laupäev, 30. oktoober 2021

Veebr 2016 - mina ise läbi aja, Energia Avastuskeskus ja Riigikogu ning Haapsalu raudtee.

Wednesday, February 17, 2016

Mind ümbritsev läbi aja....














 





























 


























 

 
 
************************************************************* 

Saturday, February 20, 2016

Energia Avastuskeskus.


Lastel siin tõepoolest päris põnev.

Küll aga võiks piletihinnad olla lihtsamas süsteemis. Sooduspilet jäägu samaks, seda juhul kui tegemist ainult sooduspiletiga tulijatega.
Muidu aga pilet 10 eurot, perepilet -50%.





























*******************************************

Sunday, February 21, 2016

Mitu liiprit Haapsalu raudteel juba maas?


Aitäh pildi saatjale.

Kui kaugel me siis oleme Haapsalu raudtee ehitusega? Ikka veel lävepakul.





Tegelikult istume ikka samal pakul. Ehk tupikuprisma otsas. Miks? Ja kuidas teha nii, et me ei istuks siin nii, koos kõigi HRT sõprade ja Haapsalu rongile soovijatega aegade lõpuni?

Tegelikult on lahendus äärmiselt lihtne. Isegi Riigikogu Haapsalu raudtee toetajate tugirühm omab juba "üle poole" Riigikogu liikmetest. Muidugi, usk on oluline, ning kuigi see raske, siis püüangi uskuda, et need 53 liiget on tõepoolest jõudnud arusaamisele, et Haapsalu raudtee on üks indikaatoritest. Et elu ei edene ega mitte midagi ei sünni, kui me ei tõuse püsti (tupikuprismalt või laua tagant ning ei hakka arengukavade ja hüüdlausete asemel asju reaalselt tegema. Nüüd ja kohe! Lauri Luik kutsus selle toetusgrupi ellu, Jaanus Karilaid on nüüd see vedav jõud, kes toonud grupi tänase koosseisuni. Miks hoiavad aga ülejäänud kõrvale? kas Te tõestate, et Te ei suuda kaasa mõelda?


Oluline on jõuda selles, et hea transport annab tõuke arengule, ka pessimistide peadeni. Olgu selleks siis Marko Pomerants, Kalev Kallemets, Laine Randjärv, Viktoria Ladõnskaja või ükskõik kes pessimistidest. Riigikogu saadikud, kes pole veel tõeni ja arusaamiseni jõudnud, milles on küsimus? Ja valijad, kes Te nemad sinna valisite, miks Te ei küsi neilt, milles asi?
On aeg aru saada, et küsimus pole tegelikult üldse ainult ühes raudtees. Vaid hoopis laiemas silmavaates. Kutsuda RAHVAsaadikuid sinnasamasse tupiku juurde, vaatama , kuhu tee viib? Nad ei tule ju. Nad lihtsalt ei tule oma mugavuspositsioonilt välja, ei oska või ei soovi näha, mis on metsa taga! Aga metsa taga on inimesed ja samasugune Eestimaa nagu mujalgi. Tegelikult muidugi mitte samasugune teatud mõttes, iga kant on eriline! Kuid siiski, üks Eestimaa! Ja Eestimaa ning eestlased vajavad tegusid!
Peaminister koos oma valitsusega - miks te ei taha näha ega tunnistada, mis tähendab kindel areng? Mis muudab tulevikku? Just positiivses suunas?





Elamumajandus on üks osa MAJANDUSEST. Aga kellele me ehitame, kui maksumaksjate arv langeb ja inimesed lahkuvad ääremaalt? Riigi kohus on pakkuda inimestele elamisväärset keskkonda ja liiklemisvõimalused on osa sellest. See, milleta kant hääbub, seda on ajalugugi näidanud. Muidugi on teisigi nüansse, kuid pime on see, kes eitab raudtee osa ükskõik millise piirkonna arengus või taandarengus. Tundub et enam poleks nagu vajagi selgitada kõiki plusse, tark inimene peaks neid niigi mõistma. sest selgituste väljatoomiseks on paljud näinud kõvasti vaeva, oma vabast ajast ja missioonitundest! Ometi kostub naiivset vastukaja nii meedia pläralates kui valitsusringkondades. Saame siis kokku, kutsume kohale kõik asjatundjad ja vastame Teie küsimustele? Millal selle ära teeme?

Läänemaa ärimehed on juba jõudnud arusaamisele, et raudtees peatub piirkonna tuleviku üks võtmeid. Nad on valmis panustama ja riskima oma rahadega. RE ja teised erakonnad on lubanud analüüsida. Kus on need analüüsid? Miks me viivitame selliste pisikeste asjadega? Kui analüüsid peaks olema "negatiivsed", siis ka need tulemused peab avalikustama. Pigem jätate mulje, et Te pole täitnud oma lubadusi ja ei tegele sisulise tööga. 




Õnneks tegeletakse Läänemaal trassi planeeringuga, sest mõistetakse. Teie, kes Te aga ei anna oma jah-sõna, panete asjad samasse seisu nagu hetkel töösolevate ühispeatuste teemaga. Tehakse palju tööd, kulutatakse (maksumaksja) raha ning ...... lõpuks läheb see töö tühja? Nagu Rakveres, Kiviõlis ja veel 12 kohas? Selline lähenemine on lubamatu!


Leia kahelt pildilt 10 erinevust!


Eestimaa tulevik on Teie ja meie kätes!




 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar