kadus, peaks sellisel juhul reisijate arv kõvasti langema?
Pigem on põhjuseks ikkagi inimeste endi huvi leida taas rongid, olnud selleks põhjuseks, miks tullakse sõitma. Väga paljud on maininud, et "näe, sõitsin viimati viisteist aastat tagasi...". Kindlasti mõjub ka "suust-kõrva" omavaheline reklaam (mitte segi ajada suust-suhu hingamisega). Võib üsna kindel olla, et kui aga mulje selline nagu eespool plärajal, siis sellised inimesed positiivset reklaami ei tee. Kui olnuks vastupidi, võinuks kasv olla kaks korda suurem. Kui mitte rohkem. Ütle veel, et suurus pole oluline...
Ja natuke peaks üle jääma ikkagi ka investeeringuteks paari paki koopiapaberi jaoks...
Ahjah, rongides 0016 ja 0013 on vabu kohti. Rakke inimesed, kui ükskord jõutakse niikaugele, et ka Teie peale mõeldakse, siis saate ka oma panuse anda reisijate arvu kasvule...
Tore ju!
http://majandus.delfi.ee/news/uudised/edelaraudtee-kiirrongidega-soitis-sel-suvel-mullusest-13-rohkem-reisijaid.d?id=64881978
tule taevas appi