Blogiarhiiv

pühapäev, 17. september 2023

Seenelaager. Jõulumäe, esimesel õhtul.

 

 
Nonii, seenel käidud, sakuska olemas ja läheb simmaniks? Nii võib keegi arvata küll, sest tõmbas ju mõnigi tegelane koroonaajal arvamuse Eesti teadlastelt allapoole, tehes neil margi täis. Tegu oli selliste "libateadlastega". Tegelikkuses aga valdavalt teevad me teadlased hoopis tänuväärt tööd, kuigi nende vastu ollakse vahel ülekohtuselt tänamatud hoopiski.
 


 
Veel üks põhjus, miks ma sellele retkele tahtsin minna - näha ära Jõulumäe Tervisespordikeskus. Muide, miks ma olen RB vastu? Üheks põhjuseks on vale trass ehk et ei püütagi haarata selle mõjupiirkonda meie turismiettevõtteid. Kõik, ka siiatulevad lätlased peaks sõitma autodega? Mitte tulema (lastega) rongiga ja Lottemaa või Jõulumäe peatustes väljuma vaid kolistama kohale Pärnust vm bussiga, kõmpides lisaks veel tükimat maad jala? Selline meie poliitikute, pugejate ja selgrootute arusaam on, peaasi, et saaks ka noosist natukenegi osa!
Aga nojah, see on teine teema. Igatahes mul oli hea võimalus siinne ära näha, osaliseltki, sest radadele ma liikuma haige jalaga ei läinud muidugi. Ja ikkagi olen peale retke haiguslehel, sest vähenegi käimine tegi olukorra hullemaks ja nüüd annan mõned päevad jalale rahu!








 
Panin alul ennast kirja üheks ööks ja et teisel päeval lisandus külastajaid, siis siin, privaatse dushiruumiga toas ööbisin ühe öö.  Koos söökidega hinnaklass aga oli vägagi hea, ei nurise üldse!








 
Veidi ringi käinud, jõudiski õhtusöögi aeg kätte. Head toidud, vaid tomateid ma ei puutunud, sest need vaevalt et !omamaisest" kasvuhoonest pärit, hullemal juhul siit lähedal Võistest hoopis.




 
Nonii, kes kui suure portsu võttis?


 
No mis ma räägin, lätlasedki olid täitsa olemas!





 
 
Meie aeg valdavalt kulus seminariruumis, kes tegi tõsisemat teadlasetööd, kes suhtlesid või õppisid.


































 
 
Et siin pole määramisega tegu, siis jätan alles mitteloomuliku valgusega pildi. Krt, väga maitsvad olid ikka küll! Vist 3 liiki seeni siin. Tegija saab hindeks 5 kindlasti! Ärgu keegi kuskil tulgu ütlema, et seentest ei saa maitseelamust!

Aga niisiis, need mõningad fotod näitavad tegevuse põhitahud ära kül. Keskööks aga minul oli ikka uni väga peale tikkunud, vabas õhus ikkagi ju mõnusasti oldud.





























 
Hommikusöök oli ka hea, kuigi singiviilude asemel ma ootaks hoopis mingeid kohalike tootjate vorstiviile, millel ka maitset või siis "pärissinki"! Ja Keiju asemel pärisvõid. Päristoitu noh elleistan! Ja enamus siin seda ka oligi.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar