http://www.epl.ee/news/eesti/taismahus-soida-ja-pargi-projekt-ei-toimi.d?id=64839524
Kui Lasnamäe tagaotsas on parkla, siis vajatakse kindlasti sealt linna suunduvat ekspressbussi, mitte ainult "kohalikku liini. Ei taha ju keegi bussiga edasi sõita, kui pead pikalt loksuma! Ja see ekspress väheste peatustega peaks liikuma kesklinnast kaugemale. Kui aga linnavalitsusel puudub statistika siis see näitabki, et asi tehtud linnukese pärast ja huvipuudus takistab arengut!
„Peterburi tee äärne peatuskoht Lasnamäel seisab peaaegu tühjana,
kuigi ida poolt Tallinna tulijad võiksid auto sinna jätta ja 54. liini
bussiga kesklinna sõita,” arvab Tallinna linnatranspordi osakonna
peaspetsialist Aado Kuuse.
Ainus Vesset läbiv buss nr.54 sõidab tunnis vaid 3-4 korda (jääd maha, pead 15-20 minutit järgmist bussi ootama) ning läbib umbes 5-6 km kuni Estoniani 20 minutiga, seega lisaks veel +20 minutit - autoga saab sealt kiiremini kesklinna. Puudub ju mõte sealse "pargi ja reisi" kasutamiseks. Nagu Kalevi juures, nii ka mujal, kasutavad neid parklaid vaid nende ligiduses töötavad inimesed.
"Pargi ja reisi" parklad peavad asuma otse linna sissesõidul paremal pool tee ääres ja nii, et need kõigile näha on. Peterburi maantee ääres on tühermaad küllalt, kuhu suuri ja vajalikke parkimismaju võiks ehitada. Samuti peab sealt olema kindlustatud pidev ühendus kesklinnaga, mitte nii nagu momendil käib buss 54, praktiliselt pooltühi .
Ainus Vesset läbiv buss nr.54 sõidab tunnis vaid 3-4 korda (jääd maha, pead 15-20 minutit järgmist bussi ootama) ning läbib umbes 5-6 km kuni Estoniani 20 minutiga, seega lisaks veel +20 minutit - autoga saab sealt kiiremini kesklinna. Puudub ju mõte sealse "pargi ja reisi" kasutamiseks. Nagu Kalevi juures, nii ka mujal, kasutavad neid parklaid vaid nende ligiduses töötavad inimesed.
"Pargi ja reisi" parklad peavad asuma otse linna sissesõidul paremal pool tee ääres ja nii, et need kõigile näha on. Peterburi maantee ääres on tühermaad küllalt, kuhu suuri ja vajalikke parkimismaju võiks ehitada. Samuti peab sealt olema kindlustatud pidev ühendus kesklinnaga, mitte nii nagu momendil käib buss 54, praktiliselt pooltühi .
selline asi ei toimi ja sellel mitu põhjust.Esiteks sõidavad
valdavalt autodega inimesed, kellel see on töövahendiks ja sellisel
juhul "Pargi ja..." mõttetus.Selline süsteem sobiks ametnikele,kelle töö
valdavalt kabineti seinte vahel,nagu näiteks lollpea Aas Tallinna
linnavalitsusest,aga millegipärast tema seda ei kasuta ja ka teised
linnaametnikud mitte.
Sm.lollpea Aas...miks te oma väljamõeldud süsteemi ei kasuta???Teine ja peamine sihtgrupp,kes võiks seda kasutada on mitte Tallinna elanikud,kes tulevad linna asjaajamistele või ostudele,aga siin tulevadki välja selle süsteemi läbimõtlematus,sest maaelanik on küllaltki umbuskne,et jätta oma liiklusvahend pikaks ajaks tasuta parklasse ja ka ostude puhul on mõeldamatu suurte ning raskete kottidega mittetoimivas ühistranspordis äärelinna seiklemine.Kui Tallinna linnajuhte tõepoolest huvitaks see parkimise süsteem,et vähendada linna liikluskoormust,siis peaksid juba ammu nendest parklatest iga 10 minuti järel väljuma mugavad ja ruumikad otsebussid südalinna ja seda tasuta.Paraku selline iseenesest mõistetav asjade korraldus on kas liiga ülejõukäiv meie valitsejate ajudele või on eesmärgiks taaskord ainult propaganda ilma tulemusteta,mis Tallinna juhtimises pigem reegliks kui erandiks.
Sm.lollpea Aas...miks te oma väljamõeldud süsteemi ei kasuta???Teine ja peamine sihtgrupp,kes võiks seda kasutada on mitte Tallinna elanikud,kes tulevad linna asjaajamistele või ostudele,aga siin tulevadki välja selle süsteemi läbimõtlematus,sest maaelanik on küllaltki umbuskne,et jätta oma liiklusvahend pikaks ajaks tasuta parklasse ja ka ostude puhul on mõeldamatu suurte ning raskete kottidega mittetoimivas ühistranspordis äärelinna seiklemine.Kui Tallinna linnajuhte tõepoolest huvitaks see parkimise süsteem,et vähendada linna liikluskoormust,siis peaksid juba ammu nendest parklatest iga 10 minuti järel väljuma mugavad ja ruumikad otsebussid südalinna ja seda tasuta.Paraku selline iseenesest mõistetav asjade korraldus on kas liiga ülejõukäiv meie valitsejate ajudele või on eesmärgiks taaskord ainult propaganda ilma tulemusteta,mis Tallinna juhtimises pigem reegliks kui erandiks.
Ametnikel soovitaks ikkagi pläralat lugeda. Mitte toimida nii, et midagi tehakse ja pärast enam ei tegeleta...
autoga