kolmapäev, 1. detsember 2021

Interrinne Linnahalli juures ja vana pilt Pärnust, uued aga Kohilast.. Aug 2018 EB 3. osast

 

Esmaspäev, 27. august 2018

Interrinne Linnahalli juures.






















2 kommentaari:

  1. Vahvad pildid! Hakkaski juba meelest minema see Interrinde värk neil aastail ...

    Vasta
  2. Tänud!
    sai pilte rohkemgi tehtud, aga kuidagi vähe neid alles jäänud. Ajalugu ju igal juhul.

     

    *****************************************************************

     

    Esmaspäev, 27. august 2018

    Vanu pilte Pärnust


    Suursepa tänav
    (Riia mnt 15)
     
    *******************************************
     
     

    Neljapäev, 30. august 2018

    Kohilas.


    Ringi liikudes näeme tihti, kui mugav on söögikohtade olemasolul, ostad aga ühistransporti söögid kaasa ja sõidad! Miks aga siis ikka veel pole meil enamuses peatustes mitte midagi? Kasvõi R-Kiosk, kel küll kahjum kasvab praegu. Mina usun küll, et kui meil saaks peatused korda (koos bussipeatuste, parkalte jm), siis oleks ka kliente paljudes kohtades küllaga.
    Üldse on üllatav, et asjad, mida kasutame ja tarbime, on täiesti loomulikud. Ise seda vahel märkamatahi! Kuid kui midagi planeerime ja teeme, siis suure osa sellest vajalikust maailmast oskame ära jätta!?


    Kiisal nüüd parkla olemas.


    Kuid ikka veel ei ole bussipeatust ülesõid lähedal.





    Kohilas aga lihtne - tuled rongilt ja otse bussile! Ja see üks põhjus, miks osa busse alles nagu sügaval nõukaajal. Paraku, meil räägivad paljud ja pikka aega, et vaja igal pool busse ja ronge siduda, aga taas - suurt mitte midagi ei tehta!
    Turg ei ole siin küll käivitunud. Ei tea kas sellepärast, et midagi erilist ei müüda ja kliendid ei tule või kliendid ei tule ja seetõttu ka ei edene? Tore siiski, et siin vahel laatasid peetakse.


    Parklas oleks vaja rohkem ka poolkõrget haljastust, päiksevarjuks.


    Kohvik aga toimib ja väga tahaks, et nii jääkski. Õigemini, et neil veelgi paremini läheks.


    Reisiraamatukokku jälle raamatuid juurde toodud! Tore!


    Busside sõiduplaane siin aga pole. Üldse peaks sõiduplaanid asuma otsaseinal koos.


    Milleks kulutati siis 1. tee perrooni ehitamiseks, ajal kui veetornil lastakse laguneda?

     


    Vanast rattahoidjast jäi väheks. Aga Saue vallal oleks siit õppida!


    Kohila edeneb ja areneb!


    Kuid mida ei ole, see on bussipeatus ühel suunal.









    Ja aina ilusamaks siin muutub.








    Keila jõel tegin pilte üksjagu. Veeseis madal ja elu palju!


    Laialehine hundinui.



    Vesikanep?





    Esiplaanil konnarohi, taga aga kalmus?


    Ubaleht ja kuuskhein.





    Liblikatele see taim igatahes meeldib.




    Humalat oli mitmel pool.




    Admiral.






    Kukesaba?







    Kooli juurdeehitus täies hoos!


    Veekogud ja pingid matkajatele head.



    Kollane võhumõõk














    Endise ülesõidu asemel pole ka veel tehtud ülekäiku. Väikesed olulised asjad, aga aastaid ei suudeta teha!



    Roobukal teiselt poolt juurdepääsutee tehtud, ülekäiku aga ei ole ikka veel.


    Nagu pole ka bussipeatust Kasemetsa Jaam. Aga ülivajalik(ümberpööramisvõimalusega), muidugi koos bussiliiklusega rongidega seotult.



     Lapsepõlvest saati pea sama vaade kõik need aastad.




    Kui õigesti mäletan, siis kunagi oli teema, et siinse karjääri tegijad pidanuks jätma rohekoridori alles. Ei jätnud. Ja nüüd veelgi lagedam.



    2 kommentaari:

    1. 1.teed Kohilas ju alles kasutati. 8.24 Pärnu rong läks sinna.

      Roobukal pole ju ülekäigul mõtet, sest teiselpool ei ela ju keegi? Need kes on lähevad Viliveres maha.

      Vasta
    2. Oli vahepeal kasutusel küll, aga tegelikult eesmärki pea polegi. Perroon võiks olla, lihtsalt piisaks hädajuhtudeks ja lühikesena.

      Ikka elavad, seal suvilad ka läheduses. Ja minnakse üpris tihti üle. Ning eks ülekäik peaks olema loogika järgi enamuse perroonide juures. Seda enam, et raudteel ei lubata ju käia!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar