Blogiarhiiv

teisipäev, 8. november 2022

November - VAIKSEMALT KAAMOSE POOLE!

 


Vaikne, aga ilus oli ka Aidu järve ääres ja seda ma kaamoseks ei nimetaks. Hoolimata sombususest.
 
 
Isamaalased kiitlevad nagu ikka oma reformidega, mis sest, et pea alati tähendab see elukalliduse tõusu. Aga mõtleks päris rohepöördele ja säästmisele? Ei, parem on ajada kägu "keskaega tagasiminekust, hobusõidust ja pirrutulest", mis on ALATI näidanud väga madalat taset. Ja hoolimist. Kahju jälle...

  • Kes seda usub? Tekitasite hinnatõusu apteegireformiga, nüüd ka elektrireformiga. Millal tarbimist vähendama hakkame?
  • Autor
    Neeme J. Sihv Isamaa täidab alati oma lubadused!😅

  • Neeme J. Sihv
    Ja ei vasta küsimustele? Või siis pole andnudki lubadust säästa vaid vastupidi, kõike rohkem tarbida ja raisata? Tuumajaam sealhulgas?

  • Autor

    Neeme J. Sihv Isamaa pole kordagi rääkinud tuumajaama Eestisse rajamisest. Tänu energiahindade meeletule tõusule on selle tarbimine oluliselt langenud, aga vaevalt me soovime keskaega tagasi minna.

  • Neeme J. Sihv
    tõsi või? Millegipärast üsna mitmed teie erakonna poliitikud räägivad sellest?
    Keskaja, hobuvankrite, pirrutule jm toovad jutuks demagoogid, kui eesmärk säästa ja loodust hoida puudub. Ja sellise suhtumise tahate populaarsust tõsta? Ei taha tunnistada, et me kõikjal ja kõiges liialt raiskame? Nojah, siinkohal on hea mõista, et Isamaa erakonnas niisugune arusaam puudub.

  • Aivar Kokk tuttav koht?
    Üks kõige elementaarsemaid asju mu jaoks - säästmine koos hoolimisega! Miks Isamaas seda ei leia?
    Valgustus (mitte valgusreostus) on vajalik ja ja INIMESTE kõnniteed peab valgustama, kus võimalik. Miks aga sõiduteid?
    Nüüd vaata ja mõtle (pole kaugel ka vaatama minna), mis juhtuks, kui kahest lambist üks kustutada ja teine tuua posti poolekslõikamise abil allapoole? Väheneks materjalikulu posti jaoks ehk muuhulgas kuluks ka vähem elektrit , rääkimata terasest, tsemendist jm? Valgusti madalamal tähendaks ka vähem vatte?
    Aga tahaks ju, et maksumaksja plekiks oma rahakotist ja pensionifondist kinni ettevõtjate soovida laia elu järgi? Teeks ja ehitaks hästi palju, et oleksime "majanduses edukad"? Sellised arusaamad?

  • Autor
    Neeme J. Sihv Mis sa oled selleks teinud?

    Neeme J. Sihv
    näiteks sind teavitanud?
    Ja oma maja puhul värava juurde paigaldasin valgusti. Et kuluks mõned sendid vaid inimeste käigutee valgustamiseks, selle asemel, et vald kulutaks sadu ja sadu eurosid!
    Muide, mu säästlik valgusti valgustas antud juhul sõiduteegi.

  • Neeme J. Sihv
    Muide, sellega seondub veel üks nüanss ja Isamaa valimislubadus. "Tagada bussiliiklus vastavalt inimeste tegelikele vajadustele". Tuleb tuttav ette?
    Igatahes kõlab väga edumeelselt, aga tegelikkus? Tegelikkus on see, et selsamal tänaval sõidavad bussid (osa selle suuna busse), aga kohas, kus elab enamus potentsiaalseid sõijaid, peatust ei ole! Sellise lubaduse järgi talitasidki aastaid? Buss sõidab MÖÖDA ja see ongi a) tegelik vajadus ja b) ühistranspordi efektiivsuse näitaja?
    Kas pakume toetusi ka bussiettevõtjatele, samas aga ei püüagi muuta elu inimeste jaoks paremaks?

See ongi põhimõtteline suhtumine - säästlikkus ja hoolimine - mis Isamaa erakonnas täielikult puudub! Aferistlik TEISTE rahakotist  miljonite suunamine enda ja sõprade taskusse! Aga rahaga seoseid on rohkemgi. Teisel pool sedasama teed plaanitakse päikesepatareide ala ehk et teeme rohepööret, muudame päikesevalguse elektriks ja siis valgustame KORDI rohkem kui vaja, selle elektriga teid?

 

 
Blogspot vahel pilte laadides viskab need tagurpidi järjekorras. Tühja kah, tänahommikune tramm on ju ilus?
 


 
Prooviks kord ka minipannkooke, aga Kookeri limonaad ON hea!

 
Jube on aga iga päev mööda käia idiootide "kunstist"

 
Sügis.






 
Kuidas sai selleks kulutada aastaid, et inimeste liikumisteel parkimine lõpetada? See peakski toimuma ju üks-kaks-kolm?


 
 
Laagris aga jätkub ehitus. Tallinna linn ei suuda ega taha peatuste nimede kokkusobitamisega tegeleda, Eesti Raudtee ei taha reisijatele mõelda. Tunnel ON inimestele ja ohutusele mõtlemine, aga kas see peab olema nii kolossaalne? Samas kui ekraane ja infostende ei suudeta paigaldada nii, et neidl oleks ka eesmärk? Pisikesed asjad, sisuliselt ilma kuludeta muuga võrreldes, aga näed, nutt ei võta neil?

 
Täieliku pildi asjast saab muidugi sii kui täielikult valmis.

 
Tanklakett suudab stendi paigaldada?





 
Eesti Raudtee pürib Euroopa parimaks raudtee-ettevõtteks ja mõned "kaasajastamised" juba tehtud. Näiteks on siingi perroonidel tee ehk perrooni number. Uus ekraan, mis peaks nüüd võimaldama ka operatiivinfot, aga ei võimalda ikka tegelikult mitte midagi, ei näita isegi seda, kummalt teelt väljub Keila, kummalt Tallinna rong. Mis on siis ekraani mõte? Valgusreostus?



 
Stend paigutati sama mõttetult nagu seni kõikjal ehk "standardi" järgi. Kas MKM ei saaks Eesti Raudteele ka mõtlemisvõime standardi luua?
Muide, ka sellel pole siin valgustust....






 
 
Kolasin turul.
Vahel olen siitki midagi ostnud. Võõrapärased maitsed, aga vahel hava proovin. Tase on igatahes hea.
Põhjala Deli.
 




 
Igatahes plaanin ka neid võileibu mekkida. Igatahes eelistaksin neid rohkem kui burgereidki, viimaseid pole enam ammu söönud. Eriti hea oleks muidugi kui keegigi lõpuks ka valget saia teeks. Võib ju hapusai tervislikum olla, aga mikes peaks minu tervis kellegi asi olema? Ehk on hoopis tulusam teha, kui vee-õhu-jahu puhul peaks hoopis võid-piima-muna lisama?



 Hea on vahepeal midagi head ja rõõmustavat postitada. Kui keegi teeb midagi mitte eelkõige raha pärast vaid inimestele mõeldes. Raha kuulub asja juurde, sest isegi sellega saab teisiti head teha ja töö on palka väärt. Hea töö.
Teenindus muide seal ka vist pea alati hea.



 
Ükspäev läksin aga lõunale Raudtee Bistroosse. Taas hea kvaliteet nagu alati, mingi gruusiastiilis kana-tsinghisvinvisi või mis iganes. Ometi igatsen ka nõukaaegset kartulit, hakklihakastet ja mõnusat salatiks juurde.

 
Tali tuleb!
Ettevaatust libedaga, hoidke ennast!

 
Põhjala Deli ees aga graavilõhed erinevas maitses. Ikka kallis ka, nagu äi ütles.




 
Selveriski kallis, väga kallis, aga ilus ja ahvatlev kinkekomplekt, onju?


 
Koduseid lõunaid saab aga Soloha juures (valge kiosk). 

 
Kahetsen, et aastaid linnas elades ei vaevunud biojäätmeid eraldi koguma. Pole see keeruline midagi, võib vaid arvata, kui sadu kilosid mulda oleks juurde saanud. Mugavus ja laiskus, tunnistan.



 
Laagris tasapisi aga tunnel jm edeneb.

 
Need plaadid on aga ikka üsna libedad!

 
Ootetingimuste asemel soovitab aga Euroopa parimaks pürgiv raudtee-ettevõte istuda siin ja jalga puhata...


 
Mõnes kohas küll betoon juba praguneb?


 
Omamoodi iluski, aga siiski plast...

 
Parklalaiendust ei ole aga ikka paista.


Tegin aga õhtul ära selle talve esimese lumerookimise maja ees kõnniteel. Mõnus!

Aga alati on miski, mis leevendab kaamost, eksju?

 
Näiteks lumi ja kuuma glögiga talveturg?

 
Või hoopis see, kui selline pilt saadetakse? 

 
Laagris veel natuke toimetamist ja siis on peatus valmis. Uhke töö, aga vist isegi liialt üle pakutud? Saabuva suuna perroonilt lausa 3 pääsu tunnelisse? 2 veel mõistetav, aga kolm? Tähtsaim on aga see, et  kahteeline lõik valmis saamas ja nüüd peaks Elron ka mõne Turba rongi kiirrongiks muutma.
















 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar