See mulle meeldib! Püsiühenduse, olgu siis silla või tunneli, vajadus on kahtlane, tõenäoliselt oleks see meie jaoks ülimalt liigkallis ettevõtmine.
http://www.e24.ee/701106/palts-pusiuhenduse-lubajad-manipuleerivad-saarlastega/
13.01.2012 08:31
tom :
See sillaprojekt ongi lollus kui sellesse pisutki süveneda. Sõltumata sillast peab mõni praam käiku jääma - jäävad ka selle toetused. Silla ületuse tasu tuleb VÄHEMALT sama kallis kui tänane praamipileti hind. Ajavõit sild vs praam on ca 30 min. Silla hind tuleb ulmeline jne jne... Fakt on see, et Eesti riik silda rajama ei hakka - oodake kuni rahvaloendus läbi saab, avage silmad ja saage aru, et igale asumile kus elab vaid mõnikümmend tuhat inimest, ei ole mõtet mitme aasta riigi laenuraha matta. See ei tasu end ealeski ära, lihtne.
13.01.2012 09:23
möku :
2012 riigieelarves on saartega praamiühenduse dotatsiooniks ette nähtud 15 miljonit eurot, kusjuures summa on viimastel aastatel kasvanud ca 2 m euri aastas! Seega kui Saaremaa dotatsiooni osa on eelduslikult minimaalselt 2/3 summast, ehk 10 m eur (ja kallineb iga aastaga), siis 320 m eur sillaehituse saaks ainuüksi dotatsiooni arvelt ära finantseerida ca 20-30 aastaga. Ning seda ilma sillaületuse piletirahata! Lollikesed usuvad muidugi riigikogulaste umbluud.
13.01.2012 10:34
tom :
Sõltumata sillast jäävad osa praamidest ja dotatsioonist alles. Sild ei ole 365 p aastas kasutatav.
Lisaks 320 MEUR silla hind on umbluu. Selle tegelik hinnanguline maksumus Taani jt Euroopa viimaste aastate projektide põhjal on ca 2X kallim. Lisaks ei ole silla hoolduskulud teps mitte väikesed.
Lisaks 320 MEUR silla hind on umbluu. Selle tegelik hinnanguline maksumus Taani jt Euroopa viimaste aastate projektide põhjal on ca 2X kallim. Lisaks ei ole silla hoolduskulud teps mitte väikesed.
Samalt IP-aadressilt on siin kommenteerinud ka tom(08:31).
13.01.2012 10:45
möku :
Praame ei ole mõtet alles jätta, sest sellise ilma korral, kui sild ei ole kasutatav, ei saa ka praamid sõita.
Jutt mingist "tegelikust" maksumusest on umbluu, samuti suurtest hoolduskuludest. Igasuguseid hirmujutte võib välja mõelda, kui kardetakse laevaliikluse dotatsiooni lõppemist :)
Jutt mingist "tegelikust" maksumusest on umbluu, samuti suurtest hoolduskuludest. Igasuguseid hirmujutte võib välja mõelda, kui kardetakse laevaliikluse dotatsiooni lõppemist :)
Samalt IP-aadressilt on siin kommenteerinud ka möku(09:23
Kui sild ennast 20-30 aastaga ära tasub, kuigi kardan, et kulud tulevad palju suuremad, siis selle aja möödudes vajab see juba kapremonti, mis omakorda ülikallis.
Selle raha eest võiks Meteorid kihutada vist iga 10 min tagant. Lisaks veel Pärnusse või kuhu tahes.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar