neljapäev, 12. jaanuar 2012

PÄRNU BUSSI- JA RONGILIIKLUS



Ja miks põrgu päralt on paljud artiklid tasulised? Ühe pläraja küsimuse peale vastati, et mõeldud tellijatele. Mida siis seda üldse siia toppida? Kõik parimad artiklid tasulised!?


http://www.parnupostimees.ee/699948/parnu-linn-kavatseb-bussiliikluse-kevadel-umber-korraldada/

http://www.parnupostimees.ee/699906/rongiliiklust-pidurdavad-hore-soiduplaan-ja-vana-veerem/

 Bussis 40 linnaliini pilet
12.01.2012 19:09
Segane värk, läheb tagasi, ütles kunagi kohtunik Otsus! Metsakombinaadi asulani mööda Merimetsat ja Raeküla koolini mööda Riia maanteed on busse väga kasinalt. Bussiliikluse Riia maanteel saaks lahendada väga lihtsalt, kui linn lepiks kokku Sindi liini 40 valdajaga, et pärnakad võiksid sõita neis bussides linnaliini bussipiletiga, nagu see oli "õndsal" nõukaajal. Praegu vuravad need bussid Sinti ja tagasi pooltühjadena. Ja kas pole ükskõik, kellele liinitoetust maksta, tähtis on, et linlased saaks linna piires normaalselt liigelda. Arvestage sellega, et Raeküla metsa terviseradade lähedusse saamine ja sealt naasmine on praegu bussiga äärmiselt raske, eriti talvel külmaga, kui tuled suusarajalt ja särk on seljas märg. 
 spetsialist
12.01.2012 15:55
Mina jällegi ei näe kohta kus vigiseda.
Buss number 1 sõidab Raeküla - Riia mnt. - Kesklinn - Kaevu - Oja - Haigla marsruudil. Kui see buss pannakse liiklema nii, et korraga on liinil 3 bussi, siis läbitakse igat peatust 20. minuti järel. Hetkel liiklevad liinil 2 bussi nr. 14 ning 7, mille kõigi orienteeruv vahemik on samuti 20 minutit.

Rannarajooni saab hetkel Vana-Pärnust, Maist, Raekülast ja Ojast.
Uue plaani järgi saab sinna Vana-Pärnus, Maist, Uus-Saugast, Ülejõelt.
Ojast minnes ning Raekülast minnes jääb see variant ümber istumata olemata. Kes raekülast tuleb peab vaid Kuke peatuses ümeristuma, missest et sealt on 10-15 minutit jalutada randa. Ojast tulijad peaksid tegema samamoodi bussi number 17-ga. Kui liinide peatuste läbimisajad jonksu ajada, siis milleks see vigin ja kägin.

Peale selle, kui te inimesed vähekenegi antud joonist täpsemalt vaataksite näeksite, et joonise all on märgitud liinid, mille üle te siin hädaldate, et kus nad kaovad. Antud liinid katavad ilusasti kõik Teie probleemsed kohad enne hommikul kella 8t.

Küll on häda, kui tehakse ja küll on häda kui ei tehta. Eesti inimese suurim häda on ta ise. Saage üle, Te ei ole maailma naba.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -9 -1  +1 +6

lugeja
12.01.2012 18:00
Nn spetsialist tundub ise end maailma nabaks pidama...üks tõeline spetsialist sellist tooni ei kasutaks.
teata ebasobivast kommentaarist -0 -1  +1 +2

hmm...
12.01.2012 18:35
ooo suur ja võrratu tarkur..millise liiniga sina siis lapse raekülast ühisgümnaasiumisse sõitma saadad... või vana iimese taastusterapia võimlemis tundi mai taasturavisse.
Samalt IP-aadressilt on siin kommenteerinud ka hmm...(14:11). 

 Ei saanud nüüd küll sotti, kas jõe paremkalda liin ka käivitub? Pullini?

*************************
 „Peamised põhjused, mis sõitjate hulga kasvu takistavad, on aeglane ja hõre sõiduplaan ja vananenud veerem” tõdes Edelaraudtee Infrastruktuuri ASi juhatuse liige Rain Kaarjas. 

Nõus! Aga, ärme siis lase neist takistustest häirida!? Paneme Pärnus seisva rongi sõitma!? Kella 10 paiku kiirrongina Tallinna ja teine kella 13 paiku? Ja Tallinnast ka Pärnu, üks neis päris ehtsa kiirrongina, Peale Liivat paar-kolm peatust kella 16 paiku!? 

Peatudes Pärnu nüüdsel raudteejaamal, tunnistas Kaarjas, et praegune liikluskorraldus Raeküla raudteejaamas teeb ettevõttele muret, sest see ei ole otstarbekas ega sõitjatele mugav. Rääkija avaldas nördimust, et nüüdseks juba minevikuks saanud Raeküla ja Papiniidu tänava ühendamise töödel ehk Liivi tee planeerimisel vaadati neist täiesti mööda. Ometi olnuks neil raudteejaamaga seotud liikluskeemi kohta mõndagi öelda.

Mind küll ei nörrita! Olen täiesti mõistnud seda, et kui tahad midagi saavutada, siis tulebki ise peale pressida ja teemasid pidevalt hõõgvel hoida nagu söed. Muidu vaadatakse sinust mööda ja selle koha pealt peavad paljud meist peeglisse vaatama. Õnneks, kui hästi tahta, siis Papiniidus on olemas tunnel jalakäijatele peale silda. Mahub platvormi ehitama ja polegi vaja muud teha, kui alustada koheselt selle planeerimist. Et tänavu juba valmis jõuda. Ja maantee ning raudtee vahele mahuks isegi parkimisriba ja bussipeatused ära. Muidugi, möödavaatamise tagajärjel läheb asi palju kallimaks, aga nagu meil tänapäeval kombeks, süüdlasi me ei otsi. Õpime vigadest ja nagu ütles Jorh Adniel Kiir "Oh sa issand" või "Terekest kah" plaadil: ...Et mul on neid vigu hästi palju, on mul ka kerge õppida! Ja eks Liivi teed planeeriti kaua aega, jõudnuks jala ukse vahele pista küll!

Oluline on ka see, kas peatuse puhul Papiniidus saab ja tahetakse ja tuuakse sealt sobival kellaajal läbi Ikla jt bussid? Praegugi saabub hommikul buss Iklast Raekülla 7 minutit peale rongi väljumist. Kuigi tulevikus, varem või hiljem, võib muutuda rongide sõiduplaan, siis hetkel Ikla poolt laias laastus iga neljas inimene tahaks ümberistumisvõimalust rongile.

„Planeerimisosakonnas oleme aruteludes jõudnud järeldusele, et kui raudtee jääb senisele asukohale – ja Edelaraudtee ning eeldatavasti ka Rail Balticu puhul jääb –, oleks õige asukoht raudteejaamale Papiniidu silla juures, perspektiivselt seal, kus Papiniidu tänav ja Liivi tee hargnevad,” tõdes Kosenkranius.
 Kõnealuse koha eelistest tõi abilinnapea kõigepealt välja selle, et uus jaam oleks senisest tunduvalt lähemal nii linnakeskusele, Mai elamupiirkonnast ei maksa kõneldagi, kui Pärnu jõe paremkaldal paiknevatele elurajoonidele.

Samuti pääseks perspektiivsele raudteejaamale hõlpsasti ligi nii ühissõiduki kui autoga.

 Rääkimata Papiniidust kiirtena harnevatest kergliiklusteedest ja maast, kus jagub ruumi rajada parklaid.

Et siis alustada platvormi projekteerimist... Või kuidas? Kirvest, andke mulle kirvest!

 „Meie visioon on, et kui inimesed tahavad parema töötasu pärast töötada Tallinnas, ei pea nad oma kodulinnast ära kolima,” resümeeris abilinnapea. „Hommikul auto või jalgratas, need siis päevaks parklasse, või bussiga raudteejaama ja sealt rongiga tunni ajaga Balti jaama. Õhtul teistpidi tagasi. Peale selle turistid või suvitajad Tallinnast päevaks Pärnu.”


Oot-oot, kallis abilinnapea, Pärnu Postimees kirjutas ka sellest, et RB pole miski regionaalprojekt. Ainult nad sunnikud seda artklit siin ei näita. Kui saaks tunni ajaga Pärnu, tuleks ma lehte ostma. Ehk saadate mulle ja teistelegi, keda huvitab, selle lehe!? Tahaks teada, kes on meil regionaalpoliitikavastane!!!
Ja sõiduajaks pakutakse erinevaid aegu. Tunni ajaga saab siis kui Eestimaa laias laastus ei huvita. Poolteise tunniga siis, kui saaks remondi tehtud. Kahe tunniga praegu, kui kiirrong käima panna.

Muide, alustasin mõttetalguid RB pikendamiseks Venemaani või Soomeni ja kuna meil on palju neid, kellele meeldib, et rong vahepeal peatusi ei teeks, siis algpeatus võiks olla Helsingis või Murmanskis ja lõppjaamaks Gibraltar!? Hundid söönud ja lambad terved...


Tohoo tonti, polegi mina ainuke! Juba projekteerimine käib???
reku
13.01.2012 11:01
Pole see RailBaltika midagi nii kauge. Kutsun üles juba nüüd rahvast, laupäeval. Läheme rööpaid koomale lükkama. Mehed kirved kaasa ja Pärnust edasi võsa juba puhastama. Labidatega muldkeha eemaldama jne. Saame aastaks 2013 valmis.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -0 -1  +1 +2
mmm...
13.01.2012 15:33
Väga positiivne ellusuhtumine, kui palju rahvast tuleb? Loodan, et puhastate võsa võimalikult sirge trassi pealt (Pärnust sirglõik Riia poole, nii et Riia paistab mööda trassi vaadates) seda suurema saab kiiruse kehtestada hiljem seal:) Edu!
Samalt IP-aadressilt on siin kommenteerinud ka mmm...(23:34 12.01).
teata ebasobivast kommentaarist -0 -1  +1 +0
reku
13.01.2012 16:48
No nii . Ma pole enam üksi. Nii et homme raudtee jaama juures kohtuma. Labidad kirved, kirkad, kanderaamid kaasa. Ärme jääme valitsust ootama. Teeme ise ära. Saab kiiremini.
Samalt IP-aadressilt on siin varem kommenteerinud ka reku(11:01).



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar