pühapäev, 26. veebruar 2012

MILLES PROBLEEM?


 Huvitav suhtumine. Ja selgitus. Sest üldiselt peaks signalisatsioon hakkama tööle peale foori avamist rongile (Valka saabuva rongi puhul aga rongi jõudmisel teatud kaugusele). Ja pööranguid seatakse ka tükk aega enne valmis, sellest ülesõidu signalisatsioon ei olene. Tõenäoliselt on seadmed vaja lihtsalt ümber teha ja olukord lahendatud. Nii et pigem ikka suhtumine (tahtmatus) on põhjuseks, miks ülesõit kaua kinni.
Manööverdamise puhul ehk veidi keerulisem

 http://www.valgamaalane.ee/751404/raudteeulesoidu-taga-ootamine-vihastab-autojuhte/

Rongid aga tihti liiga lühikesed. Kindlasti võinuks juba ammu lisavagunid panna ja seda mitte ainult Tartu rongidele. Veelgi rohkem oleks vaja tihendada aga rongiliiklust igal suunal.

http://www.postimees.ee/750852/edelaraudtee-lubab-tallinna-tartu-liinile-lisavagunit/

 tv
25.02.2012 20:03
Sõidan vähemalt korra kuus Tartu-Tallinna vahet ja ma tõesti ei saa aru, miks peab olema KIIRRONGI peatustes Tamsalu. Või Jõgeva. Või isegi Tapa. Käivad ka teised rongid, mis katavad kõik need peatused. Neist peatustest tuleb peale või lahkub ~5% kogu rongi reisijatest.

Kui need peatused ära jätta, saaks rongi vabalt vähemalt 15 või isegi 25 minutit kiiremini liikuma. Mis oleks oluline vahe võrreldes bussiga. Palun kaaluge seda! 
 
Enamus jamasid tuleb just sellisest suhtumisest, kui osatakse mõelda vaid enda peale.

4 kommentaari:

  1. No see on töesti tohutult südamlik film, mis läks eriti hinge!!

    VastaKustuta
  2. Mõtled seda, mis eelmises teemas üleval?

    VastaKustuta
  3. Ilmselt jah!! kogmata läks valesse kohta!!:D:D andestust

    VastaKustuta