Blogiarhiiv

reede, 15. aprill 2022

Vanu slaide skännides.

 


Mõnda aega tagasi ostsin skänneri ja olen siis salvestanud nii negatiive kui slaide. Minevikust on neid veidi ja osa muidugi üpris huvitavad vaadata. Tegu  nii minu kui teiste fotoarhiiviga.
Siin on pilt ühest bussist, mis oli siis kasutusel (majutusena) suvila ehitamisel. Kellel buss, kellel soojak või muu.


Nii matkati nõukaajal ja sapikas oli piisavalt hea.



Paljude jaoks on just vanade piltide taustad tuttavad. Tehnika, pidulauad vm.


Mõnikord pildil aga ma ise.


Nõukaaja pidulaud.


Talu kassid puhkehetkel.


Ema. Taustal olev tee viis minu vanaema juurde. Helene Merisaar oli minu jaoks alati tähtis, vanaisa, Artemi Mülner suri aga peagi peale minu sündi, astudes naela jalga ja sellest teetanusemürgitus.

 
Taga kaugel Sadala küla.

 
Kombain pole siiski meie oma, oli vanaema aia taha pargitud.


Kartulivõtt. Puhkehetkel.
Pikki aastaid oli pea igal perel "sovhoosipõllul" oma kartulivaod, sovhoos haris ja kartulivõtt oli kui talgud.
Vasakult ema, Häli, vend oma naisega, keskel reas teise venna lapsed Risto ja Mari ning keskel Kadi.
Ees pikutab meie krundi naaber Feodor.


Pidu.

 
Sugulased Tallinnast külas, Peeter ja Malle.


Isa.



Selliseid vankreid oli kasutusel. Ai Uno pildil.


Siin peatub homme (see postitus tehtud Pärnu raudtee sulgemise ajal) rong viimast korda.


Tehti ka hoidiseid.


Või käidi raiumas kaladele õhuauke. 

Muidugi on ka negatiive.

 
Kadi.


 
Vahel pidin ka küla peal pildistamas käima.


 
Klassi kokkutulekul.


 
Haapsalu.

 
Halinga.



 
Riisiperes.


 
Lavassaares.


 
Naissaarel.

 
Slaidid digitaliseeritud ja välisel kõvakettal. Aga ei tahaks, et need kaoks, kui mingi jama. Seepärast sobivad need mu enda blogisse väga hästi.
Siin alguses paar pilti variandist, kus kasutasin oma aja "seebikat", millega filmile mahtus 72 kaadrit 36 asemel. Kvaliteet....

 
Mina ise, DR1A puldis.

 
Häli sõbrannaga Toris. Tollal sõitsid veel rongid.

 
Vennatütar minu isaga, Järlepas.

 
Toris

 
Järlepas.

 
Uut aastat võtsin vastu Järvel, üksinda. Vist lõpetasin töö hilja õhtul.

 
Külas.

 
Vanaema talust tulek, Järlepas. Ema käis seal kütmas ja kasse ning jäneseid söötmas.

 
Kruusiaugu, vanavanemate talu.

 
Töö juures medkontroll. Istun doktori laua taga.

 
Järlepas.

 
Häli.

 
Häli vanemad Tallinnas.

 
Minu vend teise venna tütre ja minu tütrega.

 
Järlepas.



 
Kruusiaugul.





 
Järlepa järv.

 
Kruusiaugul


 
Peaks olema loomaaia juures.









 
Häli klassiõed.




 
See titt pole meie oma, aga titt ikka!





 
Vanade piltide puhul saab vaadata soenguid, mis seinal ja laual jne





 
Järlepas.
Helvi, Stella, Liivia, Evi. Mia ja Mati, ees Reigo.






















 
Onu Matiga.









 
Hälil Ülikooli lõpetamine.



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar