Istumiskohti jagus, aga väga palju sõitjaid suure pagasiga ja ega päris mitmel ei võta mõistus nii palju, et panna see nii, et ei segaks teisi ja et kõigil natukenegi mugavam istuda oleks. Eks see ole lastetoa küsimus paljuski, piisavalt neid (keda oleks ju võinud ka pildistada, aga ei viitsinud enda tuju rikkuda), kes märkuse peale teatavad, et ega nad esimest korda sõida! Nojah, aga see ei taga ju, et mõtlemine paigas on! Samas kõrval teine inimene lihtsalt tuleb ja vaatab ning mõtleb...
Kiltsi. Lagunenud ja kõrval täiesti korras maju. Kuid tundub, et väga tugevalt on inimesi lahkunud. Üks põhjus kindlasti ka see, et sobival ajal ja üldse vähe peatuvaid ronge. Raske on muidugi tagada võimalust "õigeks ajaks" tööle jõuda Tapale, Tallinna jm. Kuid paremaks saaks ikkagi teha! Muide, on sõitjaid, kes tulevad bussidega ja ümber istuvad. Iga selline inimene tähendab ju lisareisijat ja seega paremat tasuvust bussidele-rongidele.
Muidugi, EVR ei näe põhjust ülekäigu tegemiseks platvormi teise otsa. Vald vist ka ei näe. Mina, raudteelane ja matkaja näen. Sest siis saab inimene lähemale ülesõidule ja bussilgi vähem sisse sõita. Ning visuaalne kontakt busside ja rongide vahel parem. Ja ruumi küll alustamaks ühispeatusega ühest otsast peale. Seda enam, et EVR ei oska näha ka ülekäigu vajadust üle kõikide teede... Mida üldse nähakse?
Kindlasti jätkaks ka kaevamist!
Tehtud kohalikust paekivist. Kasutatud erinevat paekivi, kuid suuremalt osalt tundub olema ringpaas.
Keldris jahe ja millised seinad!
Kohad, kus Krusenstern käinud, tulevad ette temast kirjutatule mõeldes. Võib vaid ette kujutada toda ajastut fantaasia ulatuses ja selleks muuseum eriti hea!
Piletimüük algamas. Vabatahtlikke abilisi oli palju ja tunnustust nad väärt.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar