kolmapäev, 1. detsember 2021

Tagasi ja Jõhvi kaudu ÜT Avinurme, kohalik hostel ja Avinurmes Jõgevale - Tartu või Tallinna kaudu? Aug 2018.

 

Laupäev, 25. august 2018

Jõhvi kaudu ühistranspordiga Avinurme ja kohalik hostel.


Pannjärve Rist.
Parem kui mitte midagi! Aga ikkagi sulaselgelt mõttetu ootekoja variant! 
Aga et sõita siis Avinurme suunas, on vaja kõigepealt sõita tagasi Jõhvi.




Siin toodetakse ka turvast.


Kiivitajad kogunevad.




Rahvast sõidab rohkem, eeltasutud süsteemiga ollakse rahul. Küll mitte alati muidugi sõiduplaanidega.



Jõhvi rongipeatuse õige asukoht. 30 aasta pärast?


Uus bussipeatus (saabuval suunal) nimega UUS,


Mingil määral on siit lühem tee raudteejaama.












Jõhvi - Avinurme bussiga sõit algas. Miks ei võiks buss sõita Jõgevani?


Tore, et mõnes kohas märgid märgatavamaks tehtud.


Aga no võta või jäta, meie omad jätkavad ikka selliste totrate bussipeatuste tegemist. Ajal kui neljarealistesse ollakse valmis tohutult raha ja materjali matma, muutuvad bussipeatused aina mõttetumateks! Rääkimata sellest, et osades peatustes võiks olla pikem aeglustusrada, nii saaks ehk aeglasemad liiklejad ka kiiremaid mööda lasta. Peatuskohtadest rekameeste jaoks ma ei räägigi enam....


Ja nagu arvata võib, siis ei tule ka ootekoja puhul midagi asjalikku?





Ees on Iisaku ehk siis Tärivere mägi.




Iisakult läbi ja varsti algab kalamüügirodu.




Aga ei saa ma sellest aru, miks ei püüta tanklaid, müügikohti jm koos kavandada? Kus siin peatumiskohta on, et midagi osta? Oleks siis siingi bussipeatusel parkla!? Või hoopiski teisel pool tankla taga oleval platsil? Pohhuistidest riigiametnikud ja ka vallaametnikud?




Kui aga oleks tihedamalt (bussipeatustes vm) müügivõimalusi, kas siis oleks kohalikel paremad võimalused oma toodetut-kasvatatut müüa?


Toll võtab autosid maha. Peatumisruumi on või segatakse liiklust?


Siin on ruumi peatumiseks?


Või siin? Muide, parkla asub nõksuke maad vaid edasi.



Nauditav kurviderohke tee.










Maal näeb nii ilu kui valu. Palju kaduvaid lautasid....




Siingi tee ääres oleks oluline, et ootekojad sobiks ka matkajatele. 





Avinurme puiduait. palju ilusaid asju ja saab ka süüa!


Üldse on Avinurme väga ilus ja siin palju kordatehtud hooneid.


Algul ei olnud mul plaani siia ööbima jääda. Seepärast ka kiirustasin ja elulaadikeskuses kedagi hetkel ei leidnud. Korraks kaesin ringi.






Küll aga astusin sisse Puiduaita! 




























Avijõgi, endise kitsarööpmelise raudtee sild ja eksponaadid.





















Üllataval kombel leidsin siit läbimõeldumat tegutsemist! Kaevukaaned ei asu tee sees.























Kas projekti käigus siia tekib avalik joogiveevõtukoht?




Avinurme Hostel armas ja äge! On lihtsamaid tube, aga on ka sviit!












Kivid ja puit koos, kus veel, kui mitte siin! Kuid kindlasti vaja puitu üle immutada?

2 kommentaari:

  1. Oi kui põnev oli leida ka enda maja nende hulga piltide seast, aitäh märkamast.

    Vasta
  2. Tänud!

    Väga tore!

     

    **********************************************

     

    Laupäev, 25. august 2018

    Avinurmelt Jõgevale saab? Sõidame Tartu või Tallinna kaudu?








    Millal näen teel mõistlikult tehtud ootekodasid?







    Siin aga taas ehedaim näide ajuvabadusest. Kas see linna kaart on koertele ja varestele vaatamiseks?




    Tore aga, et rongide ja busside seosed välja toodud Mustvees. Tegelikkuses võiks nii suures kohas olla olemas ka Elroni sõiduplaan



    Kuna Jõgeval sõiduks pikk aeg oodata, otsustasin teist kaudu sõita ja peale pikemat suitsupausi jätkas buss sõitu Tartusse.






    Milline Raffael siin esines?


    Siinkandis on vähemalt veidi parklaid, söögi- ja müügikohti.








    Siiagi vilusse sobiks parem ootekoda.






    Nädalavahetusel buss 2 x päevas? Tõsiselt või?
    http://www.peatus.ee/#region;tartu;viastop;25376,26773





    Huvitav, kas ametnikud ise ei sõida? Et mõistaks parkimisvõimaluste olulisust?


    Vaateid on aga igal aastaajal ilusaid!








    Väljusin aga Raadil. Et ringi jalutada.

















    Raadi järv.














    Aga Tartu vajavat konverentsikeskust? Palun, Raadi on ideaalne koht võrreldes kesklinnaga! Kesklinn on niigi tiheda liiklusega ja miks meil arvatakse, et on vaja kesklinn umbe ajada? Et siis pärast hakata kavandama ülikulukaid lahendusi?



    27 liin on aga vaja kiiremas korras pikendada raudteejaamani ja siduda rongidega.











    Tartu Hesburger on aga kahjuks ülikallis koht!





    Turuhoones on aga üldiselt päris head valikud!


    Kas ja millal kahatakse siin varikatust tegema?



    Viimasel hetkel üle ristmiku, punase süttimise ajal ning vales kohas?  Ja lapsevankriga ka vaja joosta??



    Kui aga Tartu bussijaama krundi tahab omanik ükskord tagasi saada, kas leiab siinse ristmiku ümbruses piisavalt eri suundades ruumi busside peatumiskohtade jaoks?
     



    Kohvik vaksalis aga avatud nüüd kl 7 hommikul. Kahjuks vaid tööpäeviti. Kasutage võimalust, et see ikka alles jääks...


    Müügilo isegi naturaalseid jooke!






    Ka hommikuputru saab isegi rongi kaasa osta!


    Ja ikka veel ei saa ametnikud aru, et jaamas on vaja kahte ülekäiku? Kuidas lubatakse meil jätkuvalt riigis nii inimvaenulikku suhtumist?



    Bussijaam?






    Siin on aga võimalus jaam pikemaks teha, panna pöörangud ja suunata ronge tööstuslinnakusse? Muidugi vajame siin ka  ülesõidu juures Tiksojal parklaid, bussipeatust ja ümberistumisvõimalusi.


    Nagu endiselt vajame ka Vorbuse rongipeatust. 




    Kärknas veel bussipeatuse ehitus aga ei käi...


    Ka Kassinurme-Kalevi peatust ei paista ikka veel!







     

     

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar