"Tore" uudis!
Hr Raul Kudre`l on õigus: vähemalt sellest uudisest ei loe välja põhjendust, miks peaks ootama järgmise suveni. Kui keegi siiski leidis põhjenduse, kirjutage palun.
Hoopis vastupidi. Kui mais käis Piusal 3000 külastajat, siis võib eeldada, et kuni hilissügiseni ulatuks lisareisijate arv kindlasti mõne tuhandeni. Ka marjuliste arvelt. Ning ei tohiks unustada, et hea liiklus tähendab matkajatel võimalust alustada Ilumetsast ja lõpetada Piusal. Või vastupidi. Sest iga matkaja ei tahaks sõita rattaga suuri ringe.
Hr. Tatteri sõnul ei saaks praegune platvorm kasutusluba. Miks? Kas see tähendab seda, et seda on juba kontrollitud ja ei vasta nõuetele? Või on see lihtsalt põhjendamata väide?
Kohapeal käies oli näha, et platvorm on piisavalt kõrge rööpa tasapinnast ja heas korras. Mujal on hullemaid platvorme. Ja kui MKM-i hinnangul on platvorm "üks väiksemaid takistusi", siis...???
Kui infra remont on planeeritud 2014, siis vaevalt oleks see takistuseks vähemalt sõiduks Piusani? Või annad Lõuna-Eestile sõrme, võtavad (vähemalt üritavad) terve käe? S.t. Võru ja kogu liini?
Selge on see, et praegused rongid, olgu need nii vanad kui tahes, ei lagune ära enne Piusale jõudmist. Kui nii võtta, siis võiks ju ka mõelda, et kas uusi uhkeid ja mugavaid ronge tohiks üldse Lõuna-Eesti elanike kasutusse anda...
Kui aga asjal tõepoolest takistusi, siis oleks neid küll hea teada. Sest tahan Piusale!
Olgem nii kenad ja tehkem tööd ja parimaid pingutusi selle nimel, et avada liiklus vähemalt Piusani. Mida varem, seda parem! Ikka tõsiselt. Varem!
Edu ja loodame parimat.
Te-116 kaubarongiga Lepassaares.
Foto: Henri.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar