Blogiarhiiv

laupäev, 17. veebruar 2024

Tartu Spordimuuseum

 

 
Et plaanitud ürituseni oli veel aega küllaga, siis võtsin otsejoones ette käigu Spordimuuseumi. Korra siin ka juba varasemalt käidud, aga miks mitte uuesti? Eriti Muuseumikaardi olemasolul. Ja kindlasti tasub sinna minna!  Ma sain võimaluse veidi ka jalga puhata ja see polnud minu tervise juures sugugi mitte vähetähtis. Teeb ju ka libedaga käimine jalgadele veel enam liiga, kui pead pidevalt mõtlema vaid ühele - peaasi, et ei libiseks...
 








 
Virtuaalvaated on ikka vägagi tõesed ja kui "ronisin" suusahüppemäe tippu ja sealt alla vaatasin, tekkis isegi kõrgusekartus! Ja mis veel, vahepeal mõtlesin, et teen nähtust ka pilti, aga no ei saa ju seda!? Väga vahva!


 
Rallis olen ma ikka kõva mees! Tegelikult ei saanud ma aimugi, sest panin mööda teed ja läbi takjate vm, ning polnud aimugi, mis kiirusega ja ajaga...

















 

 Oli üks väike ürituski siis tartus ja väga tore oli see, et väikse seltskonna hulgas oli ka Mati Sepp! Väikest viisi oleme ju võitluskaaslased, nii samas valdkonna kui erinevates ning mõlemad oleme lahkunud EKRE-st. Pettununa, kui magedad on meie "konservatiivid" loodushoius, hullem veel, lausa rumalad ja hoolimatud!
Ja tore seltskond oli koos! Nagu näha, siis võiks pakkuda, et kui ollakse näiteks ühe meediakanali vaatajad, rohkem või vähem, siis on rohkem ka sõbralikkust ja sarnast maailmavaadet.
 
 
Tõsiselt või?

 
Rong oli aeglasem, aga sest pole midagi. Sain isegi tukkuda, sest veidi olin väsinud küll.

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar